Dana Iorga, Koyos.ro: „De Black Friday 2013 vom avea de doua ori mai multe tipuri de produse fata de anul trecut”

BUCURESTI - 11 noiembrie 2013

Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Tehnologie, Retail, Internet

Pentru a se asigura ca vor onora mai multe comenzi decat anul trecut de Black Friday, retailerul Koyos.ro a lansat de curand o campanie de vouchere, prin care le ofera clientilor garantia ca vor avea acces la reduceri. In stocul magazinului online Koyos.ro vor fi in acest an de doua ori mai multe tipuri de produse decat in 2012, iar site-ul a fost optimizat pentru Black Friday 2013. Dana Iorga, director general Operatiuni Koyos.ro, explica pentru Comunicatedepresa.ro strategiile aplicate pentru campania de Black Friday din acest an.

Comunicatedepresa.ro: Cand ati inceput pregatirile pentru Black Friday 2013?

Dana Iorga: Black Friday este un reper important al unui an, comparabil cu sarbatorile de Craciun si de Paste. De aceea, negocierile cu furnizorii incep foarte devreme, din ce in ce mai devreme cu fiecare an.

Dana Iorga, director general Operatiuni Koyos.ro

Dana Iorga, director general Operatiuni Koyos.ro

 Anul acesta, Black Friday la Koyos.ro va avea si o componenta privata, dedicata participantilor la Black Friday Voucher. Acestia vor avea primii acces la cele mai bune oferte. 

Dana Iorga, director general Operatiuni Koyos.ro

Comunicatedepresa.ro: Cand ati inceput pregatirile pentru Black Friday 2013?

Dana Iorga: Black Friday este un reper important al unui an, comparabil cu sarbatorile de Craciun si de Paste. De aceea, negocierile cu furnizorii incep foarte devreme, din ce in ce mai devreme cu fiecare an.

Comunicatedepresa.ro (CDP): Ati introdus anul acesta un concept inovator, Black Friday Voucher. Veti reusi prin aceasta masura sa onorati toate comenzile anul acesta?

Dana Iorga (D.I.): Inspirat din experienta anilor trecuti, in care clientii au semnalat faptul ca nu au avut acces la reduceri pentru ca stocurile s-au epuizat rapid, Koyos.ro ofera anul acesta participantilor la promotie garantia reducerii. Acesta campanie a fost comunicata inca din octombrie, scopul ei fiind, pe langa asigurarea confortului participantilor, si dimensionarea stocurilor. Cu siguranta vom onora toate comenzile participantilor la promotie, pentru ca acestia vor avea un tratament preferential, in sensul ca li se garanteaza accesul pe site si existenta produselor cu pret promotional in categoria pentru care au optat. In plus, prin aceasta promotie, participantii ne-au dat informatii despre ceea ce doresc sa cumpere, deci ne vom organiza stocurile in consecinta. Astfel, vom putea onora mult mai multe comenzi.

CDP: Cum se foloseste voucherul?

D.I.: Mecanismul promotiei este urmatorul: fiecare participant la promotie trimite un SMS in urma caruia primeste un cod, denumit de noi Black Friday Voucher. Cu acest cod, participantul se inregistreaza in site-ul www.blackfridayvoucher.ro si opteaza pentru una din categoriile listate, aceste categorii fiind cele participante la Black Friday. Prin aceasta optiune, participantul isi securizeaza accesul pe site si existenta cel putin a unui produs in promotie. In momentul optiunii, participantul isi creeaza si cont in site-ul Koyos.ro, astfel optiunea sa este asociata contului de client. In plus, participantul primeste un cod de discount de valoare egala cu a SMS-ului, cod pe care il poate folosi la o cumparatura ulterioara (codul este aplicabil pana la sfarsitul lunii ianuarie), iar daca in momentul intrarii pe site nu mai gaseste niciun produs in promotie, i se returneaza dublul sumei investite, sub forma unui cod de discount de 58 RON.

CDP: La ce ora veti da startul reducerilor de Black Friday in acest an?

D.I.: Anul acesta, Black Friday la Koyos.ro va avea si o componenta privata, dedicata participantilor la Black Friday Voucher. Acestia vor avea primii acces la cele mai bune oferte. Ora o vom comunica la momentul potrivit.

CDP: Extindeti campania de reduceri si in weekend?

D.I.: Este posibil, in functie de evolutia achizitiilor din ziua de Black Friday. Vom prelungi campania pana se vor epuiza toate stocurile produselor dedicate Black Friday. Ne vom anunta clientii prin newslettere.

CDP: Cum v-ati pregatit din punct de vedere logistic pentru ziua celor mai mari reduceri?

D.I.: Ne-am pregatit cu stocuri, strategie de optimizare a site-ului, procedura separata pentru logistica si, mai ales, o strategie de management a resurselor hardware pentru a face fata varfului de vizitatori. Anul trecut s-a investit in hardware si site-ul Koyos.ro a rezistat valului de vizitatori - downtime mai mic de 7 minute pe toata durata zilei. Anul acesta, dupa lansarea platformei multistore integrate cu ERP Oracle s-au facut noi investitii, avand in vedere ca vom avea mai multe site-uri, care functioneaza pe o infrastructura optimizata.

CDP: Care au fost produsele cel mai bine vandute anul trecut de Black Friday?

D.I.: Laptopurile, tabletele, telefoanele mobile si electrocasnicele.

CDP: Catre ce produse credeti ca se vor indrepta romanii anul acesta?

D.I.: Intr-un top 3 al optiunilor credem ca vor fi laptopurile si tabletele, televizoarele si telefoanele mobile.

CDP: Cate comenzi, cate produse comandate si cate vizite ati inregistrat anul trecut de Black Friday?

D.I.: Putem spune ca echivalentul unei zile de Black Friday, cel putin anul trecut, a fost egala cu doua saptamani de sales, vizite si comenzi.

CDP: Ce asteptari aveti de la campania din 2013?

D.I.: Ne asteptam la o crestere a numarului de vizitatori cu 50% fata de anul trecut si o dublare a vanzarilor. Avem o oferta mult mai variata. Practic, vom avea de doua ori mai multe tipuri de produse fata de 2012. Dar cel mai mult ne dorim ca gradul de satisfactie al clientilor sa fie maxim.