Lansare ''Cod de Bune Practici în Domeniul Scanării pentru Companiile de Vânzari En-Gros și En-Detail 2009''

Locul desfasurarii: Sala Galati a JW Marriott Grand Hotel BucharestBucurești

Organizator: GS1 Romania

Evenimentul din acest an este organizat de GS1 Romania în parteneriat cu SELGROS CASH&CARRY ROMANIA.
Evenimentul beneficiază de prezența conducerii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor și a conducerii companiilor membre ale Programului Național. De asemenea, sunt așteptati să participe, ca invitați speciali, Domnul Iulian IANCU, Președintele Comisiei pentru industrii și servicii a Camerei Deputaților, Doamna Lăcrămioara Laura VOINEA, Managing Director al MEDNET Marketing Research Center și Domnul Adrian MANOLACHE, Secretar General al Asociației Marilor Rețele Comerciale din România.
Evenimentul are o prima parte de activitate la sală, între 10:00 și 12:30, ce include o secțiune de întrebări și răspunsuri, iar partea a doua o reprezintă, între 12:30-14:00, un Networking Lunch ce oferă reprezentanților mass media posibilitatea de realizare a unor materiale individualizate cu oricare dintre participanți.
Companiile membre ale Programului, la acest moment sunt, în ordinea aderării: Praktiker Romania, Metro Cash &Carry Romania, SELGROS Cash & Carry Romania si CARREFOUR Romania.
Pentru informare, pe site-ul GS1 puteți vedea câteva poze și clipuri video de la Lansarea de anul trecut.
Reprezentanții institutiilor mass media se pot adresa pentru acreditare la Asociația GS1 Romania, valentin.popescu@gs1.ro, attn. Valentin Popescu, Director Programe

Valentin Popescu, Director Programe

Despre ASOCIATIA GS1 ROMANIA

GS1 inseamnă Global Standard One - cea mai importantă organizaţie globală ce dezvoltă şi administrează standarde pentru identificare, codificare şi comunicaţii în domeniul lanţurilor de distribuţie. Lanţurile de distribuţie se regăsesc în viaţa oricărui sector economic, făcând ca standardele GS1 sa fie multisectoriale şi multiindustriale. GS1 înseamnă coduri de produs GTIN (Global Trade Item Number), reprezentate în coduri de bare (EAN-13), tag-uri RFID, conţinând EPC (Electronic Product Code), coduri de locaţie GLN (Global Location Number) pentru identificarea partenerilor în comerţul electronic, precum şi multe altele. Toate acestea în scopul de a permite companiilor şi/sau instituţiilor, la nivel naţional sau internaţional, să vorbească acelaşi limbaj de afaceri!

Principalele 2 atribute definitorii ce asigură succesul mondial al utilizării Sistemului de Standarde GS1 sunt: UNICITATEA codificatorilor şi GLOBALITATEA sistemului. GS1 Romania – Organizaţie membră a GS1 Europe şi GS1 Global, a înregistrat utilizatorul de prefix cu numărul 3500 în România. Aşadar, în al 15-lea an de activitate, cu peste 3500 de companii româneşti deţinând prefix internaţional GS1, construind proiecte de utilitate pentru comunitatea de afaceri din România, Organizaţia Naţională pentru Codificarea Articolelor, Serviciilor şi Locaţiilor- GS1 Romania, rămâne partenerul cel mai important pentru firmele româneşti în domeniul standardelor de identificare, codificare şi comunicaţii electronice pentru lanţurile de distribuţie.

O lume.
Un limbaj global al afacerilor.
GS1 Romania

Participare: Intrare libera