Carlsberg lansează probabil cel mai transparent ambalaj

BUCURESTI - 20 aprilie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Carlsberg surprinde încă o dată consumatorii cu o noutate: sticla cu etichetă transparentă, fiind prima marcă de bere de pe piaţa românească cu acest tip de etichetă. Odată cu noul design al sticlei, consumatorii de bere Carlsberg din România au ocazia de a se alătura iubitorilor de Carlsberg din lumea întreagă, într-un spirit cosmopolit şi contemporan.

Carlsberg lansează probabil cel mai transparent ambalaj

Noul design transmite un atribut specific acestei mărci, acela de a crea interacţiune între oameni care aparţin unor culturi şi mentalităţi diferite, dar au un limbaj comun – Carlsberg, o bere superpremium, ”probably the best beer in the world”. Eticheta transparentă poate fi de acum văzută pe sticlele de Carlsberg de 0,33L şi, în curând, şi pe cele de 0,50L.

Cătălin Ignat, Director Marketing United Romanian Breweries, a declarat: ”Este fără îndoială o performanţă ca după o istorie de peste 150 de ani, marca de bere Carlsberg să uimească de fiecare dată prin actualitatea şi prin caracterul său cosmopolit, iar consumatorii din toată lumea să o aprecieze sincer pentru consecvenţa în excelenţă. Această schimbare vine în întâmpinarea cerinţelor consumatorilor Carlsberg, care sunt deschişi către noutate şi inovaţie. Totodată, această bere confirmă consumatorilor sentimentul apartenenţei la o lume fascinantă, lumea Carlsberg.”

Campania de comunicare a noului design este dezvoltată sub conceptul „New face in town” şi cuprinde spoturi TV, machete de presă şi outdoor, care întăresc una din valorile Carlsberg – pasiunea pentru excelenţă.

Marcă internaţională celebră, Carlsberg a fost fondată în anul 1847 în Copenhaga, Danemarca. Anul trecut, logo-ul mărcii a împlinit 100 de ani, fiind conceput de graficianul Thorvald Bindesbol. Recunoaşterea celebrităţii sale a venit în anul 2000 când logo-ul Carlsberg a primit premiul pentru design grafic din partea Centrului Danez de Design, fiind pentru prima dată când o astfel de distincţie a fost acordată pentru grafica unui logotip.

Despre Tempo Advertising

Carlsberg este o marcă internaţională de top, consumată în peste 150 de ţări din întreaga lume, din Statele Unite în Japonia şi din Danemarca în Australia. Aproape 90% din berea Carlsberg este produsă şi vândută peste hotarele Danemarcei, compania-mamă acordând licenţa de producţie unor fabrici aflate în 40 de ţări din întreaga lume.
Persoane de contact pentru informaţii suplimentare:
Alina Bratu, PR Manager URBB: 205 51 60 sau 0722 22 11 64
Simona Dan, PR ExecutiveTempo Advertising: 314 15 15 sau 0745 242 955
simona.dan@tempoadvertising.ro