Despre Branding, Marketing si Advertising cu ANETA BOGDAN (Brandient)

BUCURESTI - 28 septembrie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

In afaceri, ca si in viata, daca raspunsurile definitive mai pot astepta, pentru intrebarile corecte nu e niciodata prea devreme. Pentru a nu fi sub control ci in control, orice activitate care interactioneaza cu o audienta externa trebuie sa-si abordeze corect identitatea inca de la primii pasi. Si apoi sa construiasca intr-un mod consistent in jurul acesteia. Brandingul este, mai presus de zgomotul pe care il genereaza, unul dintre cele mai moderne si indispensabile instrumente ale managementului, iar pentru industria bunurilor de larg consum advertisingul e considerat principalul instrument de consolidare a brandului. Zvonurile despre moartea marketingului sunt exagerate. Conceptele fundamentale raman valabile, dar aplicarea lor trebuie sa tina seama de evolutia consumatorului si de caracteristicile fiecarei industrii. Iar succesul de piata se obtine astazi prin potentarea marketingului sub branduri puternice.

Curs deschis de BRANDING & MARKETING cu ANETA BOGDAN. 20 octombrie.

Cursul BRANDING & MARKETING se adreseaza brand managerilor, product managerilor, directorilor de marketing si comunicare, celor implicati in activitatea de client service si strategie din agentiile de publicitate, consultantilor de business, managerilor din companiile locale si multinationale si antreprenorilor. Sub presiunea timpului si a unei piete emergente, chiar si profesionistii care au experimentat marketingul in forma lui mai locala sau mai globala, au inca multe întrebari si nesigurante. Seminarul ii va ajuta pe participantii familiarizati cu conceptele de baza ale marketingului sa inteleagă specificul si uneltele acestuia si sa valorifice impactul pozitiv al acestuia asupra unei afaceri.

Agenda:
Seminarul trateaza situatii cu care toti cei implicati in structurile de management, strategie, marketing, comunicare si antreprenorii se intalnesc in fiecare zi: strategia portofoliului si schimbarea focusului de pe product management pe brand management, diferentierea prin pozitionare – capcanele si provocarile pozitionarii in functie de categoriile de produse si servicii, bugetarea de marketing si limitarile acesteia, planul de marketing intre “what if” si certitudine, strategiile, tacticile de marketing sau “banalul” brief catre agentiile de comunicare etc.
Modul de abordare (predare + studii de caz + discuţii de grup) transforma acest seminar intr-o experienta interactiva cu aplicabilitate imediata. Participantii vor pleca cu idei clare despre cum pot alinia si potenta activitatile de marketing sub strategiile de afaceri.


Curs deschis de BRANDING & ADVERTISING cu ANETA BOGDAN. 26 octombrie.

Cursul BRANDING & ADVERTISING se adreseaza managerilor middle & top din companiile locale si multinationale, specialistilor si directorilor de strategie, marketing si comunicare, antreprenorilor si in general celor care doresc sa inteleaga si sa-si clarifice conceptele de branding si advertising si sa le aplice cat mai eficient ca solutie la problemele si oportunitatile businessului si organizatiei in care activeaza.

Agenda:
Se vor explora teme cum ar fi: identitatea brandului mai presus de nume si logo, perspectivele ascunse ale brand equity-ului, instrumentele de folosit in abordarea de brand management, proprietatea intelectuala, strategiile de brand si legatura acestora cu strategia de business, comunicarea de brand la nivelul campaniilor de imagine & tactice si exprimarea acestora prin vectorii corespunzatori fiecarei categorii de produse si servicii in parte etc.
Participantii vor pleca de la acest curs cu o idee clara despre ce inseamna brandingul & advertisingul si ce pot acestea sa faca pentru cariera lor, pentru afacerea lor, pentru organizatia lor.

ANETA BOGDAN este Managing Partner la Brandient. Ea si-a petrecut cea mai mare parte a carierei de pana acum in marketing. Ca Director de Comunicare pentru Connex, Aneta a reusit sa puna umarul la construirea unuia dintre cele mai de succes branduri romanesti. Practica sa extensiva in marketing si brand s-a cladit pe o educatie solida. Aneta a obtinut MBA la Open University Business School. Din 2000 este Chartered Marketer si Membru al Chartered Institute of Marketing (UK), fiind, deocamdata, singurul roman cu aceasta recunoastere

Calendarul complet si detaliile cursurilor deschise pe www.qualians.com.

Despre Qualians

Pentru inscrieri si detalii va stam cu placere la dispozitie.
Ana-Maria Gheorghe
Project Coordinator,
QUALIANS

telefon: 327 08 39
ana.gheorghe@qualians.com
www.qualians.com
ana.gheorghe@qualians.com