PERSONALITATEA INVINGATORULUI

BUCURESTI - 25 octombrie 2011

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Scrisa pe baza unor studii cu durata de peste patruzeci de ani ale fenomenului supravietuirii, aceasta carte va ofera informatii de nepretuit despre calitatile si comportamentul acelor oameni care au facut fata cu brio situatiilor dificile, de la conflictele de zi cu zi la adevarate traume de viata.

PERSONALITATEA INVINGATORULUI

In cartea Personalitatea invingatorului vom descoperi povestile unor oameni care au trecut prin cele mai diverse si uneori dure expriente de viata si vom afla cum au reusit sa faca fata cu succes acestor provocari. Autorul ne explica in paralel mecanismele prin care interactionam cu evenimentele din viata noastra si care determina cât de bine reusim sa supravietuim si sa ne valorificam experientele de viata. Din fericire, toti oamenii se nasc cu abilitatea de a invata cum sa faca fata situatiilor nedrepte si experientelor dure de viata. In fiecare dintre noi exista un supravietuitor.

Autorul, Al Siebert, a inceput sa fie interesat de acest subiect in momentul in care a aflat ca soldatii supravietuitori ai celui de-al doilea razboi mondial erau mai putin genul Sylvester Stallone in Rambo si mai mult precum Alan Alda in rolul lui Hawkeye, chirurgul neconformist din serialul M.A.S.H.

Ani de cercetari neobosite i-au aratat lui Seibert ca cei care au supravietuit (si au evoluat in urma experientei lor) deseori raspund acestor provocari cu umor, intelepciune si flexibilitate mentala si emotionala. O lucrare clasica, fundamentala, in care Al Siebert zugraveste „personalitatea unui invingator“ si in care ne face cunoscute abilitatile de supravietuire pe care toti le putem deprinde. Astfel, putem sa facem fata mai bine problemelor, sa avem un succes mai mare in munca si in relatiile noastre si sa ne conturam o perspectiva mai luminoasa asupra vietii.

Pentru comenzi, accesati www.amsta.ro, scrieti-ne un e-mail la office@amsta.ro sau sunati la 0744-434015.

Despre AMSTA PUBLISHING

Editura publica lucrari din variate domenii, acordand o atentie deosebita segmentului reprezentat de cartile motivationale, dezvoltare personala, comunicare si business.