Timbrul românesc promovează Excelența în Comunicare

BUCURESTI - 29 aprilie 2015

Comunicat tip General in Educatie / Cultura, Media / Publicitate, Internet

Timbrul este adesea un instrument de bază în procesele de comunicare și interacționare atât la nivel personal, cât și oficial, întrucât acest obiect miniatural de artă înnobilează, prin sine, comunicarea dintre oameni și dintre instituții, ajutând-o să se împlinească și să se transforme în rezultate și obiective concrete, palpabile.

Timbrul românesc promovează Excelența în Comunicare

Un timbru însoțește stări și împărtășește emoții, construiește punți și comprimă distanțe; el traversează timpul semnalând repere notabile și conferă valoare de simbol celor pe care îi omagiază, îndemnând publicul și colecționarii să adune povești serioase în preocupări cu parfum ludic și clasoare păstrate în secretul pasiunii de a consemna istorie.

De aceea, un proiect filatelic dedicat performanțelor profesionale, într-o industrie pe care timbrul o însuflețește ca parte a propriei meniri, este un reper și totodată o pledoarie pentru „Excelența în Comunicare”.

Emisiunea de mărci poștale cu titlu sugestiv Excelența în Comunicare. De la tăblițe la tabletă este cel mai recent proiect aniversar al Romfilatelia , în cadrul căruia timbrul omagiază performanța și viziunea profesională a agenției de comunicare The Group, sărbătorind totodată împlinirea unui deceniu de împletire a pasiunii pentru artă și inovație cu știința de a promova inteligent branduri.

În cei 10 ani de la înființare, The Group a devenit o companie care poartă semnătura memorabilă a excelenței în activitatea profesională de comunicare din România, contribuind astfel la destinul de succes a sute de branduri, prin campanii complexe de publicitate, programe sofisticate de relații publice, reclame savuroase, proiecte ingenioase de marketing și numeroase inovații pe piața românească de marketing-comunicare.

Timbrul emisiunii cu valoarea nominală de 4,70 lei transmite mesajul evoluției comunicării de-a lungul timpului, într-o lume transformată de fluxul rapid de informații, dar și de noile tehnologii. Imaginea timbrului ne sugerează faptul că în pașii istoriei am asistat la o trecere fluidă de la mediul offline la mediul online , cele două ipostaze cadru ale comunicării fiind reprezentate simultan: pe de o parte, avem reprezentarea grafică a unei tăblițe pergament alături de o pană, iar pe de altă parte, a unei tablete digitale pe care alunecă un index prin mișcarea touch.

Pe manșeta colii apare portretul lui Johannes Gutenberg alături de o imagine a presei lui tipografice, figura lui Alexander Graham Bell împreună cu telefonul pe care l-a inventat, precum și tăblițele de la Tărtăria (5500 – 5300 î.Hr.) ce au fost descoperite de arheologul clujean Nicolae Vlassa în 1961, la Tărtăria, județul Alba.  Acestea fac parte din patrimoniul Muzeului Național de Istorie a Transilvaniei, iar imaginile lor sunt reprezentări simbolice ale evoluției comunicării.

Din punct de vedere tehnic, emisiunea este completată de un plic prima zi, iar ca forme de machetare au fost folosite coala de 20 timbre și minicoala de 5 timbre + 1 vinietă + 3 Tabsuri.

Începând cu ziua de joi, 30 aprilie 2015, emisiunea de mărci poştale Excelența în Comunicare. De la tăblițe la tabletă va putea fi achiziţionată de la toate magazinele Romfilatelia din Bucureşti şi din ţară.

Romfilatelia mulţumeşte Muzeului Național de Istorie a Transilvaniei pentru sprijinul documentar acordat în realizarea acestei emisiuni de mărci poştale.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/romfilatelia2/timbrul-romanesc-promoveaza-excelen-a-in-comunicare