Despre Advertising cu Bogdan Naumovici. Curs deschis in 23-24 aprilie.

BUCURESTI - 19 martie 2007

Comunicat tip General in IT&C

La publicitate, ca si la fotbal sau la politica, se pricepe toata lumea. Spoturile sau printurile se comenteaza, sunt votate, au parte de articole in presa sau aparitii in emisiuni televizate de profil. De cele mai multe ori ne place o replica dintr-un spot, un personaj mai traznit sau o muzica mai inspirata si atunci spunem: “Ce reclama buna au cei de la.... Vreau si eu una la fel!”.

Într-o piata insa din ce in ce mai competitiva si mai profesionista, poate e momentul sa intelegem ca publicitatea este mai mult decat “Laser, frate!” sau “Sssalam sssasesc”, ca trebuie sa ne miscam deja si noi “mai cu talent”. Probleme, Gogule?

Seminarul ADVERTISING – advanced isi propune clarificarea unor notiuni fundamentale in publicitate, pornind de la Managementul unei Idei – unde vom face diferenta dintre Idee si Executie si vom invata cum sa le gasim, sa le enuntam si sa le evaluam pe fiecare în parte -, continuand cu contributia pe care advertisingul o poate aduce la construirea unei marci de succes – cu exemple si studii de caz alese dintre cele mai performante marci romanesti, cu relele si cu bunele lor – si terminand cu un raspuns documentat la vesnica întrebare: Premii sau Vanzari?.
Modul de abordare se va baza atat pe o solida dimensiune teoretica cat si pe cat mai multa practica (studii de caz + discutii de grup), bazata in mare parte pe studii de caz locale. Participantii vor capata la acest seminar o viziune noua si mai profunda asupra rolului si mecanismelor publicitatii, cu aplicabilitate practica imediata.
Este bine ca cei care vin la acest curs sa fi fost expusi anterior unor cunostinte de baza in marketing si publicitate. Simtul umorului si dezinvoltura in relatiile cu ceilalti colegi sunt binevenite. De asemenea, curiozitatea este un must.
Data: 23-24 aprilie
Locatie: Novotel Bucarest City Centre
Tarif : 489 Euro/participant (+TVA)

BOGDAN NAUMOVICI este Directorul de Creatie al Leo Burnett Romania. Bogdan a ajutat agentia sa castige titlul de Agentie a Anului la ultimele 4 editii ale Ad'Or, sa devina agentia apreciata pe locul 1 atat la Strategie cat si la Creatie in studiul AdMarket 2004, sa castige titlul de Agentie a Anului in Europa Centrala si de Est in 2005 la Festivalul Golden Drum de la Portoroz. LEO BURNETT a castigat recunoastere internationala la unele dintre cele mai importante festivaluri din lume: Clio, Epica si mai ales Cannes.


Alte cursuri Qualians in categoria Marketing, Branding & Communication:
Media Communication for Advertisers cu Maria Tudor (Zenith Media) – 16 aprilie,
Communication for Managers cu Sorana si Andrei Savu (Premium Communication) – 7 mai,
Identity as a Business Tool cu Cristian ’Kit’ Paul (Brandient) – 14 mai,
Communication for Communicators cu Sorana si Andrei Savu (Premium Communication) – 22-23 mai,Unconventional Advertising cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett) – 28 mai,
Brand Equity in Branding Products cu Aneta Bogdan (Brandient) – 30 mai,
Shopper Marketing cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X) – 12 octombrie,
Brand Equity in Branding Services cu Aneta Bogdan (Brandient) – octombrie.

Despre Qualians

Calendarul complet si detaliile cursurilor deschise: www.qualians.com.

Pentru inscrieri si detalii va stam cu placere la dispozitie.
Telefon: 021 327 08 95
Fax: 021 327 08 40
e-mail: office@qualians.com
www.qualians.com

office@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/despre-advertising-cu-bogdan-naumovici-curs-deschis-in-23-24-aprilie-