-
BUCURESTI - 7 septembrie 2012
Manevrabilitatea şi ţinuta de drum au fost elementele cheie atunci când Volvo Trucks a creat noua serie FH. Optimizarea sistemelor de suspensie faţă şi spate, creşterea stabilităţii la rulare şi îmbunătăţirea suspensiei cabinei, toate acestea îi asigură noului Volvo FH ţinută de drum şi manevrabilitate superioare. Graţie suspensiei faţă independente, unică în domeniu, noul FH devine şi mai bun.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 7 septembrie 2012
Un mediu de lucru mai ergonomic, confort superior şi spaţiul de depozitare crescut cu încă 300 litri. Acestea sunt doar câteva dintre noile caracteristici ale cabinei noii serii Volvo FH.
Scopul a fost acela de a crea o cabină care răspunde nevoilor şoferului atât în privinţa unui mediu de lucru eficient, cât şi în termeni de relaxare eficientă.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 august 2012
„Un autocamion care ne va purta în viitor”. Astfel rezumă Claes Nilsson, preşedinte Volvo Trucks , noile versiuni Volvo FH şi Volvo FH16 care vor fi lansate în curând.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 6 iulie 2012
Industria autocamioanelor caută intens soluţii pentru reducerea consumului de combustibil. O metodă este utilizarea energiei cinetice a vehiculului pentru a propulsa autocamionul. Acum, Volvo Trucks a dezvoltat I-See , care funcţionează precum un pilot automat . Acesta preia schimbarea treptelor de viteză şi utilizează pantele pentru a economisi combustibil.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 6 iulie 2012
Volvo Trucks prezintă un nou motor conceput pentru standardele ridicate de mediu Euro 6 . Emisiile de oxid de azot au fost reduse cu 77 de procente, iar cele de particule au fost înjumătăţite. Primul care se înscrie în aceste cifre este motorul Volvo D13 de 460 CP care echipează în prezent mai bine de o treime din autocamioanele Volvo.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 8 martie 2012
Gazul natural lichefiat este o alternativă viabilă pentru motorina folosită de către camioanele de cursă lungă, cu emisii mai mici de dioxid de carbon, dar infrastructura europeană necesară este insuficientă. Volvo Trucks este implicat în eforturile de creare a aşa numitelor “coridoare albastre”, prin amplasarea strategică a staţiilor de alimentare, astfel încât gazul natural lichefiat să fie disponibil în cât mai multe locuri.
comunicatul de presa