-
BUCURESTI - 10 iunie 2009
Vehicolul cu ajutorul caruia organizatiile implementeaza schimbarile la diferite niveluri il reprezinta proiectele, de succesul carora ajunge sa depinda in buna masura dezvoltarea sustinuta a unei companii. De asemenea, participarea cu succes intr-un proiect ajuta la crearea unei identitati si culturi organizationale sanatoase.
Interactionand in cadrul acestui curs, participantii vor castiga o imagine de ansamblu asupra unui proiect de succes si vor dobandi tehnici si instrumente relevante prin care sa lucreze impreuna, sa planifice, sa comunice, sa aloce eficient resurse si sa monitorizeze buna desfasurare a unui proiect.
Noile teorii de organizare a proiectelor arata ca fiecare persoana implicata este responsabila in mod egal de succesul proiectului.
Acest curs va ofera instrumentele necesare pentru a echilibra sarcinile si oamenii, pentru a aloca in mod optim resursele si pentru a va asigura ca punctele tari ale fiecarui membru al proiectului sunt folosite la capacitate maxima.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 ianuarie 2009
Qualians anunta inceperea inscrierilor pentru cursurile profesionale organizate in semestrul I 2009. Cursantii au la dispozitie un set de 30 de cursuri tematice deschise, de una sau doua zile, sustinute de profesionisti cu nume cunoscute in domeniile lor de specializare.
Printre cei care sustin cursurile Qualians (www.qualians.com) se numara: Bogdan Naumovici - Director de Creatie al Leo Burnett, Mona Opran - Managing Director Saatchi & Saatchi, Ruxandra Stoian - Director Human Resources Services la PricewaterhouseCoopers, Octavian Pantis - Managing Director la TMI, Florin Petrescu - Senior Vice President Human Resources la Citibank Romania/Bulgaria, Mihaela Berciu – consultant de imagine.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 10 decembrie 2008
Cursul Stress Management, sustinut de Ciprian Teleman (TMI) si aflat la a doua grupa in sesiunea de toamna 2008, este ultimul curs deschis programat de Qualians pentru sfarsitul acestui an. Bucurandu-se de aprecierile participantilor, cursul a reusit, in decursul timpului, sa trezeasca interesul celor care resimt efectele stresului si care doresc sa deprinda abilitatea de a optimiza nivelul de stres din viata profesionala si cea personala deopotriva.
Inscrierile pentru acest curs continua pana la sfarsitul acestei saptamani, la grupa din 17 decembrie mai existand 3 locuri disponibile. Pentru mai multe detalii si inscrieri vizitati www.qualians.com, scrieti la office@qualians.com sau sunati la 021.319.77.11 .
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 3 decembrie 2008
O definiţie concisă a stresului ne spune că acesta reprezintă diferenţa între „Ce se dă” - aptitudinile noastre şi „Ce se cere” - solicitările profesionale sau personale. În acest context, există un nivel optim de stres, care are drept efect creşterea, dezvoltarea noastră ca fiinţe umane şi profesionişti. Absenţa completă a stresului duce la rutină şi plafonare, iar niveluri exagerat de ridicate ale acestuia duc la epuizare fizică, mentală şi afectivă. De aceea, să îţi recunoşti şi să îţi gestionezi cu eficienţă nivelul stresului pot să fie abilităţi cheie pentru un succes profesional de durată şi pentru o calitate crescută a vieţii personale.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 noiembrie 2008
Cursul Business Presentations sustinut de Octavian Pantis (TMI) in 8-9 decembrie se adreseaza tuturor persoanelor care vorbesc in fata unei audiente, care doresc sa o faca relaxat si cu convingere, astfel incat sa dea un impact cat mai puternic mesajului pe care il transmit.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 24 noiembrie 2008
Subiect dezbatut pe larg in cadrul cursului Key Account Development, organizat de Qualians si sustinut de Cornel Costea (TACK Training), ce va avea loc in 11-12 decembrie 2008.
Pentru a fi eficient in cadrul procesului de vanzare este necesar ca omul de vanzari sa fie un adevarat profesionist. Conturile importante ale companiei reprezinta pentru concurenta potentiali clienti cheie – si invers. Profitul depinde intr-o mai mare masura de obtinerea, intretinerea si extinderea contractelor cheie decat de orice alta activitate. Participantii vor avea ocazia sa afle cum se planifica si se pune in aplicare o strategie de vanzari destinata conturilor cheie, denumite generic ”Key Accounts”.
comunicatul de presa