Comunicate Tradeads Interactive Srl

Tradeads Interactive Srl

Compania Tradeads Interactive Srl a emis 38 comunicate de presa

  • Profilul utilizatorului de Internet editia a III-a

    Profilul utilizatorului de Internet editia a III-a

    BUCURESTI - 13 martie 2012

    „Profilul utilizatorului de Internet”, cea de-a treia ediţie a studiului condus de Departamentul de Cercetare al TradeAds Interactive, relevă faptul că utilizatorii români de Internet sunt din ce în ce mai săraci, 27.5% dintre respondenţi declarând venituri nete sub 1000 RON.    comunicatul de presa

  • AgroManager a organizat conferinţa Dezvoltare Durabilă – Cod de bune practici agricole şi de mediu

    BUCURESTI - 6 februarie 2012

    Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013
    Investeşte în oameni!
    Titlul proiectului: AgroManager
    Contract numărul: POSDRU/92/3.1/S/64291
        comunicatul de presa

  • AgroManager a organizat conferinţa Dezvoltare Durabilă – Cod de bune practici agricole şi de mediu

    BUCURESTI - 2 februarie 2012

    Conform angajamentului făcut, de promovare a soluţiilor sustenabile pentru agricultura românească, proiectul AgroManager a organizat, în perioada 1-2 februarie, conferinţa Dezvoltare Durabilă – Cod de bune practici agricole şi de mediu. Aceasta a avut loc la sediul Universităţii de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară (USAMV) Bucureşti.    comunicatul de presa

  • Specialiştii Trade Ads constată că 40% din reclamele online furnizate în România nu sunt vizibile niciodată

    BUCURESTI - 2 februarie 2012

    Valentin Oeru, Directorul Executiv al Trade Ads Interactive , precizează cauzele care împiedică dezvoltarea publicităţii online din România.    comunicatul de presa

  • Produsele de îngrijire personală, laptopurile, tabletele și electrocasnicele sunt cele mai atractive mărfuri pentru cumpărătorii online

    BUCURESTI - 20 decembrie 2011

    Produsele de îngrijire personală, laptopurile, tabletele și electrocasnicele se situează pe primele trei poziții în topul intenției de achiziție prin magazinele online în luna decembrie, relevă un sondaj realizat de TradeAds Interactive, platforma de publicitate pe Internet care operează Bursa de Reclama.    comunicatul de presa

  • Cum sa construiesti un banner publicitar care sa aiba succes si impact maxim

    BUCURESTI - 9 decembrie 2011

    Bannerele publicitare au cel mai mare impact in randul utilizatorilor de internet din Romania daca mesajul este succint, contin elemente de senzational iar animatia si contrastul cromatic sunt folosite cu masura – releva un studiu realizat pe baza unui amplu sondaj online de Departamentul decercetareal TradeAds Interactive care opereaza platforma de publicitate Bursa de Reclama.    comunicatul de presa