Branzas


Descrierea companiei Branzas

Interbrand (www.interbrand.com, www.interbrand.ch), liderul internaţional în consultanţa de brand, autor al topului anual \'Cele mai bune branduri internaţionale\' publicat de BusinessWeek, combină strategia riguroasă şi analiza unei consultanţe financiare cu spiritul întreprinzător şi creativ al brandingului şi designului. Compania oferă gama completă de servicii de consultanţă care ghidează clienţii în crearea, dezvoltarea, întreţinerea şi evaluarea celui mai valoros bun al lor: brandul.
Fondată în 1974, Interbrand are mai mult de 30 de birouri în peste 20 de ţări din toată lumea şi clienţi dintre cei mai prestigioşi: BMW Group, Deutsche Telekom, TUI, Unilever Bestfood, Loewe, Fortis, AT&T, IBM, Nikon and Procter & Gamble.

Branzas (www.branzas.ro), fondată în 1994 în Cluj-Napoca, este prima agenţie de consultanţă în branding şi design infiintata in România. Primul brand pe care l-a creat a fost Ursus, în 1995. Autonet, Coffeeright, Connex, Elis, Gregory\'s, IBM, Lafarge, Microsoft, MOL, Procter & Gamble, Publimedia, Ringier, Sanex, Siemens, Standard & Snacks, Ţiriac Holdings, Ţiriac Auto sau Ursus Breweries sunt doar câţiva dintre clienţii Branzas.

Comunicate Branzas :

Vezi toate comunicatele companiei Branzas.