Firmele ce administreaza asociatiile de proprietari au servicii rentabile – afla ce avantaje sunt la o astfel de colaborare

BUCURESTI - 10 iunie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Retail

O asociatie de proprietari este infiintata pentru a fi in folosul comun al proprietarilor, dar administrarea acesteia nu este o misiune usoara. Domeniul este unul complex, motiv pentru care se impune nevoia de ajutor specializat. In zile moderne cand exista softuri complexe, cand gestionarea a ceea ce tine de o asociatie de proprietari se poate realiza mai usor, mai eficient, sunt tot mai cautate firmele ce pot oferi servicii de administrare.

digitalproperty.ro

digitalproperty.ro

Un exemplu este Digital Property, firma specializata in ceea ce priveste domeniul de administrare asociatii de proprietari . In acest sens sunt puse la dispozitie servicii complete. Aflam care sunt acestea si ce avantaje rezulta dintr-o colaborare de genul:

Administrare tehnica

O parte importanta la o asociatie de proprietari este despre a verifica starea spatiilor comune, de a lua masuri, de a fi pe teren, in a verifica tot ce tine de confortul si calitatea traiului proprietarilor. Aici se include verificarea liftului, daca este cazul, a instalatiilor, a lucrarilor diverse ce se desfasoara. De asemenea, vor fi verificate indexurile de contoare, vor fi afisate listele de cheltuieli.

Contabilitate

Datorita programelor moderne partea de contabilitate poate fi mai eficient sustinuta. Plata cheltuielilor lunare, calculul privind penalitatile, registrul de casa sau calcularea consumului de apa, calda si rece, sunt printre serviciile ce se includ la aceasta categorie.

Este de la sine inteles ca acest aspect conteaza intrucat tine de corectitudinea pe care oricine o are ca si pretentie. In completare, servicii precum cele de incasare si gestionare a contributiilor este de asemenea parte din oferta de servicii ale celor care suplinesc misiunea unui administrator asociatii proprietari Brasov cu servicii profi, competente.

Plata se realizeaza mai practic  intr-o maniera moderna cu ajutorul unei aplicatii mobile sau prin transfer bancar, direct in contul asociatiei, prin aplicatia mobila si PayPoint. Gestionarea acestor incasari trebuie sa fie o decizie de comun acord cu asociatia de proprietari.

Avizier, servicii de curatenie si altele

Pana la urma, o astfel de firma poate suplini cu serviciile sale astfel incat sa existe o buna administrare, dar o lipsa de stres pentru proprietari. Avizierul, mentinerea la zi a situatiilor legate de plata, consum si notificarile ce se impun a fi comunicate vor fi afisate fara omiteri.

Nu in cele din urma ar trebui mentionat ca tot de datoria unei asociatii de proprietari este mentinerea curateniei in scarile de bloc. Toate aceste tipuri de servicii sunt constante, lunare, nu doar din cand in cand, motiv pentru care este mai rentabil pe termen lung atunci cand o firma de profil va prelua administrarea, in mod complex.

Pentru cei interesati, in cadrul paginii oficiale se vor gasi si detalii despre oferta completa; vezi aici toate serviciile oferite de catre Digitalproperty.ro si decide in mod responsabil ca este mai bine a lasa munca complexa de acest gen, necesara de altfel, in seama specialistilor. Digital Property isi desfasoara activitatea in Brasov, dar un concept de acest gen ar trebui sa se extinda catre toate orasele din tara.