Proximity Worldwide este cea mai premiata retea la prima editie a ‘The Won Report’

BUCURESTI - 6 mai 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

The Won Report, clasamentul celor mai importante competitii de direct marketing derulate pe parcursul anului 2003, a clasat reteaua Proximity Worldwide pe primul loc in topul celor mai premiate retele din lume. Creat de Patrick Collister, The Won Report este primul clasament din industria de direct marketing la nivel mondial realizat pe baza unor criterii eminamente obiective.

In cadrul The Won Report sunt cuantificate rezultatele globale ale retelelor de direct marketing, in functie de numarul total de premii obtinute la competitiile din domeniu – festivaluri precum Cannes, Caples Awards, ECHOs, D&AD, the One Show. Sunt de asemenea inclusi in The Won Report castigatorii competitiilor de direct marketing de la nivel regional si national.

Proximity Worldwide a fost desemnata drept cea mai premiata retea, obtinand un total de 384 de puncte si fiind urmata de Ogilvy One si M&C Saatchi pe locurile II si III, cu 284, respectiv 124 de puncte.

Conform clasamentului The Won Report, Proximity Spain a fost desemnata cea mai premiata agentie din lume in 2003, cu 144 de puncte, campania Nike ‘Scout’, creata de Proximity Barcelona, fiind cea mai premiata campanie din 2003.

Proximity Worldwide, unul dintre liderii mondiali in domeniul agentiilor de direct & relationship marketing si parte a retelei globale BBDO Worldwide, este reprezentata in Romania de Proximity Bucharest, fondata in 2001. Proximity Bucharest este prima agentie din Romania care ofera servicii de comunicare prin canale netraditionale, prin cele trei divizii specializate ale sale: Proximity In-store, Proximity Interactive si Proximity Direct.

Proximity Bucharest este parte a BBDO Group Romania, alaturi de Graffiti BBDO si Media Direction.

Despre Graffiti BBDO

Vizitati-ne la www.proximity.ro
Raluca Burileanu, Graffiti BBDO
raluca_burileanu@graffiti.bbdo.ro