Training "Branding & Marketing" cu Aneta Bogdan (Brandient)

Locul desfasurarii: Novotel Bucarest City Centre

Organizator: Qualians

Zvonurile despre moartea marketingului sunt exagerate. Conceptele fundamentale ale marketingului ramân valabile, dar aplicarea lor trebuie să ţină seama de evoluţia consumatorului şi de caracteristicile fiecărei industrii în parte. Preeminenţa brandingului este probabil cea mai importantă schimbare a ultimei jumătăţi de secol in lumea businessului. Iar succesul de piaţă se obţine astăzi prin potenţarea marketingului sub branduri puternice.

Auditoriu:
Acest modul se adresează brand managerilor, product managerilor, directorilor de marketing şi comunicare, celor implicaţi în activitatea de client service şi strategie din agenţiile de publicitate, consultanţilor de business, managerilor (middle & top) din companiile locale şi multinaţionale şi antreprenorilor. Sub presiunea timpului şi a unei pieţe emergente, chiar si profesioniştii care au experimentat marketingul în forma lui mai locală sau mai globală, au încă multe întrebări şi nesiguranţe. Seminarul îi va ajuta pe participanţii familiarizaţi cu conceptele de bază ale marketingului să înteleagă specificul şi uneltele acestuia şi să valorifice impactul pozitiv al acestuia asupra unei afaceri.

Recital dirijat de: Aneta Bogdan, cu acompaniamentul invitaţilor săi.

Din repertoriu:
Seminarul tratează situaţii cu care toţi cei implicaţi în structurile de management, strategie, marketing, comunicare şi antreprenorii se intâlnesc în fiecare zi: strategia portofoliului şi schimbarea focusului de pe product management - pe brand management, diferenţierea prin poziţionare – capcanele şi provocările poziţionării în funcţie de categoriile de produse şi servicii, bugetarea de marketing şi limitările acesteia, planul de marketing între “what if” şi certitudine, strategiile, tacticile de marketing sau “banalul” brief către agenţiile de comunicare etc. Modul de abordare transforma acest seminar într-o experienţă interactivă cu aplicabilitate imediată. Participanţii vor pleca cu idei clare despre cum pot alinia şi potenţa activităţile de marketing sub strategiile de business.

Adagio: Dată fiind natura intensivă a abordării acestui training şi pentru a facilita asimilarea mai profundă a temelor abordate, este important ca participanţii sa aibă experienţa în marketing, management sau comunicare.


Ana-Maria Gheorghe

Despre QUALIANS

Va invitam sa consultati calendarul cursurilor deschise Qualians din semestrul I 2008:


Categoria MANAGEMENT & LEADERSHIP:
• Communication Skills in 24 martie, 22 mai si 4 iunie cu Dorin Dancu (TMI)
• Time Manager in 28 martie, 19 mai si 7 iulie cu Ciprian Teleman (TMI)
• Business Presentations in 10-11 aprilie cu Florin Enache (TMI)
• Practical Leadership in 17-18 aprilie si 5-6 iunie cu Dorin Dancu (TMI)
• Advanced Business Presentations in 22 aprilie cu Octavian Pantis (TMI)
• Coaching Skills in 23 aprilie si 9 iunie cu Octavian Pantis (TMI)
• Emotional Intelligence in 12 mai si 23 mai cu George Avram (TMI)
• Project Management in 15-16 mai si 27-28 mai cu Florin Enache (TMI)
• Stress Management in 20 mai cu Ciprian Teleman (TMI)
• Change Management in 26 mai cu Florin Enache (TMI)
• Innovation & Creative Thinking in 11 iunie cu Florin Enache (TMI)


Categoria MARKETING, BRANDING & COMMUNICATION:
• Shopper Marketing in 13 mai cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X)
• Brand Equity in Branding Services in 16 mai cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Unconventional Advertising in 19 mai cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Media Communication for Advertisers in 26 mai cu Maria Tudor (Zenith Media)
• Advertising - advanced in 5-6 iunie cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Brand Equity in Branding Products in 10 iunie cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Communication for Managers in 17 iunie cu Sorana Savu & Andrei Savu (Premium Communication)


Categoria HUMAN RESOURCES:
• Performance Management in 7 aprilie cu Ruxandra Stoian si Csaba Gergely (PricewaterhouseCoopers)
• Train the Trainers in 8-9 aprilie, 8-9 mai si 12-13 iunie cu Octavian Pantis (TMI)
• Compensation and Benefits in 14 aprilie cu Ruxandra Stoian (PricewaterhouseCoopers)
• Training & Development in 14 mai cu Csaba Gergely (PricewaterhouseCoopers)


Categoria SALES & NEGOTIATION:
• Key Account Development in 12-13 mai cu Cornel Costea (TACK Training International)
• Profitable Negotiating in 21-22 aprilie si 12-13 iunie cu Cornel Costea (TACK Training International)
• Power Sales in 16 iunie cu Cornel Costea (TACK Training International)


Categoria CUSTOMER SERVICE:
• Customer Service in 10 iunie cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)
• Communication over the telephone (la cerere) cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)


Categoria FINANCE & TAX:
• Finance for non-finance (la cerere) cu Sebastian Mocanu (Ernst & Young)
• Tax. Practice & Novelties (la cerere) cu Gabriel Biris (BirisGoran)


Categoria DEFENSIVE DRIVING
• Defensive & advanced driving techniques (la cerere) cu Edwin Keleti & George Grigorescu


Categoria PARENTING:
• Parenting kids 0 - 7 years old (la cerere) cu Otilia Secara
• Parenting youngsters 8 - 18 years old (la cerere) cu Otilia Secara

Participare: Intrare libera