Festivalul Brazilor de Craciun 2006, o sansa pentru copii la o lume mai buna!

BUCURESTI - 7 decembrie 2006

Comunicat tip General in Social

Festivalul Brazilor de Craciun a adus peste 300. 000 euro copiilor si programelor Salvati Copiii!

Bucuresti, 6 decembrie – Cei 17 brazi licitati in cadrul festivalului Brazilor de Craciun, pe 5 decembrie, au reusit sa stranga in total suma de 272.500 Euro. Alti 6.100 Euro au fost obtinuti din vanzarea biletelor de tombola, unde s-au castigat premii atractive donate de diferiti sponsori (obiecte de decor, produse cosmetice, articole de vestimentatie si accesorii, sesiuni de infrumusetare la saloane exclusiviste din Bucuresti etc.) Suma este completata de alti 59.000 de euro adunati din donatii inaintea evenimentului.

Recordul licitatiei a fost detinut in acest an de bradul Togo Design, care a fost achizitionat in comun de patru participanti la licitatie contra sumei de 36.000 de Euro. Cei patru sunt Henkel Romania (prin Liviu Sfrija, presedinte Henkel Romania, Classmob (director general Camelia Sucu), Marius Ivan (in nume personal) si Bogdan Enoiu (Managing Director McCann Erickson).
Alt brad vedeta a fost cel realizat de voluntarii si copiii din centrele Salvati Copiii achizitionat de McCann Erickson prin Bogdan Enoiu contra sumei de 35.000 de euro.

Licitatia are urmatoarele rezultate:

- Bradul Agnes Toma – 10.000 Euro, achizitionat de Marius Ivan
-Bradul Alexandru Ghildus – 12.000 Euro, achitizionat de Rolex
-Bradul Lena Criveanu – 10.000 Euro, achizitionat de Marius Ivan
-Bradul Razvan Ciobanu – 13.000 Euro, achizitionat de Marius Ivan
- Bradul Beau Monde – 10.000 Euro, achizitionat de Dufa
-Bradul Wilhelmina Arz – 15.000 Euro, achizitionat de Bogdan Enoiu (in nume personal)
-Bradul Leon Mocanu – 9.000 Euro, achizitionat de Artima
-Bradul Larisa Claru – 10.000 Euro, achizitionat de Adrian Ispravnic
-Bradul Ericsson Telecommunications – 11.500 Euro, achizitionat de McCann Erickson
- Bradul Veuve Clicquot & ID Sarrieri – 22.000 Euro, achizitionat de Adrian Ispravnic
-Bradul Ingrid Vlasov – 30.000 Euro, achizitionat de BRD GSG
-Bradul Oxette – 17.000 Euro, achizitionat de Marius Ivan
-Bradul Rita Muresan – 10.000 Euro, achizitionat de BBDO Romania
-Bradul Voluntarilor si Copiilor din Centrele “Salvati Copiii” – 35.000 Euro, achizitionat de McCann Erickson
-Bradul Irina Marinescu– 12.000 Euro, achizitionat de Unilever
-Bradul Junior Achievement - 10.000 Euro, achizitionat de Avangarde
-Bradul Togo Design – 36.000 Euro, achizitionat de Henkel, Classmob, Marius Ivan, McCann Erickson

O alta premiera a fost imnul festivalului compus de Marius Moga si interpretat de trupa Simplu care a cantat aseara alaturi de copiii beneficiari ai programelor Salvati Copiii. Marius Moga a creat si doi braduti din diapazoane, darul sau pentru muzica si pentru copiii centrelor Salvati Copiii.
Gazda serii a fost Andi Moisescu, care a intretinut atmosfera si a condus licitatia brazilor, alaturi de prezentatorii fiecarui brad printre care s-au numarat: Mihaela Radulescu, Ilie Nastase, Loredana Groza, Dana Razboiu, Venera Arapu, Marius Vintila si familia, Oana Cuzino, Florin Chilian, Ovidiu Buta, Corina Barladeanu, care au reusit sa stranga, prin implicarea lor, cea mai mare suma obtinuta in cadrul Festivalului Brazilor de Craciun de pana acum.

Cei peste 250 de participanti, reprezentanti ai companiilor, mediului de afaceri si cultural romanesc, s-au putut astfel bucura de o seara speciala, cu o atmosfera deosebita, intretinuta si de prezenta trupei Simplu si a copiilor din centrele Salvati Copiii.

