-
BUCURESTI - 19 iunie 2008
Proges, companie romaneasca importatoare si distribuitoare de materiale pentru amenajari interioare (parchet, mocheta, covoare, PVC, lambriuri, usi), raspunde cerintelor consumatorilor in materie de design aducand pe piata romaneasca cea mai avangardista colectie de parchet laminat “Design Collection”.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 5 mai 2008
Bucuresti, 5 mai 2008 – Studiul realizat de compania Hansen Office Furniture impreuna cu StormPR in perioada 01 ianuarie – 30 martie 2008 arata in detaliu perceptia companiilor romanesti in materie de office design. Rezultatele sunt relevante pentru ritmul rapid de dezvoltare a companiilor romanesti si in acelasi timp suprinzatoare cu privire la modalitatile de informare, procesul decizional, criteriile de selectie si perceptia asupra implementarii unui proiet de office design.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 13 martie 2008
AQUA STEP Waterproof - premiera nationala in domeniul amenajarilor interioare”. Proges, companie romaneasca importatoare si distribuitoare de materiale pentru amenajari interioare (parchet, mocheta, covoare, PVC, lambriuri, usi), aduce pentru prima oara in Romania cel mai nou si inovativ parchet – singurul parchet laminat rezistent la apa - AQUA STEP.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 octombrie 2007
Bucuresti, 26 octombrie 2007 – Studiul realizat de compania de cercetare Brand Behavior Research & Data in perioada 17 septembrie – 17 octombrie 2007 arata in detaliu preferintele romanilor in materie de produse pentru amenajari interioare. Rezultatele sunt suprinzatoare cu privire la modalitatile de informare a romanilor cand ajung la momentul amenajarii unei locuinte – vizitele la magazine si parerile proprii conteaza cel mai mult, in detrimentul sfaturilor prietenilor. Sunt romanii atat de increzatori in gustul propriu?
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 septembrie 2007
Oradea, 1 octombrie 2007 – PROGES Romania isi relanseaza portalul de comunicare online cu clientii. Noul website al companiei este mai interactiv si va avea o sectiune dedicata media. Relansarea website-ului a avut doua principale resorturi:
1.Clientii romani incep sa isi pregateasca cu frecventa crescuta asa-numitul “cos de cumparaturi” in termeni de marci alese printr-un prim studiu online al acestora.
si
2.Atentia media pentru domeniul produselor pentru decoratiuni interioare este in crestere, sustinuta deopotriva de dezvoltarea pietei pe acest domeniu si de proactivitatea jucatorilor din piata.
comunicatul de presa