Training "Customer Service" cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)

Locul desfasurarii: Novotel Bucarest City Centre

Organizator: Qualians

In fiecare zi, prin activitatea pe care o desfăşurăm, suntem unii clienţii celorlalţi! Ţi s-a întâmplat vreodată, client fiind, să fii tratat cu lipsa de profesionalism (superficialitate, indiferenţă sau chiar obrăznicie)? Cum te-ai simţit?
Dacă doreşti ca persoanele cu care interacţionezi să-şi amintească cu plăcere de întâlnirea cu tine şi chiar mai mult să o considere o experienţă pozitivă şi să revină, atunci participă la acest program.

Auditoriu: Tuturor persoanelor care, prin activitatea pe care o desfăşoară, interacţionează cu alte persoane – clienţi interni sau externi.

Recital dirijat de: Bogdan Grosu

Arpegii:
Construirea unei baze de abilităţi şi tehnici care să ajute participanţii în comunicarea şi relaţionarea cu clienţii, interni sau externi. Aceştia vor învăţa cum să transforme orice interacţiune cu clienţii într-o experienţă productivă, să elimine jargonul tehnic şi frustrarea, să preţuiască oamenii şi nu hârtiile. De asemenea vor şti să trateze cu profesionalism clienţii dificili, sa evite transferul stării emoţionale de la o situaţie la alta şi să ofere o alternativă pozitivă la orice cerere din partea unui client.
Din repertoriu:
• Percepţia Clientului
• Reguli în Interacţiunea cu Clienţii
• Greşeli frecvente făcute în interacţiunea cu clienţii
• Cum să Abordezi Clienţii Dificili
• Tehnica ASAP
• Cum să Eviţi Transferul Stării Emoţionale
• Cele Cinci Fraze Interzise în comunicare cu clienţii
• Importanţa utilizării alternativelor pozitive
• Concluzii şi Plan de acţiune.

Adagio: Nu este necesară o pregătire anterioară specifică pentru înţelegerea conceptelor predate şi exemplificate.


Ana-Maria Gheorghe

Despre QUALIANS

Va invitam sa consultati calendarul cursurilor deschise Qualians din semestrul I 2008:


Categoria MANAGEMENT & LEADERSHIP:
• Communication Skills in 24 martie, 22 mai si 4 iunie cu Dorin Dancu (TMI)
• Time Manager in 28 martie, 19 mai si 7 iulie cu Ciprian Teleman (TMI)
• Business Presentations in 10-11 aprilie cu Florin Enache (TMI)
• Practical Leadership in 17-18 aprilie si 5-6 iunie cu Dorin Dancu (TMI)
• Advanced Business Presentations in 22 aprilie cu Octavian Pantis (TMI)
• Coaching Skills in 23 aprilie si 9 iunie cu Octavian Pantis (TMI)
• Emotional Intelligence in 12 mai si 23 mai cu George Avram (TMI)
• Project Management in 15-16 mai si 27-28 mai cu Florin Enache (TMI)
• Stress Management in 20 mai cu Ciprian Teleman (TMI)
• Change Management in 26 mai cu Florin Enache (TMI)
• Innovation & Creative Thinking in 11 iunie cu Florin Enache (TMI)


Categoria MARKETING, BRANDING & COMMUNICATION:
• Shopper Marketing in 13 mai cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X)
• Brand Equity in Branding Services in 16 mai cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Unconventional Advertising in 19 mai cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Media Communication for Advertisers in 26 mai cu Maria Tudor (Zenith Media)
• Advertising - advanced in 5-6 iunie cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Brand Equity in Branding Products in 10 iunie cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Communication for Managers in 17 iunie cu Sorana Savu & Andrei Savu (Premium Communication)


Categoria HUMAN RESOURCES:
• Performance Management in 7 aprilie cu Ruxandra Stoian si Csaba Gergely (PricewaterhouseCoopers)
• Train the Trainers in 8-9 aprilie, 8-9 mai si 12-13 iunie cu Octavian Pantis (TMI)
• Compensation and Benefits in 14 aprilie cu Ruxandra Stoian (PricewaterhouseCoopers)
• Training & Development in 14 mai cu Csaba Gergely (PricewaterhouseCoopers)


Categoria SALES & NEGOTIATION:
• Key Account Development in 12-13 mai cu Cornel Costea (TACK Training International)
• Profitable Negotiating in 21-22 aprilie si 12-13 iunie cu Cornel Costea (TACK Training International)
• Power Sales in 16 iunie cu Cornel Costea (TACK Training International)


Categoria CUSTOMER SERVICE:
• Customer Service in 10 iunie cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)
• Communication over the telephone (la cerere) cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)


Categoria FINANCE & TAX:
• Finance for non-finance (la cerere) cu Sebastian Mocanu (Ernst & Young)
• Tax. Practice & Novelties (la cerere) cu Gabriel Biris (BirisGoran)


Categoria DEFENSIVE DRIVING
• Defensive & advanced driving techniques (la cerere) cu Edwin Keleti & George Grigorescu


Categoria PARENTING:
• Parenting kids 0 - 7 years old (la cerere) cu Otilia Secara
• Parenting youngsters 8 - 18 years old (la cerere) cu Otilia Secara

Participare: Intrare libera