Syscom Digital lanseaza prima aplicatie Facebook din Romania pentru inscrieri de coduri promotionale
BUCURESTI - 20 aprilie 2011
Comunicat tip Produse / Servicii in
Bucuresti, 20 aprilie 2011. Syscom Digital, una dintre cele mai importante agentii specializate in servicii digitale, comunicare si marketing pe mobil, anunta implementarea primei aplicatii din Romania ce permite inscrierea de coduri in campanii promotionale prin intermediul retelei de socializare Facebook.
Aplicatia intregeste mixul de canale de inscriere in campanie al promotiei “Milli are grija sa castigi 10.000 de euro” ce se desfasoara la nivel national in perioada 15 februarie – 22 mai 2011.
Syscom Digital a implementat mecanismul campaniei, oferind consumatorilor posibilitatea de a se inscrie in campanie prin 3 modalitati. Astfel, pe langa inscrierile in campanie prin SMS la numarul scurt 1899, prin intermediul site-ului www.milli.ro si prin infoline la numarul 021.528.88.99, incepand de astazi, consumatorii pot participa in campanie prin introducerea codului unic descoperit pe ambalajele promotionale si prin intermediul retelei de socializare Facebook, la adresa www.facebook.com/milli.GRIJA.
“Suntem mereu preocupati sa gasim noi solutii in beneficiul clientilor nostri si sa acoperim o arie cat mai extinsa de medii si canale prin intermediul carora sa aducem consumatorii cat mai aproape de brand. Suntem bucurosi ca suntem prima agentie care a dezvoltat o astfel de solutie si suntem convinsi ca aceasta modalitate de inscriere va deveni populara in cadrul campaniilor promotionale avand in vedere potentialul ridicat al Facebook pe piata din Romania” a declarat Maia Novolan, Director General al Syscom Digital.
Campania promotionala “Milli are grija sa castigi 10.000 de euro” este cea de-a doua campanie de tipul “SMS&Online” desfasurata de FrieslandCampina pe teritoriul Romaniei. Succesul inregistrat anul trecut in urma campaniei promotionale “Milli te trimite in vacanta in Austria” a crescut gradul de incredere a companiei in eficienta campaniilor de acest tip, motiv pentru care anul acesta au fost incluse in campanie o gama mult mai larga de produse Milli, iar perioada de desfasurare a crescut fata de campania precedenta.
Despre Syscom Digital
Syscom Digital, una dintre cele mai importante agentii specializate in servicii digitale, comunicare si marketing pe mobil, are o echipa formata din 21 specialisti in servicii de mobile marketing si administrare de baze de date. Compania are in portofoliu servicii de strategie si management campanii promotionale, platforme digitale, content digital, marketing de proximitate, call-center, campanii integrate de online si offline, folosind un mix comunicational de tehnologii precum SMS, MMS, WEB, M-WEB, WAP, Bluetooth®, Barcode si Voce si aplicatii si tool-uri pentru field marketing de tip digital (aplicatii PDA, iPad, iPhone sau Android).
Dezvoltate in parteneriat cu clientii si agentiile de comunicare de brand, in portofoliul Syscom Digital s-au adaugat in ultimul an proiecte de marketing si comunicare pentru marci din majoritatea categoriilor de produse si servicii de larg consum, bunuri de folosinta indelungata, banci si servicii financiare, bauturi alcoolice si nealcoolice, produse alimentare, produse lactate si altele printre care: Alexandrion, Bergenbier, Blend-a-med, Cif, Coca-Cola, Delikat, Domestos, Dr. Oetker, Fanta, Flanco, Groupama, Head&Shoulders, LG, Mc Donalds, METRO, Milli, Murfatlar, Nescafe, Omniasig, Pampers, Prima TV, Radio 21, Tide, Wunderbaum.