Relatie organizatorica

Definitie Relatie organizatorica

Componenta a structurii organizatorice a unei unitati economico-sociale, raport intre doua functii sau compartimente care corespunde pozitiei lor relative in cadrul structurii organizatorice respective.Relatiile organizatorice sunt relatii formale.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Relatie organizatorica? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Relatie organizatorica.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Relatie organizatorica. Definitiile termenilor despre Relatie organizatorica cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Relatie organizatorica, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Relatie organizatorica.