Epson promoveaza ideile inedite in publicitate

BUCURESTI - 3 septembrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Epson a încurajat tinerii să se exprime îndrăzneţ în cadrul festivalului de publicitate neconvenţională ADfel.

Epson, sponsor principal al festivalului care s-a desfăşurat în săptămâna 25 – 31 august, a organizat pe blog-ul evenimentului, adfel.iqads.ro, un concurs prin care a provocat participanţii la generarea de idei de publicitate neconvenţională pentru două dintre gamele de produse pentru care compania se bucură de o recunoaştere deosebită în rândul profesioniştilor şi al publicului larg: imprimante şi proiectoare.

Creativii s-au întrecut în propuneri originale, organizatorii selectând cu greu din cele 120 de idei curajoase cele patru premiante. Mai multe dintre ideile propuse au fost implementate pe terasa La Motoare, în ziua dedicata brand-ului Epson. Venite pe direcţia campaniei de promovare prin care compania încercă să educe utilizatorii de imprimante să investească eficient prin alegerea unor echipamente ce oferă cartuşe individuale, ideile selectate au pus din plin în valoare conceptul.

Îmbinarea dintre pasiunea pentru inovaţie şi tehnologie în domeniul vizual, demonstrate de Epson în întreaga sa istorie şi creativitatea deosebită au fost puse în valoare de către fotograful Simion Buia, recunoscut pentru sprijinul pe care îl acordă pasionaţilor de fotografie în cadrul şcolii de arta fotografică Epson Print Academy.

Printre provocările adresate participanţilor la festival a fost şi concursul de grafică digitală în cadrul căruia concurenţii au dat dovada de maxima creativitate.

Epson este producătorul numărul unu de proiectoare din lume, de aceea aceste produse nu puteau lipsi, având o contribuţie majoră în realizarea tuturor proiectelor, constituind suportul digital pentru vizualizarea lucrărilor, atât în seara implementării conceptelor, cât şi în celelalte seri ale ADfel. La crearea atmosferei deosebite din cadrul festivalului, au contribuit, de asemenea, concursurile pe consolă Wii şi proiectoarele Epson din gama home, din dorinţa de a demonstra partea distractivă a tehnologiei de proiectare.

Implementarea ideilor a fost realizată de Epson România, prin agenţia media şi ATL&BTL, Conviv Media.



Despre SMARTPOINT CONSULTING SRL

Despre Epson Group

Epson este lider global în produse de imagine, incluzând imprimante, proiectoare 3LCD şi LCD-uri de dimensiuni mici şi mijlocii. Cu o cultură inovatoare şi creativă, Epson se dedică depăşirii viziunii şi aşteptărilor clienţilor din întreaga lume cu produse cunoscute pentru calitatea, funcţionalitatea, caracterul compact şi eficienţa energetică superioare.
Epson este o reţea formată din 88,925 angajaţi în 109 de companii în toată lumea şi este mândră de contribuţia continuă la mediul economic global şi al comunităţilor în care este localizată. Făcând parte din corporaţia japoneză Seiko Epson, grupul a avut vânzări consolidate de 1,347 miliarde de yeni în anul fiscal 2007.

Despre Epson Europa

Epson Europe B.V., cu sediul în Amsterdam, este centrul zonal al grupului pentru Europa, Estul Mijlociu, Rusia şi Africa. Cu o forţă de muncă alcătuită din 2,400 angajaţi, vânzările Epson Europa în anul fiscal 2007 au fost de 1,854 milioane de euro.




www.epson.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/smartpoint/epson-promoveaza-ideile-inedite-in-publicitate