Special pentru piaţa românească, Compania Danone lansează iaurtul Casa Bună

BUCURESTI - 21 octombrie 2005

Comunicat tip General in Social

Bucureşti, 21 octombrie 2005 – Consumatorii de iaurt din România au din această săptamâna un produs nou pe piaţă. Compania Danone România lansează Casa Bună, un iaurt îmbogăţit cu Nutriplus (complex de calciu şi vitaminele A, D şi E). Noul produs este disponibil la raft în întreaga ţară şi costă 50 de bani, fiind unul dintre cele mai accesibile iaurturi de pe piaţa lactatelor de la noi.

Special pentru piaţa românească,  Compania Danone lansează iaurtul Casa Bună

Casa Bună este un iaurt produs de compania Danone România special pentru piaţa locală, fiind disponibil în ambalaje de 110 g, în trei variante: simplu, cu aromă de căpşuni şi de caise, toate trei la acelaşi preţ, 50 de bani. Conţinutul de grăsime este de 1,4 %, noul iaurt fiind îmbogăţit cu calciu şi vitamine, în acord cu tendinţele moderne în domeniul nutriţiei. Un singur pahar de Casa Bună asigură 15% din doza zilnică de calciu recomandată, 27% din doza de vitamina A, 25% din doza de vitamina D şi 17% din doza de vitamina E.

Jacques Ponty, Directorul General al companiei Danone România, declară: “Casa Bună este un iaurt creat de Danone special pentru piaţa românească. Fabricat conform cu cele mai ridicate standarde de calitate şi siguranţă alimentară, acest iaurt vine în întâmpinarea consumatorilor români care apreciază produsele sănătoase, de o calitate ridicată, cu un gust deosebit şi la un preţ accesibil. Casa Bună are cel mai mic preţ dintre toate produsele noastre şi, în plus, este îmbogăţit cu calciu şi vitamine, ceea ce-i sporeşte valoarea. Cu noul produs sperăm să facem casă bună cu acei consumatori care apreciază iaurtul simplu şi cel cu aromă de fructe, ambele variante fiind disponibile la acelaşi preţ, de 50 de bani. Cu acest iaurt reuşim să răspundem adecvat diferitelor ocazii de consum şi nevoilor tuturor românilor, de toate vârstele.”

Iaurtul Casa Bună este îmbogăţit cu calciu şi cu vitaminele A, D şi E, necesare pentru vedere, creşterea şi formarea oaselor, rezistenţa organismului la infecţii, buna funcţionare a sistemului nervos şi a celui muscular.

Casa Bună, produs de către Danone România, este disponibil la raft începând cu data de 17 octombrie şi va fi promovat sub sloganul “Sănătate la îndemână”, printr-o campanie ATL care va debuta pe 24 octombrie.

Despre Tempo Advertising

Compania Danone România face parte din Grupul Danone, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară. În România, compania Danone şi-a început activitatea de import şi distribuţie în anul 1996. În 1999 au fost lansate pe piaţă primele iaurturi produse în România: Natural, Delicios şi Natural de băut. Iaurturile Danone pot fi găsite în peste 20.000 de magazine din România (ceea ce reprezintă 80% din magazinele care comercializează produse lactate proaspete), unul din două iaurturi cumpărate în Romania purtând marca Danone.

Cele mai apreciate mărci din portofoliul companiei Danone sunt: Natural, smântâna Danone, iaurtul cu fructe Delicios, Activia şi Danonino. În proporţie de 95%, produsele comercializate de compania Danone pe piaţa românească sunt fabricate în ţară.

În prezent, compania Danone România are 550 de angajaţi. De când a intrat pe piaţă, Danone a realizat în România investiţii de peste 30 milioane de EURO în capacităţi de producţie şi distribuţie moderne, conforme cu standardele europene. La sfârşitul anului 2004, Danone deţinea jumătate din volumul pieţei produselor lactate proaspete, cu o cifră de afaceri în creştere cu 39% faţă de anul precedent.

Persoane de contact:
Milena Nedelcu – Manager comunicare Danone România, tel. 021 204 62 01, milena.nedelcu@danone.com
Simona Dan – PR Account Manager Tempo Advertising, tel. 021 231 21 21 sau 0745 242 955, simona.dan@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/special-pentru-piata-romaneasca-compania-danone-lanseaza-iaurtul-casa-buna