Banii stransi in cadrul serii de gala vor fi folositi pentru continuarea proiectului de reintegrare sociala a copiilor obligati sa munceasca, derulat de Salvati Copiii Romania.

Sponsorii principali ai editiei 2006 a Festivalului Brazilor de Craciun sunt Artima si Henkel Bautechnik, alaturi de care s-au implicat: Ericsson Telecommunications, Rolex, JW Marriott Grand Hotel, ApaNova, American Express, Avon, BRD Group Société Génerale, Cosmote, Düfa, Germanos, Motorola, Ultex, Artvista.

Festivalul Brazilor de Craciun este sustinut de comunitatea diplomatica si de afaceri, reunita intr-un comitet onorific prezidat pana anul acesta de Excelenta Sa, Dl. Svante Kilander, Ambasadorul Suediei. Printre personalitatile si companiile care sprijina acest proiect se numara: dl. Andi Moisescu (realizator TV), dl. Liviu Sfrija (Presedinte Henkel Romania), dl. Dan Moraru (CEO BBDO Romania), dna. Corina Barladeanu (Manager 2activePR), dna. Tereza Munteanu (Managing Director Young&Rubicam), dna. Ileana Pescariu (Managing Partner Publicis Dialog), dl. Patrick Gelin (Presedinte, Director General BRD - Groupe Société Générale), dl. Pierre Poupard (reprezentant UNICEF pentru Romania), dna. Mihaela Geoana (Presedinte Fundatia Renasterea), dna. Veronica Savanciuc (Lowe & Partners, Presedinte IAA Romania), dna. Rodica Moise (Coordonator National ILO-IPEC).

Despre Salvati Copiii Romania

In 2005 Festivalul Brazilor de Craciun a strans 155 000 de euro. Datorita acestor fonduri, Salvati Copiii Romania a dezvoltat programe de reintegrare sociala si scolara a copiilor care traiesc sau muncesc pe strada si care au abandonat scoala siliti de dificultatile financiare ale familiilor lor. Noi centre educationale au fost deschise iar serviciile de asistenta sociala au cuprins un numar mai mare de copii. Centrul Educational Maresal Averescu a fost deschis in decembrie 2005 in parteneriat cu Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului, sector 1 si cu Scoala nr. 1 „Sfintii Voievozi” si programe similare de reintegrare a copiilor sunt desfasurate incepand de anul acesta si in orasele Targu Mures, Bistrita, Focsani si Resita, in plus fata de cele existente deja in Iasi si Craiova.
Prin derularea acestor programe, Salvati Copiii a oferit anul acesta asistenta sociala si educationala unui numar de 615 copii si parintilor lor din Bucuresti si din tara. Activitatile dezvoltate au cuprins recuperarea materiei conform cu programa scolara, activitati de asistenta sociala stradala, consiliere psihologica, asistenta medicala, consiliere juridica, dar si activitati artistice si sportive si acordarea de suport material (rechizite, imbracaminte, alimente).
Salvati Copiii Romania este o organizatie neguvernamentala, avand statut de utilitate publica, activa in domeniul promovarii drepturilor copilului din 1990. Este membra a International Save the Children Alliance, care este cea mai mare organizatie independenta din lume, de promovare a drepturilor copiilor, are 27 de membri si desfasoara programe in peste 100 de tari. Salvati Copiii este implicata in diferite proiecte de educatie, protectie sociala si advocacy pentru copiii aflati in familii sarace, copiii victima a violentei, copiii strazii, copiii refugiati etc., lucrand cu copiii si familiile acestora pentru imbunatatirea vietii lor de zi cu zi si crearea unor planuri de viitor. Salvati Copiii isi utilizeaza experienta globala pentru a obtine din partea organismelor guvernamentale decizii si initiative de pe urma carora sa beneficieze toti copiii.

Pentru mai multe informatii despre Festivalul Brazilor de Craciun, va rugam contactati:

Adela Simionescu, Salvati Copiii; tel: 021 – 316 01 15 sau adela_simionescu@salvaticopiii.ro
rosc@salvaticopiii.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/salvati-copiii-romania/festivalul-brazilor-de-craciun-2006-o-sansa-pentru-copii-la-o-lume-mai-buna2