Starurile Pepsi intra in arena cu o oferta “imperiala”: promotia 2.5L la pret de 2L

BUCURESTI - 7 septembrie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Quadrant Amroq Beverages S.A. (QAB), unul dintre cei mai mari investitori americani in Romania, imbuteliatorul autorizat si distribuitorul Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea si Roua Muntilor, deruleaza o noua promotie Pepsi pe parcursul lunii septembrie.

Continuand campania “Gladiatoarele”, promotia se deruleaza sub deviza “Starurile Pepsi intra in arena cu o oferta imperiala: 2.5L la pret de 2L”. Produsele participante la promotie – Pepsi Cola, Pepsi Twist, Pepsi Twist Light, Pepsi Light si Pepsi Max – sunt usor de recunoscut datorita etichetelor cu imaginea lui Enrique Iglesias, imparatul din campania “Gladiatoarele” (in prima etapa, etichetele fiind inscriptionate cu cele trei staruri feminine: Pink, Beyonce si Britney Spears).

Desi devenite uzuale, promotiile care ofera 2.5L la pret de 2L se bucura de mare succes in randurile consumatorilor, fiind intotdeauna o surpriza placuta pentru consumatori.

Despre Graffiti BBDO

Promovarea campaniei se realizeaza prin spot TV si materiale specifice la punctele de vanzare.
Raluca Burileanu
raluca_burileanu@graffiti.bbdo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/graffiti-bbdo/starurile-pepsi-intra-in-arena-cu-o-oferta-imperialapromotia-2-5l-la-pret-de-2l