SARTO Made to measure se lansează astăzi

BUCURESTI - 16 mai 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Monden / Lifestyle

Fisiere atasate:

AM-Sarto-Logo-v8.pdf

Doi consilieri vestimentari lansează SARTO Made to Measure, primul concept-boutique masculin din România.

Bucureşti, 16.05.2012 – Consilierii vestimentari Alexandru Moise şi Alexandru Drăgan lansează, în data de 16.05.2012, brandul SARTO, primul concept-boutique masculin din România, care integrează stilul sartorial italian al costumelor şi cămăşilor făcute pe măsură, cu un serviciu profesionist de consiliere vestimentară.

„Pentru a veni în întâmpinarea bărbatului modern, pentru care imaginea personală este principala carte de vizită, SARTO oferă multiple posibilităţi de asortare şi personalizare a costumelor şi a cămăşilor, consiliere privind construirea ţinutelor, alegerea ţesăturilor şi conturarea stilului personal”, a declarat Alexandru Moise, managing partner şi consilier în imagine SARTO Made to Measure.

Denumirea noului brand, care marchează o premieră pe piaţa românească a design-ului vestimentar este inspirată chiar din tradiţia italiană a modei masculine. Mai precis, „sarto” este croitorul italian, iar SARTO Made to Measure şi-a propus să preia rafinamentul şi rigoarea pe care acesta le foloseşte în realizarea pieselor vestimentare masculine şi să le valorifice într-o abordare modernă, tinerească şi accesibilă din punct de vedere financiar tuturor celor care vor să investească în construirea unei imagini de succes.

Un economist şi un jurnalist, cei doi fondatori ai brandului SARTO Made To Measure, au acumulat experienţă în consilierea vestimentară masculină, atât din pasiune şi studiu propriu, cât şi din stagiile de pregătire efectuate în Italia la renumite case de creaţie vestimentară. Urmărind pasiunea pentru hainele de bun gust, cei doi antreprenori au lansat în 2011 două proiecte dedicate educaţiei vestimentare a bărbaţilor din România, un blog cu ipostaze autentice - http://dappergents.ro, proiect premiat la Roblogfest, ediţia 2012, şi cea mai mare comunitate de stil masculin din România - http://academiadestil.ro, la care au aderat principalele bloguri adresate bărbaţilor, cât şi designeri şi creatori din moda masculină.

„După ce am avut oportunitatea de a cunoaşte pieţele unde, practic, se scrie moda masculină, ne-am dat seama că în România există o nişă aproape invizibilă, şi anume, concept-boutique-urile dedicate consilierii vestimentare masculine”, a explicat Alexandru Drăgan, managing partner şi consilier în imagine SARTO Made to Measure. 

O colecţie pentru bărbaţi de succes

Prima colecţie SARTO pentru sezonul primăvară-vară 2012 cuprinde o propunere de 15 ţinute complete, o adevărată declaraţie a bărbatului modern. De la clasicul costum business, sacoul casual şi până la ţinuta black tie, completate cu propunerile de cămăşi, colecţia este imaginea garderobei unui bărbat de succes. Pe lângă toate acestea, selecţia de ţesături pe care SARTO o prezintă clienţilor conturează o colecţie de peste 500 costume şi 2.000 de cămaşi. Este o colecţie care poate răspunde în egală măsură celor mai simple, dar şi celor mai exigente cerinţe masculine în materie de vestimentaţie. 

„Până în prezent, am investit în acest business 35.000 de euro, iar în primele şase luni estimăm că suma va depăşi 60.000 de euro. Pentru primul an de activitate, anticipăm o cifră de afaceri de 150.000 de euro”, a explicat Alexandru Drăgan, partener şi consilier în imagine SARTO Made to Measure.

Lansarea brandului SARTO şi a primei colecţii pentru sezonul primăvară-vară 2012, va avea loc în data de 16.05.2012, la ora 19.00, la showroom-ul situat în strada Nicolae Caramfil, 22.

Pentru detalii suplimentare despre colecţia SARTO, accesaţi link-ul următor: www.sarto.ro. Detalii suplimentare despre activitatea SARTO găsiţi pe pagina oficială a companiei: http://sarto.ro/despre-noi.

Deoarece ne dorim un eveniment exclusiv adresat reprezentanţilor mass-media, prezenţa este limitată şi vă rugăm să confirmaţi participarea la adresa de e-mail: catalina.mangiurea@sarto.ro sau la numărul de telefon 0723.878.411.

 

 

Cătălina Mangiurea                                                                             

Strada Nicolae G. Caramfil, 22                                                                                                          

0723.878.411

catalina.mangiurea@sarto.ro

 

Despre Sarto Made to measure

DATE PE SCURT

Anul înfiinţării: 2012
Fondatori: Alex Moise şi Alex Drăgan
Investiție inițială: 35.000 euro
Investiție estimată pe 6 luni: 60.000 euro
Estimare cifră de afaceri primul an: 150.000 euro
Adresa: 22 Nicolae G. Caramfil, sector 1, Bucureşti
Website: www.sarto.ro


CUM LUCRĂM - ALEGEREA COSTUMULUI

Totul începe cu o discuţie despre stilul clientului, pasiunile sale, locul de muncă, precum şi alte date care ne-ar putea ajuta să conturăm cât mai bine un tipar vestimentar. Consilierii noştri pot merge la client sau totul se poate desfăşura la showroom-ul nostru din strada Nicolae G. Caramfil, 22, sector 1, Bucureşti.
Urmează apoi selecţia de ţesături pe care SARTO o pune la dispoziţie: peste 500 de variante pentru costume şi peste 2.000 de variante pentru cămăşi. Este o colecţie care poate răspunde în egală măsură atât celor mai simple, dar şi celor mai exigente cerinţe masculine în materie de vestimentaţie.


PERSONALIZARE ŞI INDIVIDUALIZARE

Îndată ce costumul a fost ales, se va personaliza astfel încât să fie pe dimensiunile clientului şi să corespundă stilului şi preferinţelor sale. SARTO oferă consultanţă vestimentară profesională, începând cu alegerea costumului pentru un anumit eveniment şi terminând cu tipurile de guler sau de revere care avantajează fizionomia clientului. Fiecare om este unic, la fel sunt şi costumele făcute de SARTO Made to measure.


Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sarto-made-to-measure/sarto-made-to-measure-se-lanseaz-astzi