Comunicate Qualians

Qualians

Compania Qualians a emis 203 comunicate de presa

  • Curs de vanzari: POWER SALES cu Cornel Costea (TACK Training International). 16 iunie

    BUCURESTI - 11 iunie 2008

    Programul se adreseaza persoanelor care lucreaza in vanzari si persoanelor care vor sa isi imbunatateasca abilitatile.

    Acest program intensiv si interactiv va echipa oamenii de vanzari cu un set de instrumente si tehnici de vanzare profesioniste si orientate catre rezultate, care vor duce in final la cresterea satisfactiei clientilor si dobandirea unui avantaj clar asupra concurentei.

    Participantii la acest curs isi vor evalua propriul stil de vanzare, vor invata sa isi adapteze stilul pentru fiecare situatie si fiecare client, sa adreseze intrebari eficient astfel incat sa obtina informatii relevante, vor invata sa raspunda eficient la obiectiile clientilor si sa relationeze cu succes chiar si cu clientii dificili.

    Puteti afla detalii pe www.qualians.com.
        comunicatul de presa

  • INNOVATION & CREATIVE THINKING. Curs cu Florin Enache (TMI).11 iunie

    BUCURESTI - 3 iunie 2008

    In afaceri inovatia face diferenta pentru o companie in competitie cu celelalte. Gandirea creativa consta in acele abilitati mentale, instrumente si comportamente care dau nastere unor idei inovatoare.

    La sfarsitul cursului participantii vor vedea in inovatie sursa de a crea oportunitati, vor sti sa foloseasca eficient cateva instrumente esentiale de creativitate pentru a obtine idei si rezolvari mai bune ale problemelor. Participantii vor putea identifica modul in care paradigmele zilnice blocheaza creativitatea, metode de a trece peste aceste obstacole si vor sti cum sa-si „vanda” ideile organizatiei din care fac parte.

    Cursul Innovation & Creative Thinking se adreseaza liderilor si managerilor implicati in procese de schimbare si gandire creativa.

    Pe www.qualians.com puteti urmari o PREZENTARE VIDEO a cursului.
        comunicatul de presa

  • CUSTOMER SERVICE. Curs cu Cristian Nicoara (Telephone Doctor). 10 iunie

    BUCURESTI - 30 mai 2008

    In fiecare zi, prin activitatea pe care o desfasuram, suntem unii clientii celorlalti! Ti s-a intamplat vreodata, client fiind, sa fii tratat cu lipsa de profesionalism - superficialitate, indiferenta sau chiar obraznicie? Cum te-ai simtit?
    Daca doresti ca persoanele cu care interactionezi sa-si aminteasca cu placere de intalnirea cu tine si chiar mai mult sa o considere o experienta pozitiva si sa revina, atunci participa la acest program.

    Programul asigura construirea unei baze de abilitati si tehnici care sa ajute participantii in comunicarea si relationarea cu clientii, interni sau externi. Veti invata cum sa transformati orice interactiune cu clientii intr-o experienta productiva, sa eliminati jargonul tehnic si frustrarea. De asemenea veti stii sa tratati cu profesionalism clientii dificili, sa evitati transferul starii emotionale de la o situatie la alta si sa oferiti o alternativa pozitiva la orice cerere din partea unui client.

    Detalii pe www.qualians.com.
        comunicatul de presa

  • Brand Equity in Branding Products - 10 iunie. Brand Equity in Branding Services - 17 iunie. cu Aneta Bogdan (Brandient)

    BUCURESTI - 28 mai 2008

    Brandul perfect: pozitionarea lui Volvo, designul de produs pentru iPod, comunicarea lui Nike… toate la un loc. E de ajuns doar o pozitionare ca la carte, sau un desen unic, sau numai o campanie cu impact? Cum construim, cum consolidam brandurile de produs, cand nu avem zeci de ani la dispozitie (si cum se erodeaza acestea, nu-i asa)?
    Aneta Bogdan (BRANDIENT) va va raspunde in 10 iunie la cursul BRAND EQUITY IN BRANDING PRODUCTS.

    Prima axioma in BRANDINGUL SERVICIILOR este: “cand produsul nu-i de gasit, oamenii sunt produsul”, adica in servicii oamenii reprezinta brandul in majoritatea situatiilor. In urma cursului sustinut de Aneta Bogdan (BRANDIENT) in 17 iunie veti intelege cum se construiesc si cum se consolideaza brandurile in servicii astfel incat sa creasca valoarea intangibila pentru un produs intangibil.

    Puteti afla mai multe detalii pe www.qualians.com.
        comunicatul de presa

  • ADVERTISING – ADVANCED cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett). 5-6 iunie

    BUCURESTI - 26 mai 2008

    Bogdan Naumovici: 'Trecem printr-o perioada cand se vinde aproape orice. Indiferent cat de bine sau de prost ii faci publicitate, daca s-a auzit de marca ta se vinde. Asta are cateva explicatii simple: romanii o duc mai bine, sunt flamanzi dupa lucruri, televiziunea e foarte ieftina.
    Eu cred ca va avea de castigat cine se pregateste pentru urmatorii 2-3 ani cand aceasta febra, aceaste cresteri se vor opri si ne vom alinia la ce se intampla in Europa de ani buni...”

    Puteti urmari pe www.qualians.com, in PREZENTAREA VIDEO, continuarea discutiei cu Bogdan Naumovici despre cursul deschis Advertising - advanced.

    Seminarul isi propune clarificarea unor notiuni fundamentale in publicitate. Modul de abordare se va baza atat pe o solida dimensiune teoretica cat si pe multa practica (studii de caz + discutii de grup). Participantii vor capata la acest seminar o viziune noua si mai profunda asupra rolului si mecanismelor publicitatii, cu aplicabilitate practica imediata.
        comunicatul de presa

  • COMMUNICATION SKILLS cu Dorin Dancu (TMI). 4 iunie

    BUCURESTI - 22 mai 2008


    Vrei sa iti afirmi punctele de vedere fara sa ii ranesti pe ceilalti sau fara sa faci compromisuri inacceptabile? Iti este greu sa abordezi un conflict? Iti doresti frecvent sa spui „nu”, dar iti este dificil sa o faci? Daca ai raspuns cu „da” la cel putin una din intrebarile de mai sus te invitam in 4 iunie la cursul deschis COMUNICATION SKILLS, sustinut de Dorin Dancu (TMI).

    Ajuns la a treia editie in sesiunea de cursuri deschise din semestrul I 2008, acest curs isi propune sa ajute participantii sa isi exprime nemultumirea sau critica intr-un mod pozitiv, sa isi faca cunoscute intentiile direct si clar, dar fara a-i ofensa pe ceilalti. Totodata, cursantii vor intelege generic procesul comunicarii si ce il poate face sa esueze, isi vor recunoaste profilurile comunicationale, tendintele catre agresivitate sau pasivitate si vor invata sa foloseasca o gama de tehnici pentru gestionarea conflictelor.

    Detalii pe www.qualians.com.
        comunicatul de presa