Ultimele locuri pentru inscrierea la seminarul ''Optimizarea activitatilor de suport administrativ in organizatiile din domeniul financiar-bancar''

Locul desfasurarii: Bucuresti

Organizator: RADU BUSINESS GROUP SRL

Evenimentul face parte din seria de seminarii interactive „Optimizarea activitatilor de suport administrativ in organizatiile cu retea nationala de sucursale”. Este prima initiativa dedicata exclusiv acestui tip de activitate, care devine tot mai importanta pentru companiile care administreaza, dezvolta sau au in plan dezvoltarea unei retele teritoriale de sucursale.

Evenimentul vizeaza organizatiile cu retea nationala de sucursale / agentii / puncte de lucru care activeaza in domeniul financiar-bancar (banci, companii de asigurari, firme de leasing etc.).

Seminarul interactiv este organizat special pentru profesionistii din departamentele administrativ, dezvoltare retea, procurement si cost optimization, organizare, logistica, cu vasta experienta in aceasta activitate si in acest tip de organizatii, care vor dezbate problemele si provocarile actuale in domeniu si vor aborda tendintele acestuia. In cadrul seminarului, se va discuta despre modalitati practice de optimizare a activitatii departamentelor care ofera suport administrativ in acest tip de organizatii.

Beneficii si motive pentru a participa :
- schimb de experienta
- solutii de imbunatire a performantelor de la profesionisti in domeniu
- posibilitatea de a exprima opinii intr-un cerc de specialisti in domeniu
- strategii si solutii pentru implementarea unui management eficient al activitatii de suport administrativ in organizatia dv
- ocazia de a fi informat despre cele mai bune practici in domeniu, cu impact asupra managementului activitatii de suport administrativ si care pot aduce beneficii tangibile
- oportunitati de networking – se ofera cadrul in care ii vei intalni si schimba idei idei cu aceea care au aceleasi preocupari ca si tine, in care sa ti se raspunda la intrebari si in care sa-ti faci punctele de vedere cunoscute.


Seminarul se va desfasura in data de 10 aprilie 2008, incepand cu ora 10.00, la hotel Siqua din Bucuresti, sala Roma.
Taxa de participare este de 280 RON / persoana + TVA si include participarea la eveniment, cadou din partea organizatorului si servicii de catering (pauze de cafea si business lunch).



Pentru mai multe detalii despre eveniment, va rugam sa contactati departamentul de evenimente al Radu Business Group SRL.
Radu Aurel, Project Manager, telefon 0723 303.556

Despre RADU BUSINESS GROUP SRL

Initiatorul acestui studiu are o experienta profesionala de peste 15 ani, acumulata in urmatoarele posturi :
- trainer intr-o institutie militara de invatamant timp de 2 ani si jumatate;
- inginer militar intr-o unitate de suport logistic pentru intreaga armata, timp de peste 7 ani;
- director achizitii / contracte la Allianz-Tiriac Asigurari SA, timp de 3 ani si 4 luni;
- director de organizare la Omniasig Pensii SA, pentru 9 luni;
- director de logistica la La Strada Com, pentru un an.

In prezent este preocupat de management de proiecte finantate prin POS DRU. Referitor la acest program operational, despre initiatorul studiului putem mentiona urmatoarele :
- a partipat la doua sesiuni de instruire organizate de Autoritatea de Management POS DRU in septembrie ac;
- a creat un grup de lucru impreuna cu cei peste 100 de participanti la sesiunile de instruire in cadrul POS DRU, care fac parte din diverse tipuri de organizatii (firme de consultanta, firme de HR, institutii publice si private de invatamant superior, IMM-uri, firme prestigioase de training); in cadrul grupului se ofera suport, se schimba idei, se face un transfer de bune practici din alte tipuri de proiecte finantate de UE, se recomanda solutii din experienta altor programe finantate de UE ;
- in prezent participa la un curs de management de proiect acreditat de MECT, MMFES si CNFPA (http://www.structural-consulting.ro/actuale.php?id=11), aplicat pe fonduri structurale;
- are experienta intr-o serie de activitati care fac parte dintr-un asemenea proiect (achizitii, organizare evenimente, realizare materiale de training, tiparituri, organizare workshopuri, comunicate de presa, activitati organizatorice aferente unui eveniment);
- a participat in 2002 la prima serie a Programului de Dezvoltare Antreprenorială EMPRETEC organizat de Ministerul pentru Intreprinderi Mici, Mijlocii si Cooperatie in parteneriat cu UNCTAD (United Nations Conference on Trade and Development) (http://www.mimmc.ro/centrul_empretec_online/);
- este consultant intern acreditat in evaluarea culturii organizationale de catre Human Synergistics Romania (www.humansynergistics.ro);
- network-ul personal (manageri ai unor companii mari din Romania, middle manageri din multinationale, antreprenori, actionari ai unor companii de tip antreprenorial din Romania).

Participare: Intrare libera