-
BUCURESTI - 25 martie 2024
Cercetarea Biz și MKOR Research & Consulting a arătat că 2 din 10 angajați români și-ar schimba locul de muncă. Motivul? 80% își doresc un salariu mai mare, 37% vor mai multe beneficii extrasalariale, iar 33% caută un loc de muncă sigur. Tinerii din generația Z au însă alte priorități.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 martie 2024
Mai mult poate ca niciodată, liderii din HR trebuie să fie cu un pas înaintea tendințelor și să anticipeze schimbările din piață și viitoarele nevoi ale propriilor angajați. Vineri, 22 martie, de la ora 10, specialiștii oferă o analiză aprofundată cu ce aduce 2024 pentru domeniul resurelor umane, care vor fi principalele tendințe și cum se pot transforma provocările în oportunități.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 11 martie 2024
Cum se poate identifica inovația potrivită companiei, strategiile și metodele de aplicare a inovației, dar și cum se pot îmbunătăți performanțele propriului business, toate sunt teme din agenda Biz Innovation Forum 2024.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 4 decembrie 2023
Americanii dar și turiștii străini aflați în New York se trezesc pe 1 Decembrie alături de brandurile românești Arctic și Vola.ro, mesajele lor urmând să ruleze de Ziua Națională a României, în cadrul proiectului „365 Days of Romania in Times Square”. Inițiativa aparține echipelor Blindspot, Biz și Rusu+Borțun și își propune să promoveze global valorile și tradițiile locale cu ajutorul brandurilor și companiilor din România.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 noiembrie 2023
Brandurile românești vor putea trăi „visul american” și vor putea ajunge în Times Square. Proiectul va prinde viață la începutul lunii decembrie, chiar de Ziua Națională a României, și se va încheia un an mai târziu, cu un proiect editorial marca Biz, în paginile căruia vor fi prezentate în detaliu toate cele 365 de campanii ale brandurilor care au avut curajul să iasă din zona de confort și să se manifeste global.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 noiembrie 2023
Zilele Biz 2023 au oferit informații aplicate pentru antreprenori, profesioniști care doresc să continue să inoveze, manageri, specialiști din media & marketing și pentru echipele de sustenabilitate și CSR. Pentru fiecare a existat o zi dedicată, însă cei care au luat parte la întregul eveniment, de luni până vineri, au apreciat timpul câștigat în festivalul de business al României, de la speakeri la prezentări și dezabateri, de la reîntâlnirile cu specialiști la contactele noi, de la activările de brand spectaculoase la experiența fine dining de la finalul fiecărei zile.
comunicatul de presa