Managementul relatiei cu clientii

Locul desfasurarii: Crystal Palace Hotel

Organizator: New Wave Training Center

Clienţii nu-şi vor aminti ce-ai spus sau ce-ai făcut, ei îşi vor aminti felul în care s-au simţit în relaţia cu compania, şi acesta este sentimentul care îi va determina să revină.

Pentru că toate companiile îşi doresc clienţi care să revină şi pentru că angajaţii sunt bunurile cele mai de preţ ale unei companii, cei care pot câştiga şi fideliza clienţii, vă propunem un curs de formare care îi va transforma pe angajaţi în comunicatori profesionişti.

Cursul Managementul Relaţiei cu Clienţii va pune în discuţie strategiile care urmăresc atât câştigarea de noi clienţi cât şi stabilirea unei relaţii profitabile şi de lungă durată cu clienţii deja existenţi.

Cursul furnizează tehnici pentru comunicarea internă, externă şi pentru comunicarea cu clienţii în situaţii de criză, analizând dimensiuni ale comunicării verbale şi nonverbale. Fără să expună teorii fanteziste, cursul propune însuşirea unor practici cu aplicabilitate imediată şi efect garantat în relaţia cu clienţii. Cursanţii vor acumula o gamă largă de abilităţi fundamentale, situaţionale, de dezvoltare, organizaţionale şi strategice în cel mai eficient şi eficace mod posibil. De asemenea, vor găsi răspunsurile corecte la întrebările:

• Cum să fac pentru a atrage cât mai mulţi clienţi? Dar pentru a-i fideliza?
• Cum să fiu pe placul clienţilor?
• Ce trebuie să spun şi ce nu trebuie să spun unui client? Există „formule magice”?
• Cum gestionez o situaţie de criză?
• Ce trebuie să fac pentru a obţine mai multe aprecieri şi mai puţine reclamaţii?
• Cum pot obţine o imagine bună în piaţă?

IMPORTANT:
Se acorda reducere 5% pentru minim 3 participanti din cadrul aceleiasi companii si 10% pentru minim 5.

AUDIENTA
Cursul se adreseaza angajatilor din departamentele care vin in contact direct cu clientii.
Programul se adresează organizaţiilor care doresc:
• Să îmbunătăţească modul de comunicare cu clientii;
• Să conştientizeze angajaţii de forţa cuvintelor şi a gesturilor în relaţia cu clienţii;
• Să dezvolte abilităţile, cunoştinţele şi comportamentele angajaţilor astfel încât aceştia să ofere servicii excepţionale care să atragă cât mai mulţi clienţi.

PROGRAM:
SAMBATA 30 mai 2009
9:00-11:00 curs
11:00-11:30 pauza de cafea
11:30-13:30 curs
DUMINICA 31 mai 2009
9:00-11:00 curs
11:00-11:30 pauza de cafea
11:30-13:30 curs
Total: 8 ore de curs

Lector: SABINA MANEA
Locatie: Crystal Palace Hotel, Bucuresti
Pret: 305 ron (TVA inclus)

Metoda de lucru:
În timpul acestui program, bazat pe cooperare şi interactivitate, participanţii vor parcurge activităţi individuale şi de grup, vor fi antrenaţi în discuţii cu colegii, vor dezbate principii şi tehnici de comunicare pornind de la exemple concrete.



Adina Enache

Despre NEW WAVE TRAINING CENTER

Despre New Wave Training Center
NWTC a fost infiintata la inceputul anului 2007, din dorinta de a oferi un suflu nou pietei de training din Romania. Principiile dupa care se ghideaza compania sunt calitatrea, respectul fata de client si deschiderea fata de nou.
Compania este rezultatul unei investitii romano-israeliene, si isi propune sa devina in cel mai scurt timp un jucator important in domeniul organizarii de cursuri de perfectionare pentru adulti.

Participare: Intrare libera