Napolact este cel mai puternic brand de lactate și al treilea în topul celor mai puternice brand-uri românești

BUCURESTI - 6 octombrie 2023

Comunicat tip General in Retail

Brandul de lactate Napolact, al companiei FrieslandCampina România, s-a clasat pe locul întâi în categoria “Produse din lapte și carne” și pe locul trei în Top 50 cele mai puternice brand-uri românești, prezentat la evenimentul BrandRO 2023, al Revistei Biz.

Napolact - Top branduri romanesti

Napolact - Top branduri romanesti

Napolact este pentru al 14-lea an consecutiv în topul brand-urilor românești și primul dintre brandurile de lactate în clasamentul realizat de Unlock Research pentru Revista Biz, fiind premiat datorită încrederii pe care consumatorii o acordă anumitor mărci, fără a fi luați în calcul indici financiari și comerciali.

„Întotdeauna ne bucură și ne onorează recunoașterea pe care Napolact, cel mai iubit brand din portofoliul nostru, o primește din partea consumatorilor. Poziția de cel mai puternic brand românesc în categoria „Produse din lapte și carne”, precum și prezența pe podiumul general al mărcilor românești de încredere la această ediție a BrandRO ne demonstrează încă o dată că lactatele oferite consumatorilor noștri sunt de o calitate constantă, care merită să fie premiată. Ne bucurăm că românii ne aleg cu încredere să fim parte din nutriția lor zilnică, iar noi vom continua să livrăm produse demne de premii”, a declarat Eliza Calciu-Șerban, Directorul de Marketing al FrieslandCampina România.

“Categoria de produse din lapte este o categorie în care tradiția, transparența, autenticitatea sunt caracteristici foarte importante pentru mărci. Astfel, mărcile românești sunt clar preferate și apreciate în această categorie, însă, nu este suficient să fii doar brand românesc, trebuie să te diferențiezi și să fii relevant pentru consumatori. Napolact reușește foarte bine să realizeze acest lucru, reușind să fie o marcă “din prezent”, o marcă cu gamă bio, în linie cu noii consumatori și orientarea către un stil de viață sănătos.”, consideră Alexandra Cojocaru, Partner Unlock Market Research.

Studiul realizat pentru evenimentul BrandRO cu scopul de a măsura puterea brand-urilor din România are la bază 600 interviuri online, adresate persoanelor cu vârste între 18-55 ani și a luat în calcul trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei. Respondenții au realizat alegeri din diverse calupuri de mărci și 10 categorii de produse, în urma cărora s-au calculat indicii pentru fiecare brand, obținându-se topul final. În acest an, Napolact a urcat în clasament cu două poziții, după ce anul trecut a ocupat locul cinci, cu o evoluție de trei poziții față de anul 2021.


Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/brain-4-strategy/napolact-este-cel-mai-puternic-brand-de-lactate-si-al-treilea-in-topul-celor-mai-puternice-brand-uri-romanesti