Fonduri europene, fuziuni, achiziţii, finanţări externe şi interne

Locul desfasurarii: Sala Al. I. Cuza din incinta Camerei de Comerţ şi Industrie a Romaniei

Organizator: Camera de Comerţ şi Industrie a Romaniei în colaborare cu Gap Events

Fonduri europene,  fuziuni, achiziţii, finanţări externe şi interne

Scopul acestui seminar este prezentarea în detaliu a schimbărilor economice actuale datorate crizei financiare, oferind totodată şi soluţii practice pentru a reduce impactul negativ asupra mediului de afaceri.

Pentru a fi cât mai aproape de realitate vom avea invitaţi analişti financiari, reprezentanţi bancari şi ai fondurilor de garantare, consultanţi pentru accesarea fondurilor europene, specialişti în resurse umane.

Speakerii prezenti la seminar vor fi :

• Sorin P. Dumitriu, Vicepresedinte al Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, Presedinte al Camerei de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti

• Ilie Serbanescu, Analist Economic - Previziuni pentru următoarea perioadă ţinand cont de climatul actual, posibilităţi de depăşire a impasului economico – financiar, estimări ale domeniilor performante şi neperformante în perioada următoare.

• Lucian Croitoru, Consilier Guvernator BNR - Dezbateri despre măsurile luate de BNR pentru a veni în sprijinul mediului de afaceri român, politica BNR pe termen scurt şi mediu, soluţii pentru stimularea şi susţinerea economiei.

• Radu Gheţea, Preşedinte Asociaţia Română a Băncilor - Va oferi perspectiva bancară asupra perioadei imediat următoare, politici bancare pentru trecerea prin criză, soluţii la îndemâna mediului privat de afaceri pe termen mediu şi scurt.

• Mihaela Moise, Director KPMG România - Impactul crizei şi schimbările provocate de aceasta asupra mediului de afaceri din România, soluţii financiare, contabile şi fiscale, oportunităţi şi perspective pe termen mediu şi lung tinând cont de climatul economic actual.

• Clement Dan, Managing Partner M27 România - Efectele recesiunii așa cum le resimt companiile. Cauzele acestor efecte și când vor dispărea ele. Tipologia atitudinii managerilor în faţa acestei situaţii - 4 cazuri. Tipologia (re)acţiunilor managerilor în faţa acestei situaţii - 3 cazuri şi frecvenţa lor.Soluţii recomandabile - 3 linii de acţiune recomandabile (şi realizabile cu ajutorul consultanţilor). Studiu de caz pe 6 exemple concrete.

• Cosmin Dragoi, Director Executiv Ced Invest - Accesarea fondurilor europene ca şi soluţie pentru trecerea prin criză, pentru susţinerea procesului investiţional şi de creştere al IMM-urilor.

• Marian Dobrilă, Director Executiv TDP Partners - Energia regenerabilă, finanţarea prin fondurile europene.

• Rodica Ionescu, Consilier FNGIMMC - Evidentiaza posibilitatea susţinerii creditelor pentru IMM-uri prin garanţiile oferite de FNIMM.

Taxa de participare – include pachetul seminarului : 370 RON*
Pachetul seminarului cuprinde :

• acces la informaţiile seminarului

• mapa conferinţei

• consultanţă pentru trei probleme ale companiei oferită de experţii prezenţi la eveniment** - accesaţi linkul de mai jos si completaţi formularul http://www.businessmachine.ro/companie/consultatie.php

• pauze de cafea

• pranz de afaceri

• audiobook dezvoltare personala

*pentru mai mult de trei participanti din cadrul aceleiasi companii – bonus o macheta publicitara in mapa evenimentului
*pentru mai mult de cinci participanti din cadrul aceleiasi companii – discount 10% din taxa seminar
**Termenul limita de trimite a intrebarilor pentru specialisti este 27 martie 2009


Speram că vom avea plăcerea de a saluta prezenţa dumneavoastră la seminar.


Alina Popescu
Event Manager
Gap Events

Despre GAP EVENTS

Taxa de participare – include pachetul seminarului _____ 370 RON*
Pachetul seminarului cuprinde :
• acces la informaţiile seminarului
• mapa conferinţei
• consultanţă pentru trei probleme ale companiei oferită de experţii prezenţi la eveniment** - accesaţi linkul de mai jos si completaţi formularul http://www.businessmachine.ro/companie/consultatie.php
• pauze de cafea
• pranz de afaceri
• audiobook dezvoltare personala

*pentru mai mult de trei participanti din cadrul aceleiasi companii – bonus o macheta publicitara in mapa evenimentului
*pentru mai mult de cinci participanti din cadrul aceleiasi companii – discount 10% din taxa seminar
**Termenul limita de trimite a intrebarilor pentru specialisti este 27 martie 2009

Participare: Intrare libera