Comunicate Valoris Center

Compania Valoris Center a emis 9 comunicate de presa

  • Serviciile de call center ajuta un important dealer auto sa isi readuca clientii in service

    BUCURESTI - 10 mai 2010

    Pe fondul cresterii stocurilor si a scaderii vanzarilor, toate companiile auto au avut de suferit atat in anul 2008 cat si in 2009. Pentru a se mentine in aceasta perioada, fiecare a trebuit sa inoveze in materie de oferte: reduceri, servicii post vanzare, client service. Clientul Valoris, un important dealer auto din Bucuresti, a venit cu o strategie de reactivare a clientilor inactivi pe componenta de service. Pentru implementarea acestei actiuni s-a decis externalizarea serviciilor catre o companie cu experienta dovedita in managementul relatiilor cu clientii.    comunicatul de presa

  • Rezultate excelente intr-un an de criza profunda

    BUCURESTI - 30 martie 2010

    Compania Valoris Center este incantata sa anunte rezultatele financiare ale anului 2009. Conform situatiilor financiare Valoris Center a incheiat anul 2009 cu o cifra de afaceri de 1.200.000 USD, cu o crestere de 35% comparativ cu anul precedent. Marginea operationala a fost de 14% si s-a bazat in mod special pe serviciile de tip Customer Care, Infoline si Telesales. Profitul operational inainte de depreciere si amortizare E.B.I.T.D.A a fost de aproape 200.000 UDS, iar EBIT de 100.000 USD.    comunicatul de presa

  • Testul Calitatii: Valoris Center a obtinut certificarea SR EN ISO 9001:2008

    BUCURESTI - 17 februarie 2010

    Valoris Center a obtinut in data de 27.12.2009, la Bucuresti, certificarea Sistemului de Management al Calitatii conform SR EN ISO 9001:2008 Certificarea este valabila pana in luna decembrie anul 2010, si a fost eliberata de catre organismul de certificare CERTIND, in urma auditului desfasurat in luna decembrie 2009.    comunicatul de presa