Piaţa europeană a lentilelor de contact a explodat! Actorii acestei poveşti de succes sunt acum şi în România!

Locul desfasurarii: Hotel Parc Best Western

Organizator: Sover Optica

Piaţa europeană a lentilelor de contact a explodat! Actorii acestei poveşti de succes sunt acum şi în România!

Două noi produse premium pe piaţa lentilelor de contact din România, ACUVUE® OASYS™ with HYDRACLEAR™ Plus şi 1•DAY ACUVUE® MOIST™ au fost lansate sâmbătă, 24 februarie 2007, ora 17:00, la Hotel Parc Best Western, Bucureşti. Evenimentul de lansare oficială a fost organizat de Sover Optica, unic distribuitor autorizat în România al lentilelor de contact Johnson & Johnson Vision Care.

La eveniment au participat aproximativ 200 de specialişti implicaţi în prescrierea lentilelor de contact din România care s-au arătat foarte încântaţi de informaţiile prezentate, de performanţele clinice dovedite ale celor două noi produse cât şi de impactul lor pe piaţa europeană şi de oportunităţile pentru România.
Adrian Badiu, Director al departamentului lentile de contact, declară: “Evenimentul a fost un succes, atât prin prisma prezenţei unui număr covârşitor de specialişti implicaţi în prescrierea lentilelor de contact, cât şi datorită întrebărilor pertinente şi părerilor care au fost exprimate de către aceştia după prezentări. Nota generală de optimism degajată de participanţi, ne alimentează speranţa că vom ajunge la nivelul de dezvoltare al pieţelor vest-europene, mult mai repede. Asteptăm reacţii similare şi după evenimentele de pe 3 şi 10 martie 2007 de la Iaşi, respectiv Cluj-Napoca.”

Prezentările profesionale au fost susţinute cu succes de:
Jan STARMAN – Business Manager, SE Europe, Johnson & Johnson Vision Care;
Ioannis TRANOUDIS – Professional Affaires Manager, CSE Europe, Johnson & Johnson Vision Care;
Simona RADU – Consultant Profesional, România, Johnson & Johnson Vision Care;
Adrian BADIU – Director departament lentile de contact, Sover Optica.
Alte evenimente similare vor avea loc la:
• Iaşi - 3 Martie 2007 , Hotel Astoria, începând cu ora 17:00
• Cluj-Napoca - 10 Martie 2007, Hotel Rimini, începând cu ora 17:00

Lentilele de contact ACUVUE® OASYS™ with HYDRACLEAR™ Plus şi 1•DAY ACUVUE® MOIST™ se adresează clienţilor care doresc produse de cea mai bună calitate şi se adaptează condiţiilor solicitante în care aceştia trăiesc şi lucrează, cum ar fi: spaţiile dotate cu aparate de aer condiţionat şi încălzire centralizată sau timpul îndelungat petrecut în faţa monitoarelor de computer.

Johnson & Johnson Vision Care este o companie originară din SUA, faimoasă pentru lansarea în lume a conceptului lentilelor de contact dispozabile.

După 13 ani de activitate, Sover Optica reprezintă 6 companii multinaţionale de top din domeniul opticii medicale şi îngrijirii sănătăţii oculare. Sloganul ‘’Vedere fără frontiere” continuă să inspire actiunile sale, ilustrând o realitate posibil de a fi cuprinsă cu privirea.




Adelina Badea
Product Manager
SOVER OPTICA
Telefon: +4 021 351 66 26
Fax: +4 021 351 66 27
Mobil: +4 0722 341 994
E-mail: adelina.badea@sover.ro

Despre SOVER OPTICA

SOVER - profil de companie

SOVER Optica este o societate comerciala cu capital mixt romano-italian infiintata in 1994, fiind singurul furnizor integral de articole optice destinate ingrijirii vederii umane pe piata romaneasca. In prezent SOVER Optica are 148 de angajati, un portofoliu de clienti format din peste 600 magazine de optica si cabinete de oftalmologie precum si o retea proprie de 15 magazine & 1 franciza situate in Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Ploiesti si Timisoara. La finele anului 2005, SOVER Optica a realizat o cifra de afaceri de peste 5,5 milioane euro, iar, in primul semestru al anului 2006, a realizat o crestere de 14%.
SOVER Optica face parte dintr-un grup european puternic care se sprijina pe traditiile manageriale si performantele tehnologice ale fabricantului italian de ochelari SOVER. Produsele Grupului SOVER sunt comercializate pe aproape 70 de piete internationale prin intermediul unor distribuitori exclusivi, printre care se numara si cele patru filiale din tarile est-europene:
SOVER Optica – Bucuresti, Romania
SOVER K – Kiev, Ucraina
SOVER M – Moscova, Federatia Rusa
SOVER Spol SRO – Praga, Cehia
Obiectivele principale ale celor peste 350 de persoane ce alcatuiesc astazi echipa SOVER GROUP se circumscriu misiunii primordiale ale companiei: calitate ireprosabila a produselor si serviciilor in slujba sigurantei vederii purtatorilor de ochelari SOVER de pretutindeni.

Reteaua de magazine SOVER OpticaOptometrie
In anul 2000, SOVER Optica si-a extins portofoliul cu activitatea de retail, prin deschiderea primului sau magazin de optică medicală SOVER OpticaOptometrie în Bucureşti, pe Calea Dorobanţilor, care la acea vreme constituia o noutate absolută în piaţa romaneasca prin serviciile oferite, standardul ridicat de calitate a produselor şi prin designul interior. De atunci reteaua de magazine a fost extinsa în alte 5 oraşe importante din ţară: Iaşi, Timişoara, Braşov, Cluj şi Ploieşti, existand planuri concrete de dezvoltare in continuare.
Pe langa ambianta remarcabila a spatiilor, reteaua de magazine SOVER OpticaOptometrie urmareste sa creeze si sa dezvolte o echipa de profesionisti ai vederii capabila sa reprezinte cu devotament valorile generale ale companiei SOVER: integritate, respect, curaj, performanta, cultura. Modul in care aceste valori sunt puse in practica definesc actul consultantei SOVER OpticaOptometrie si ele reprezinta elementul primordial de diferentiere fata de celelalte centre de optica.
Unul din cele mai indraznete idealuri SOVER OpticaOptometrie il reprezinta constientizarea cat mai multor consumatori cu privire la importanta ingrijirii vederii, prin implicarea activa in raspandirea si consolidarea conceptului de “cultura a vederii” in randul opiniei publice din Romania. Concomitent, cel de-al doilea element esential al strategiei SOVER de lunga durata se refera la implementarea si dezvoltarea conceptului de “cultura a imaginii de sine”. Adaptarea de caracter sau armonizarea statutului social cu expresia imaginii personale sunt ideile-cheie subordonate procesului elaborarii imaginii de sine. Insumarea celor doua directii – cultura vederii si cultura imaginii de sine - definesc complet teritoriul de actiune in care se pozitioneaza eforturile membrilor echipei SOVER precum si toate mesajele publicitare ale oricarei campanii declansate si sustinute de societate. In anul 2006, SOVER Optica se afla in topul primelor 700 de investitori in publicitate din Romania.

Participare: Intrare libera