Workshop 'De la promovare la vanzare in segmentul B2B'

Locul desfasurarii: Hotel Caro

Organizator: Trendelligent & Confident Communication

Workshop 'De la promovare la vanzare in segmentul B2B'

Bucureşti, 2 mai, 2012. Trendelligent, agenţie de marketing dedicată companiilor ce activează pe segmentul B2B, lansează o serie pilot de şase workshop-uri interactive despre comunicarea integrată. Workshop-urile sunt orientate antreprenoriatului şi companiilor care externalizează serviciile de marketing şi comunicare , pentru a înțelege, prin studii de caz şi strategii on the spot, cum se pot utiliza instrumentele de marketing şi PR pentru a creşte cifra de afaceri.

 

Primul workshop va avea loc pe data de 18 mai, între orele 08:45 şi 11:30 la hotel Caro şi va aborda tema „De la Promovare la Vânzare”. Discuţiile se vor îndrepta către ce înseamnă poziţionarea în marketing, aşteptări de la acţiunile de comunicare, rolul şi tacticile marketing-ului şi ale PR-ului în creşterea afacerii precum şi  bugetele care trebuie alocate unei comunicări eficiente.

 

De ce sa participi?

ü  Pentru a afla ce instrumente se folosesc in impulsionarea vânzărilor, în comunicare și în branding cât și modul în care pot fi acestea îmbinate

ü  Pentru a-ți cristaliza viziunea cu privire la procesul de promovare

ü  Pentru a-ți redefini așteptările în funcție de obiectivele vizate

ü  Pentru a ști cât buget de marketing să aloci și cum să măsori rezultatele

ü  Pentru a te implica în simularea unei strategii de marketing și promovare

 

Despre ce vom vorbi?

ü  Viziune, valori și misiune.. 4 căi simple pentru a fi credibile

ü  2 păcate ucigătoare în lipsa unei poziționării de marketing

ü  4 tipuri de branduri, drumul de la logic la magic

ü  6 întrebări/răspunsuri ce trebuie să le avem în vedere înainte de a promova

ü  Cum combatem cele mai întâlnite 5 așteptări false în urma promovării

ü  23 instrumente de promovare versus obiective de business

ü  10 avantaje incontestabile ale PR-ului în fața cărora reclama pălește 

ü  7 tactici funcționale care vor ușura relaționarea cu clienții B2B

ü  3 instrumente pentru (re)dimensionarea bugetului de marketing și măsurarea rezultatelor

 

Workshop-ul va fi susținut de Mariana Cosenco, Specialist Marketing Trendelligent și Mara Gojgar, Specialist Comunicare Confident Communication.

Mai multe detalii referitoare la workshop: http://consultantamarketing.com/atelier-marketing/

 

Partenerii acestui eveniment: Avocatnet.ro, British Romanian Chamber of Commerce, Wall-Street.ro, 9 A.M.

Despre FORT MARKET CONSULTING

Trendelligent este o agentie de marketing dedicata companiilor ce activeaza in B2B si care ofera suport externalizat pe termen mediu si lung. Externalizarea este o solutie la jumatate de pret din costul total cu o echipa interna, alegeti astfel sa platiti doar munca realizata, folosind resursele in mod eficient.

Confirmare pana la data: 18 mai 2012

Participare: Taxa de participare