Importanța marketing-ului online pentru succesul afacerii tale

Cluj - Napoca - 23 ianuarie 2020

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate

Pentru un rezultat optim în strategia de marketing online , se va ține întotdeauna cont de cele patru intenții principale pe care le are un utilizator: doresc să fac, doresc să știu, doresc să cumpăr și doresc să merg undeva.

Marketing Online

Marketing Online

 Utilizarea corectă a celor mai cunoscute rețele social media oferă oricărei afaceri expunerea necesară de a crea oportunități de creștere a ratelor de conversie și de trafic. 

SEO365

Importanța marketing-ului online pentru succesul afacerii tale

Pentru un rezultat optim în strategia de marketing online, se va ține întotdeauna cont de cele patru intenții principale pe care le are un utilizator: doresc să fac, doresc să știu, doresc să cumpăr și doresc să merg undeva.

O componentă importantă care ține de marketing online este reprezentată de o gamă variată de servicii SEO. Acestea ar trebui incluse invariabil în strategia de marketing online, care se referă tocmai la procesul de promovare al unui brand sau al unei afaceri în lumea virtuală, folosind mijloace care contribuie la sporirea traficului, ducând astfel la creșterea ratelor de conversie sau leadurilor.

Care sunt avantajele marketingului online?

Creșterea vizibilității și audienței unui business

În societatea contemporană, importanța utilizării internetului este colosală. Acum totul se poate realiza online, de la achiziționarea de bilete la teatru, evenimente, filme sau concerte, până la cumpărarea de automobile. Lumea virtuală a căpătat un rol important în viața multor oameni. Fiecare manager al unei afaceri trebuie să fie conștient de acest lucru și să își facă resimțită prezența online.

Conexiunea imediată cu potențialii clienți

Arta de a convinge clienții să cumpere pe rețelele social media (Facebook, Instagram, Twitter sau LinkedIn) oferă oportunitatea de conectare mai ușoară cu viitorii clienți. Actualizările continue ale produselor și serviciilor caracteristice unei afaceri, plus oferirea de mici descrieri ale acestora, pot determina atragerea de clienți noi.

Rentabilitate maximă

Mijloacele de marketing online sunt mult mai convenabile din punct de vedere financiar, față de campaniile în masă. Investiția în strategia de marketing online constă în: creare și editare de conținut, dezvoltarea și analiza campaniilor de marketing, precum și dezvoltarea site-urilor cu servicii de optimizare de tip SEO.

Importanța marketing-ului online este că acesta este deschis non-stop pentru întreaga piață globală, creând continuu șanse de venituri pentru orice business aflat pe internet.

Obținerea de trafic și creșterea ratei de conversie

Cu ajutorul folosirii de reclame bine targetate, care au mesaje bine gândite, prin Facebook Ads și Google, rata de conversie poate crește odată cu traficul de pe paginile site-ului. Utilizatorii care accesează un site prin search (căutare) pe motorul de căutare Google sunt deja în temă cu produsele acestuia și este mai mult ca posibil să devină clienți.

Utilizarea corectă a celor mai cunoscute rețele social media oferă oricărei afaceri expunerea necesară de a crea oportunități de creștere a ratelor de conversie și de trafic.

Analiza competiției

O analiză corectă a concurenței este un real ajutor pentru a ști despre aceasta:

În ce anume investește Care este modalitatea de a-și atrage clienții De unde obține traficul pe site Ce strategii de marketing adoptă Care sunt modurile prin care încearcă să se distingă Ce oportunități nu valorifică.

Monitorizarea în timp real a datelor

Pentru a măsura și analiza efectul tuturor eforturilor de marketing online, se pot urmări rapoartele obținute din Google Analytics. Astfel se poate vedea exact ce se petrece pe site, atât în timp real, cât și pe o perioadă anume, cum ar fi de exemplu:

Numărul de vizitatori noi și numărul celor care au revenit ‣ Llocul de unde sunt (țară și oraș) Browser-ul folosit ‣ Furnizorul de servicii de internet Sistemul de operare de pe care intră Timpul petrecut pe site Care pagini au fost cel mai mult accesate și multe alte aspecte care ajută în strategia de marketing online.

Monitorizarea rapoartelor interne este la fel de detaliată și în ceea ce privește rețelele de social media, precum: Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube și așa mai departe.

Pentru ca o campanie de marketing online să obțină succes 100%, aceasta trebuie să fie distribuită pe toate platformele din lumea virtuală: e-mail, Google Search Adwords sau PPC, rețele sociale. folosindu-se totodată servicii de optimizare pentru motoarele de căutare - SEO (Search Engine Optimization).

Marketingul realizat în mediul online oferă mult mai multe oportunități pentru a măsura și îmbunătăți optimizarea unui business, față de marketingul offline sau clasic.

Calea cea mai bună de a cunoaște cât mai multe despre marketing-ul online este documentarea neîncetată și aplicarea a tot ceea ce s-a asimilat, pentru a îmbunătăți promovarea unei afaceri.

Concluzie

SEO (Search Engine Optimization) sau PPC (Pay-Per-Click advertising) sunt cele două componente importante ale marketing-ului online și amândouă ajută la găsirea ușoară de potențiali clienți.

În mediul online orice imposibil devine posibil, atât timp cât ești la curent cu ceea ce oferă acesta.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/comitnet-srl/importanta-marketing-ului-online-pentru-succesul-afacerii-tale