-
BUCURESTI - 13 februarie 2006
Pentru a-si consolida pozitia si pe piata produselor lactate proaspete (lapte si iaurturi), Albalact SA a decis sa-si lanseze produsele intr-un ambalaj inovativ furnizat de Tetra Pak, primul de acest fel pe piata romaneasca. Ca urmare a succesului colaborarii anterioare in designul brandului Fulga, Albalact a apelat din nou la firma de strategie si design Brandient pentru crearea noului brand.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 octombrie 2005
Cristian Petre a devenit Partener Asociat la Brandient, firma de consultanta in strategie, design si valoare de brand. Cu o remarcabila experienta in campanii de publicitate, identitate corporatista si design de ambalaj, Cristian a ales sa se dedice proiectelor de branding, in consonanta cu personalitatea lui perfectionista si menirea sa de designer.
Cristian Petre a venit la Brandient in 2004, ca Senior Art Director, dupa o impresionata cariera in publicitate, la Saatchi & Saatchi si D’Arcy DMB&B Romania.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 16 septembrie 2005
Lansarea brandului Fulga a propulsat Albalact dintr-o pozitie modesta, direct in topul primilor cinci jucatori de pe piata lactatelor din Romania. Acest succes a schimbat practic filozofia si comportamentul companiei, obligand-o sa se raporteze la viitor intr-un alt fel, unul mai profesionist, mai vizibil si mai atragator - atat pentru clienti cat si pentru partenerii si angajatii sai. Astfel, Albalact a inceput un proces de rebranding capabil sa armonizeze portofoliul de produse cu obiectivele de termen lung ale businessului si cu asteptarile consumatorilor.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 8 septembrie 2005
Brandient a realizat rebrandingul Societatatii Nationale de Radiocomunicatii (SNR), ajutand-o sa-si clarifice si redefineasca identitatea corporatista si sa-si improspateze identitatea verbala si vizuala.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 1 septembrie 2005
Brandient a fost selectata sa sprijine Orange in sustinerea unuia dintre cele mai frumoase programe de responsabilitate sociala, adresat studentilor si absolventilor tineri si denumit in acest an « Scoala de comunicare ».
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 24 august 2005
Consultantii Brandient au furnizat training specializat in cadrul programului de branding intern dezvoltat de Volvo Trucks in aceasta vara, ce a vizat implementarea la nivel intern a noii platforme de brand, a valorilor si promisiunii organizatiei.
comunicatul de presa