Comunicate VBS Client Research Consulting

VBS Client Research Consulting

Compania VBS Client Research Consulting a emis 5 comunicate de presa

  • Un prim pas spre excelenţă în cadrul simpozionului “Management for Customer Service Excellence”

    Un prim pas spre excelenţă în cadrul simpozionului “Management for Customer Service Excellence”

    BUCURESTI - 21 iunie 2012

    “Mulţumim tuturor participanţilor şi partenerilor implicaţi în acest simpozion, a fost un eveniment care ne face să fim mândrii. Reunind oameni de valoare, împărtăşind fiecare din propria experinenţă, am ajuns încă de la prima ediţie a acestui simpozion să facem un pas important spre atingerea excelenţei în toate aspectele de business, dar cu precădere în cele legate de natura umană, de relaţionarea cu clienţii externi şi interni. Trebuie să aducem clientul la adevărata lui valoare, prin urmare vă aşteptăm, cu acelaşi entuziasm, la ediţia viitoare a simpozionului “Management for Customer Service Excellence” care va avea loc la Bucureşti în luna Noiembrie a.c., iar în plus pregătim din toamnă evenimente similar şi în ţară.” concluziona Cosmina Voichiţa Meseşan, General Manager VBS – Business Solutions, organizatorul acestor evenimente.
        comunicatul de presa

  • Un prim pas spre excelenţă în cadrul simpozionului “Management for Customer Service Excellence”

    Un prim pas spre excelenţă în cadrul simpozionului “Management for Customer Service Excellence”

    BUCURESTI - 21 iunie 2012

    “Mulţumim tuturor participanţilor şi partenerilor implicaţi în acest simpozion, a fost un eveniment care ne face să fim mândrii. Reunind oameni de valoare, împărtăşind fiecare din propria experinenţă, am ajuns încă de la prima ediţie a acestui simpozion să facem un pas important spre atingerea excelenţei în toate aspectele de business, dar cu precădere în cele legate de natura umană, de relaţionarea cu clienţii externi şi interni. Trebuie să aducem clientul la adevărata lui valoare, prin urmare vă aşteptăm, cu acelaşi entuziasm, la ediţia viitoare a simpozionului “Management for Customer Service Excellence” care va avea loc la Bucureşti în luna Noiembrie a.c., iar în plus pregătim din toamnă evenimente similar şi în ţară.” concluziona Cosmina Voichiţa Meseşan, General Manager VBS – Business Solutions, organizatorul acestor evenimente.     comunicatul de presa

  • Simpozion „Management for Customer Service Excellence” 14 Iunie, Capital Plaza - Bucureşti

    Simpozion  „Management for Customer Service Excellence” 14 Iunie, Capital Plaza - Bucureşti

    BUCURESTI - 7 iunie 2012

    Doriţi să comunicaţi eficient şi să oferiţi credibilitate clienţilor dumneavoastră?

    VBS Business Solutions vă invită să participaţi la simpozionul despre excelenţă în relaţia cu clienţii - “Management for Customer Service Excellence” în data de 14 Iunie 2012 între orele 10:30 - 18:30 la Capital Plaza - București.    comunicatul de presa

  • Implementarea unei campanii eficiente de Mystery Shopping

    Implementarea unei campanii eficiente de Mystery Shopping

    BUCURESTI - 6 iunie 2012

    "Because you can't improve what you don't measure"

    Conform studiilor efectuate de MSPA, peste 68% din clienţii care pleacă la concurenţă au ca şi motiv calitatea serviciului, a interacţiunii umane. Acest procent poate fi depăşit cu uşurinţă în industria serviciilor. Mai mult, clienţii nemulţumiţi de obicei nu fac plângere firmei (mai puţin de 5%), dar povestesc experienţa lor negativă la chiar mai mult de 10 persoane.

    Lipsa investiţiei în oameni este una din cauzele care a periclitat progresul din sfera relaţionării cu clienţii şi care face ca excelenţa în “customer service” să fie încă la mare distanţă faţă de standardele internaţionale. Angajaţii care relaţionează direct cu clienţii fac mai mult decât să aducă venituri firmei, reprezintă imaginea companiei în piaţă, iar dacă reclama negativă ridică costurile pierderii unui client la sume exorbitante, efectul cauzat de pierderea renumelui printr-un serviciu neprietenos este devastator.

    Doisprezece paşi primordiali pentru eficientizarea campaniei de Mystery Shopping

    Atunci când o companie face pasul de a apela la servicii profesionale de mystery shopping, a parcurs jumatate din drumul către îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite clienţilor săi. Însă pentru ca rezultatele acţiunilor „clientului misterios” să fie implementate eficient, specialiştii de la VBS – Business Solutions recomandă managementului companiei care apelează la acest serviciu, parcurgerea a 12 paşi de bază:     comunicatul de presa

  • Simpozion „Management for Customer Service Excellence” 14 Iunie, Capital Plaza - Bucureşti

     Simpozion  „Management for Customer Service Excellence” 14 Iunie, Capital Plaza - Bucureşti

    BUCURESTI - 5 iunie 2012

    Doriţi să comunicaţi eficient şi să oferiţi credibilitate clienţilor dumneavoastră?

    VBS Business Solutions vă invită să participaţi la simpozionul despre excelenţă în relaţia cu clienţii - “Management for Customer Service Excellence” în data de 14 Iunie 2012 între orele 10:30 - 18:30 la Capital Plaza - București.    comunicatul de presa