VERBAL IDENTITY or HOW TO CREATE BRANDS WITH WORDS

Locul desfasurarii: WTCB, Centrul de Conferinte

Organizator: WTCB si Think Creative

VERBAL  IDENTITY  or HOW TO CREATE BRANDS WITH WORDS

Cineva spunea ca brandul este o cutie care se gaseste in capul consumatorului. Interesant este ca de cele mai multe ori in acea cutie se afla cuvinte, iar sensul acelor cuvinte il aflam doar calculand valoarea capitalului de marca al brandului respectiv. Nu de putine ori, suma se scrie cu 7 sau 8 cifre.
Se spune ca un om obisnuit vede zilnic in medie 15.000 de logo-uri, iar toate aceste logo-uri inseamna marci care incearca sa isi vanda propria lor poveste. Ce retine consumatorul in acest bruiaj depinde in mare masura de modul in care mesajul a fost formulat. Asa s-a nascut VERBAL IDENTITY intr-o epoca in care presiunea comunicarii a facut marile marci sa renunte la folosirea sloganului.
Intrucat identitatea verbala a corporatiei inseamna mai mult decat publicitate, WTC Bucureşti şi Think Creative propun seminarul interactiv “VERBAL IDENTITY or HOW TO CREATE BRANDS WITH WORDS” in data de 18 noiembrie 2008 adresat specialistilor in comunicare si PR, dar si brand managerilor si directorilor de marketing sau specialistilor in resurse umane si vanzari. Vorbim despre VERBAL IDENTITY atunci cand facem un spot, dar si atunci cand editam un newsletter pentru angajati, trimitem o felicitare catre clientii corporate sau formulam o oferta catre un potential client. Si aceasta pentru ca VERBAL IDENTITY inseamna strategie, inseamna pozitionare, inseamna management al identitatii de brand.
Seminarul interactiv propune o dezbatere asupra modului in care trebuie creata si controlata identitatea verbala a marcilor pe o piata de comunicare supraaglomerata in care consumatorul “aude” din ce in ce mai putin.
Cele doua module vor fi conduse de Alexandra Craciun, trainer in comunicare si branding cu o experinta de 15 ani in cadrul unor agentii multinationale de publicitate precum McCann Ericsson sau DDB. Expert PHARE pe probleme de comunicare, Alexandra Craciun a fondat masteratul de Consultanta si Expertiza in Publicitate in cadrul Facultatii de Litere din Universitatea Bucuresti in cadrul careia sustine cursurile de branding.
Va rugam sa ne confirmati participarea, prin completarea si remiterea formularului de participare atasat la numărul de fax: 021 319.12.19.
Totodata, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra, va rugam sa completati in formularul de participare anexat, maxim 2 probleme cu care va confruntati în practica si vor primi raspuns in cadrul seminarului.
Aveti insa posibilitatea sa deveniti partener al seminarului, prin achizitionarea pachetelor de parteneriat anexate.
Participantii vor primi certificate de atestare a prezentei la seminar.
Termen limita de inscriere marti 11 noiembrie 2008 ora 12, in limita a 30 de locuri.
Parteneri media :
THEINVESTOR, HR MARKET, HR-ROMANIA, COMUNICATE DE PRESA, IMM ROMANIA, FINANTE SI AFACERI, CARIERE, BUSINESS STANDARD, MONEY EXPRESS, SMART FINANCIAL, POLIROM, METEOR BUSINESS


Nicoleta MANU, Coordonator Eveniment
Tel: 021 202.44.54 .Fax: 319.12.19/ 202.44.30;
E-mail: nicoleta.manu@wtcb.ro

Despre WORLD TRADE CENTER BUCURESTI

World Trade Center Bucharest offers you perfect solutions to your needs, with meeting rooms and top class conference facilities. The 300-seat auditorium in New York room, the exquisite 800 sqm of exhibition space in Plaza are suited to all requirements. www.wtcb.ro

Participare: Intrare libera