Re-Branding la BCR si Banca Transilvania

BUCURESTI - 4 decembrie 2008

Comunicat tip General in Banci / Asigurari

Cristina Preda, Brand Academy analizeaza in noul sau articol pe Business-Edu.Ro, ' Despre branding banking' (http://business-edu.ro/Guest-Editors/ To-Brand-or-not-to-brand/despre-branding-in-banking-partea-i.html), strategiile de comunicare neconventionala adoptate de cateva dintre cele mai mari banci din domeniu si in ce mod le-a afectat acest lucru:

Re-Branding la BCR si Banca Transilvania

'Industria bancara a devenit, in ultimii ani, una dintre cele mai active industrii in ceea ce priveste frecventa, intensitatea si originalitatea comunicarii. Daca la inceput toti jucatorii insistau pe mesaje clasice si oh-so-boring precum stabilitate, incredere, putere, astazi din ce in ce mai multe banci aleg sa-si nuanteze, diferentieze si adreseze mesajul catre grupuri tinta mai sofisticate, mai deschise la nou si diferit, la creativ si prietenos, la uman si cald.'

Luna aceasta, ii descoperi pe 'zanul plinut si vesel' de la Banca Transilvania, si personajul (tot masculin) simpatic si mai modern, dar la fel de prietenos al Bancii Comerciale Romane: http://business-edu.ro/Guest-Editors/ To-Brand-or-not-to-brand/ despre-branding-in-banking-partea-i.html

Cristina Preda este unul dintre cei 18 specialisti invitati sa scrie in sectiunea GUEST EDITORS a Business-Edu.Ro. Citeste toate articolele scrise de Cristina in rubrica sustinuta de ea aici, 'To brand or not to brand...' (http://business-edu.ro/ To-Brand-or-not-to-brand/Guest-Editors/ To-Brand-or-not-to-brand/), pune-i intrebari sau cere-i sfaturile. Cu siguranta va fi bucuroasa sa iti raspunda!