-
BUCURESTI - 13 noiembrie 2014
The new brand identity illustrates Antal’s commitment to working closely with their clients, candidates and partners and providing the very best to meet their business needs. The new tagline “5 continents, 1 vision – Discovering Talent” reflects the nature of international business model, there all Antal partners across 30 countries follow the same vision of discovering the best talent and helping empower careers and businesses worldwide.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 20 mai 2014
De câteva luni am observat o creștere bruscă a cererilor de angajare, care este, probabil, cea mai importanta redresare din anul 2009 pana azi!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 10 ianuarie 2014
Știrile noastre de început de an de la Antal International - Companie multinațională de recrutare, se referă la:
* Doug Bugie se întoarce în rolul său de Președinte al Antal International Network
* Tendințele internaționale în recrutare, conform ultimului studiu global al Antal Ltd.
* Așteptări pe scurt, cu privire la piața angajărilor în Romania, în 2014
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 noiembrie 2013
Ajută-ți personalul să treacă peste melancolia de iarnă!
Cum iarna începe deja, părăsim casele noastre pe întuneric și sosim acasă tot pe întuneric, este ușor ca angajații să piardă entuziasmul și să pice într-un soi de hibernare.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 octombrie 2013
Managerii trebuie să identifice care sunt angajații lor de top în vânzări, care sunt cei perseverenți, precum și cei cu performanțe slabe. Odată ce înțeleg ei aceste diferențieri, vor putea obține cel mai bun rezultat în echipele lor de vânzări
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 17 octombrie 2013
Exista cateva motive pe care functiunea de resurse umane din cadrul companiilor o invoca cel mai adesea cu privire la esecul recrutarilor. Cel mai adesea ei ignora ajutorul pe care l-ar putea primi de la agentiile de recrutare din exterior, mai ales cele scumpe, pe motiv ca "se descurca ei cu forte proprii si cu bani mult mai putini, in interior". Dar oare managementul a analizat obiectiv si efectul in rezultatele companiei lor, PE TERMEN MEDIU SAU LUNG, al uniformizarii unor astfel de decizii, indiferent de post, rol, etc?
comunicatul de presa