Liderii industriei telecom, cap de afis la conferinta Business Review din 3 noiembrie

Locul desfasurarii: Willbrook Platinum

Organizator: Business Review

Printre invitatii de nivel inalt care vor dezbate cele mai importante subiecte din industria de telecomunicatii, in cadrul evenimentului organizat de publicatia de afaceri in limba engleza, Business Review, pe 3 noiembrie, ii mentionam pe: Catalin Marinescu, Presedinte ANCOM,  Inaki Berroeta – CEO Vodafone Romania, Jean-Francois Fallacher – CEO Orange Romania, Raoul Ross – CEO Alcatel Lucent Europa de Est & Romania, Cristian Nitu – Presedinte Director General al RADIOCOM, Catalin Cretu – Country Manager Visa-Europa Romania, Sorin Manea - Telecom Division Manager (Romania&Bulgaria) Samsung Electronics Romania,  Cristian Herghelegiu - Business Development & Strategy Director GECAD ePayment.

Manageri de top din industrie, profesionisti in domeniu, investitori, antreprenori si consultanti vor dezbate subiecte precum masurile pe care guvernul ar trebui sa le implementeze pentru a proteja si sprijini industria de telecomunicatii, Strategia Nationala de Broadband si ce se realizeaza in momentul de fata pentru a se elimina discrepanta dintre zonele urbane si cele rurale din punct de vedere al accesului la Internet, noile tehnologii (Near Field Communication) si cursa pentru noile aplicatii mobile.

Industria de telecomunicatii a Romaniei se numar la nivel mondial printre cele de top si se situeaza printre primele din punct de vedere al conectivitatii benzii de Internet si al competitivitatii preturilor pentru serviciile de voce si date pentru utilizatorului final. Evenimentul BR Telecom va avea loc la Willbrook Platinum, Bucuresti, in Sala Eucalyptus, incepand cu ora 09.00 dimineata.

De-a lungul ultimilor 13 ani, Business Review, primul saptamanal de afaceri in limba engleza din Romania, a fost unul dintre cei mai prolifici organizatori de evenimente B2B de pe piata locala, avand la activ peste 20 de evenimente organizate doar in anul 2010, pe tematici si domenii precum finante & investitii, energie, legislatie, managementul riscului si multe altele. Business Review ofera ample oportunitati pentru jucatorii cheie de a-si impartasi expertiza int-un cadru organizat pe domenii de business esentiale pe piata.

Moderatori: Paul Renaud – Managing Partner, Renaud Investments (Sesiunea I) si Nicu Pana – Managing Partner Telsign (Sesiunea a II-a).

Pentru detalii legate de inregistrare, va rugam vizitati business-review.ro/events, sunati-ne la 031.040.09.31 sau trimiteti datele  dvs de contact la events@business-review.ro.

Despre BLOC - NOTES MEDIA S.R.L/ BUSINESS REVIEW