-
BUCURESTI - 2 martie 2007
Editura Comunicare.ro are placerea sa va invite marti, 6 martie, ora 18.00, la Libraria Carturesti (Str. Pictor Arthur Verona, nr. 13) la lansarea cartii 'Razboiul din Irak si razboiul de acasa', de Dorina Gutu.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 15 iunie 2006
Editura Comunicare.ro lanseaza, in cadrul Salonului de Carte Bookfest, Complexul Expozitional Romexpo, Pavilionul 15, doua titluri importante, 'Cenzura in spatiul cultural romanesc' de Marian Petcu (coordonator) si 'Psihologia reclamei' de Dan Petre si Dragos Iliescu.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 11 mai 2006
Editura Comunicare.ro va invita vineri, 12 mai, ora 17.00, la Libraria Carturesti (Strada Pictor Verona nr. 13), la lansarea volumului Psihologia reclamei de Dan Petre si Dragos Iliescu.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 mai 2005
Vineri, 3 iunie, ora 15.30, in spatiul de la etajul IV, are loc lansarea volumului "Jurnalist in Romania. Istoria unei profesii", de Marian Petcu. Vor participa, alaturi de autor, Luminita Rosca, prodecan al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti, Ioana Avadani, director executiv al Centrului pentru Jurnalism Independent, si Ion Bogdan Lefter, critic si istoric literar.
Simbata, 4 iunie, ora 13.30, in spatiul de la etajul IV, are loc lansarea volumului "Societatea de consum", de Jean Baudrillard. Vor vorbi prof. univ. dr. Sorin Alexandrescu si scriitorul si eseistul Gheorghe Craciun.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 10 mai 2005
Editura Comunicare.ro lanseaza joi, 12 mai, ora 17.00, la Libraria Carturesti (Strada Pictor Verona nr. 13, lînga Cinematograful Patria), volumul "Societatea de consum" de Jean Baudrillard.
La lansare vor vorbi Ion Bogdan Lefter, critic literar, Vintila Mihailescu, sociolog, Robert Turcescu, jurnalist, si Mircea Vasilescu, critic literar si eseist.
Lansarea va fi urmata de o dezbatere cu tema "Societatea de consum in Romania de azi".
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 16 noiembrie 2004
In pragul alegerilor, trei carti care va vorbesc despre influentarea comportamentului de vot, efectele mass media si presiunea opiniei publice
comunicatul de presa