Speed Promotion - primii 10 ani, primul milion

BUCURESTI - 19 noiembrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Aniversarea celui de-al zecelea an de activitate al agenţiei de publicitate bucureştene a coincis cu depăşirea pragului de 1 milion de euro cifră de afaceri.

Speed Promotion - primii 10 ani, primul milion

De la înfiinţarea sa, în noiembrie 1997, Speed Promotion a avut o evoluţie constantă, acumulând permanent noi competenţe şi lărgind treptat paleta de servicii oferite.

Cu zece ani în urmă era un mic boutique de creaţie şi producţie publicitară iar din 2004 Speed Promotion devine agenţie de publicitate full service independentă, derulând primele campanii importante atât online cât şi offline şi lucrând deja pentru clienţi precum Forever Living Products, Midocar, Next Advertising, Organizaţia Salvaţi Copiii sau International Labour Office.

Noiembrie 2007, aniversarea a 10 ani de la înfiinţarea Speed Promotion este un eveniment cu o dublă importanţă în viaţa agenţiei pentru că a coincis cu depăşirea pragului de 1 milion de euro cifră de afaceri, ceea ce face ca previziunile reprezentanţilor agenţiei pentru finalul acestui an să fie de cel puţin 1.200.000 euro.

„Creşterea Speed Promotion nu se va opri aici” a declarat Dorin Boerescu, Managing Partner Speed Promotion. „ Datorită cererilor din ce în ce mai complexe pe care le primim de la clienţii noştri tradiţionali şi ţinând cont de cererile noi pe care le-am primit deja din piaţă, estimez că 2008 va fi marcat de o creştere substanţială a membrilor echipei, de proiecte noi şi interesante şi de o dezvoltare puternică a portofoliului de clienţi”

Grupul Speed Promotion este alcătuit în prezent din Speed Promotion – agenţie de publicitate full service, Agrafa Print Services –diviza de print digital a agenţiei, înfiinţată în 2004 şi Taraba cu Cărţi – librărie online lansată în primăvara lui 2007.

„Succesul repurtat de proiectele pe care le-am lansat până în prezent – cum ar fi Agrafa Print Services şi Taraba cu Cărţi – ne face să luăm serios în considerare posibilitatea de a continua în această direcţie şi în 2008, prin lansarea unor proiecte noi, care să întărească şi să completeze competenţele grupului Speed” a adăugat dl. Boerescu.


Estimările reprezentanţilor Speed Promotion pentru finalul anului 2007 sunt de cel puţin 1.500.000 de euro cifră de afaceri la nivelul întregului grup de companii, dintre care partea majoritară revine agenţiei de publicitate (cel puţin 1,2 milioane de euro).

Dintre cei mai importanţi clienţi Speed Promotion în 2007 putem menţiona: Forever Living Products România, Midocar, Next Advertising, Organizaţia Salvaţi Copiii, Case Utilaje Construcţii România, Agricover S.A, JSI Research & Training Institute, Biro Media Trading, Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării, Energy Holding, ILO –IPEC, Ramboll, Mondo di Pasta, Afin Leasing IFN, ARCHIBUS Solution Centers România, Initiative Media.

Despre Godmother


Speed Promotion este agenţie de publicitate full service care oferă servicii de strategie, creaţie, media planning & buying, producţie, organizare de evenimente, PR, campanii online.

Aela Cotabita - 242 50 95
aela.cotabita@speedpromotion.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/godmother/speed-promotion-primii-10-ani-primul-milion