Segmentarea pietei

Definitie Segmentarea pietei

Procedeu de marketing ce consta in studiul pentru compartimentarea pietei interne si externe, in functie de:- specificul clientelei- prezenta concurentei- obiceiurile, mentalitatile sociale- clima- regim social- nivel de trai si civilizatie- stadiul industrial de dezvoltare- structuri economice caracteristice- pozitia geografica- dotari portuare- retea interioara de transport si comunicatie etc.Produsul trebuie sa fie diferentiat, adaptat si conditionat in functie de fiecare segment de piata.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Segmentarea pietei? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Segmentarea pietei.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Segmentarea pietei. Definitiile termenilor despre Segmentarea pietei cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Segmentarea pietei, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Segmentarea pietei.