Toamna aceasta fii la curent cu cele mai noi practici din Marketing, Branding si Comunicare!

BUCURESTI - 16 septembrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Domeniul marketingului si comunicarii este pe cat de vast, pe atat de putin inteles. Desi in ultimii ani tot mai multi practicieni romani participa la cursuri si conferinte de profil, in tara sau in strainatate, profunzimea aspectelor legate de piata, cumparator, mass-media ori brand, nu va putea fi perceputa la un nivel adecvat fara ca cei care iau contact cu domeniul sa aiba ocazia de a-si alege propriile modele de urmat in cariera, din randul profesionistilor reputati. De aceea, Qualians a pregatit si pentru aceasta toamna cursuri deschise de Marketing, Branding & Communication, unde ii puteti avea ca mentori pe Mona Opran (Saatchi&Saatchi X), Sorana si Andrei Savu (Premium Communication), Bogdan Naumovici (Leo Burnett), Maria Tudor (Zenith Media) si Aneta Bodgan (Brandient).

Toamna aceasta fii la curent cu cele mai noi practici din Marketing, Branding si Comunicare!

Pentru sesiunea de toamna 2008, Qualians a pregatit in modulul de Marketing, Branding & Communication sase cursuri care se adreseaza atat celor care lucreaza in domeniile amintite ori in relatii publice, cat si managerilor de companii care sunt nevoiti in activitatea lor sa interactioneze direct cu reprezentantii presei sau cu specialisti PR. Fiind sustinute de profesionisti cu o experienta solida in domeniilor lor de activitate, cursurile deschise ofera participantilor ocazia de a dobandi cunostinte teoretice temeinice, insotite de exemple pragmatice si actuale, de la nivel national sau international.

Cursul de Shopper Marketing, cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X), ce va avea loc in 11 noiembrie, porneste de la premisa ca intelegerea shopper-ului reprezinta cheia Shopper Marketing-ului. Cu cat intelegem contextul, motivele, barierele si interesele lui, cu atat rezultatul actiunii in punctul de vanzare este mai spectaculos. Acest modul se adreseaza celor care doresc sa inteleaga conceptul de Shopper Marketing si sa il identifice ca si solutie la problemele si oportunitatile de Trade Marketing, Retail Marketing sau In-store Communication.

Communication for Managers sustinut de Sorana Savu si Andrei Savu (Premium Communication) in 13 noiembrie, dezbate situatia actuala a noilor medii, care forteaza companiile sa fie tot mai transparente, sa permita si sa intretina dialogul cu publicuri tot mai diverse, mai eterogene si mai influente. Seminarul se adreseaza antreprenorilor si managerilor, celor care reprezinta vocea, tonul si discursul companiilor sau organizatiilor, celor care trebuie sa lucreze cu specialistii interni (PR Manageri) sau cu consultantii din agentiile de PR pentru a defini si superviza implementarea programelor de comunicare ale unei companii sau organizatii.

Prin Advertising – advanced, din 17-18 noiembrie, Bogdan Naumovici (Leo Burnett) isi propune sa clarifice notiunile fundamentale ale publicitatii, pornind de la Managementul unei Idei, continuand cu contributia pe care advertisingul o poate aduce la construirea unei marci de succes – cu exemple si studii de caz alese dintre cele mai performante marci romanesti, cu relele si cu bunele lor – si terminand cu un raspuns documentat la vesnica intrebare: Premii sau Vanzari?.

Media Communication for Advertising cu Maria Tudor (Zenith Media), ce va avea loc in 24 noiembrie, discuta printre altele modul in care bugetul de media este investit - o decizie strategica a companiilor care poate face diferenta intre succes si insucces. In contextul in care comunicarea media cunoaste nivele de sofisticare neimaginate in urma cu 2 – 3 ani, iar ritmul de crestere este incredibil de rapid, astfel de abilitati de gestionare a comunicarii devin indispensabile oricarui practician.

De asemenea, la cerere, participantii isi pot imbogati cunostintele de branding al produselor si serviciilor prin cele doua cursuri sustinute de Aneta Bogdan (Brandient): Brand Equity in Branding Products si Brand Equity in Branding Services.


Pentru a afla calendarul complet al modulului Marketing, Branding & Communication si detalii cu privire la fiecare curs in parte, dar si ce alte cursuri vi se mai potrivesc din cele peste 30 de tematici oferite de Qualians, va invitam sa accesati www.qualians.com .

Despre Qualians

Despre Qualians:
Fondată în 2005 compania Qualians a organizat de la lansare cursuri deschise pentru aproape 2.500 de persoane. Echipa Qualians are aproape 9 ani de experienţă în organizarea de cursuri deschise si conferinţe.
Persoana de contact: Mihaela Pantis, Managing Director Qualians
Tel: 021 319 77 11
Fax: 021 319 77 14
E-mail: office@qualians.com
Web: www.qualians.com
office@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/toamna-aceasta-fii-la-curent-cu-cele-mai-noi-practici-din-marketing-branding-si-comunicare