Comunicate Senior Interactive

Senior Interactive

Compania Senior Interactive a emis 235 comunicate de presa

  • CopiiiColoreaza

    BUCURESTI - 6 iulie 2011

    Bucuresti, 6 Iulie 2011

    Fundatia Oriflame lanseaza un nou proiect menit sa stranga bani pentru copiii cu potential deosebit, pe site-ul www.sustineviitorul.ro. “Copiii coloreaza natura” este o campanie nascuta ca urmare a succesului bratarii Charity – peste10 000 de bratari cumparate.
        comunicatul de presa

  • Senior Interactive si Oriflame te invita sa descoperi “Nature Secrets”

    BUCURESTI - 15 iunie 2011

    Bucuresti, 15.06.2011 - Senior Interactive a lansat Campania de promovare pentru noua gama Oriflame “Nature Secrets”. Site-ul este o experienta panoramica in care utilizatorii sunt invitati sa descopere secretele naturii si beneficiile lor, asa cum se regasesc in noua gama bazata pe ingrediente naturale, lansata de compania suedeza.    comunicatul de presa

  • BUCURESTI - 24 martie 2011

    Bucuresti, 24.03.2011 - Senior Interactive a lansat un casting de muze pentru Oriflame. Parteneriatul dintre Senior Interactive si Oriflame continua cu o lansare de produs. Muse este noul parfum Oriflame ce se distinge prin note rafinate, florale si printr-un design special, foarte atractiv. Pornind de la atributele produsului, Senior a creat o campanie de comunicare a produsului bazata pe internet.    comunicatul de presa

  • BUCURESTI - 31 ianuarie 2011

    Saptamana trecuta, www.bestadsontv.com a clasat intre primele sase cele mai bune proiecte interactive din lume “scrie pe cer”, o campanie realizata de Orange Romania in colaborare cu Senior Interactive.

    Proiectul “scrie pe cer” este un serviciu inovator de messaging care foloseste o tehnologie de ultima generatie: augmented reality. Utilizatorii din orice retea de telefonie mobila il pot accesa, intrand pe www.scriepecer.ro.     comunicatul de presa

  • Serifii Orbit, cea mai noua campanie Wrigley creata de Senior Interactive

    BUCURESTI - 3 iunie 2010

    Senior Interactive şi Wrigley Romania lansează cea mai noua campanie conceputa pentru a determina interactiunea în mediul online cu brandul Orbit. Denumit “Şerifii Orbit”, jocul interactiv lanseaza o provocare pentru curatarea orasului de „banditii agresivi si urat mirositori” care au invadat orasul, in schimbul carora se primesc recompense. Campania se desfasoara in perioada 10 mai - 11 iulie.    comunicatul de presa

  • Senior Interactive – singura agentie romaneasca premiata la WebAward 2009

    BUCURESTI - 7 octombrie 2009

    Squish.ro, proiect de comunicare online dezvoltat de Senior Interactive pentru brandul Juicy Fruit Squish, a fost premiat cu distinctia Outstanding Website in categoria Consumer Goods la WebAward 2009. Website-ul a primit punctaje maxime la 5 din cele 7 criterii de jurizare (Design, Innovation, Content, Technology, Interactivity), obtinand un total de 66,5 puncte din 70 posibile. Din 1997, Web Award este una dintre cele mai prestigioase competitii ale industriei la nivel mondial, reunind un numar impresionat de lucrari, jurizate de experti in comunicare online, din companii renumite. Competita, organizata de Web Marketing Assocation, contribuie la definerea standardelor de excelenta in dezvoltarea de website-uri la nivel mondial.    comunicatul de presa