Tony Blair, în exclusivitate la MTV, în cadrul unei dezbateri pe temele summit-ului G8 din acest an

BUCURESTI - 1 iulie 2005

Comunicat tip General in Arta & Entertainment

Telespectatorii MTV din 24 de ţări au fost alături de Sir Bob Geldof, dialogând cu Premierul britanic, în încercarea de a atrage atenţia asupra sărăciei din ţările africane

Tony Blair, în exclusivitate la MTV, în cadrul unei dezbateri pe temele summit-ului G8 din acest an

Premierul Marii Britanii, Tony Blair, care este şi gazda summit-ului G8 din acest an, a participat ieri la o discuţie pe principalele teme aflate pe agenda grupului G8, în studiourile MTV din Londra, alături de Sir Bob Geldof, iniţiatorul proiectului Live 8. Acest proiect ambiţios îşi propune să atragă atenţia asupra sărăciei din Africa şi include concerte susţinute simultan la Londra, Paris, Berlin, Philadelphia, Tokyo, Moscova şi Johannesburg.

G8 reprezintă grupul format din cele mai puternice naţiuni ale lumii, incluzând Statele Unite, Marea Britanie, Franţa, Germania, Italia, Rusia, Canada şi Japonia. Liderii acestor ţări se vor întâlni anul acesta la Gleaneagles, în Scoţia, între 6 şi 8 iulie, în cadrul unui summit ale cărui teme centrale vor fi situaţia ţărilor africane şi încălzirea globală.

Spectatorii aflaţi în studioul MTV din Londra, şi artişti precum Destiny’s Child, Michael Stipe de la REM, Snoop Dogg şi Kanye West au discutat cu Tony Blair într-o sesiune de întrebări şi răspunsuri în direct, care a durat o oră. Tinerii din întreaga lume au avut astfel ocazia de a-i pune întrebări Premierului britanic, despre strategiile de sprijinire a ţărilor din Africa şi despre alte teme aflate pe agenda G8. Moderatorul emisiunii, intitulată „Cu ochii pe Tony Blair”, a fost Trevor Nelson, unul dintre cei mai apreciaţi tineri prezentatori din Marea Britanie.

„Ţările dezvoltate au adoptat o altă strategie faţă de situaţia din Africa, comparativ cu cea de acum 20-30 de ani. Sprijinul acordat acestor ţări nu se mai rezumă doar la acţiuni umanitare, acum se încearcă stabilirea unui adevărat parteneriat între ţările africane şi cele puternice. Încercăm să le ajutăm să se ajute, căci aceasta este singura soluţie”, a declarat Tony Blair.

“MTV a oferit telespectatorilor săi multe ocazii de a avea un dialog direct cu unele dintre cele mai importante şi influente personalităţi ale timpului nostru. Tinerii reprezintă o forţă care poate schimba lumea, şi este foarte important ca ei să-şi poată exprima opiniile în legătură cu problemele care le afectează viitorul”, a declarat Bill Roedy, Vice-Preşedinte al MTV Networks. MTV este şi cea mai mare reţea de difuzare din lume, având o audienţă potenţială de 1 miliard de persoane, în 164 de ţări din întreaga lume.

Tinerii care au participat la dezbatere au reprezentat 24 de ţări de pe toate continentele: Marea Britanie, Statele Unite, Franţa, Suedia, Rusia, China, India, Canada, şi numeroase ţări africane precum Uganda, Africa de Sud, Nigeria, Somalia, Sierra Leone şi Ghana. Participanţii au fost aleşi printr-un parteneriat al MTV International cu Unicef, Ministerul Educaţiei din Marea Britanie şi Virgin Unite (organizaţie umanitară independentă).

MTV este recunoscut pentru implicarea sa prosocială activă şi pentru faptul că le oferă tinerilor posibilitatea de a dezbate teme de interes general alături de unii dintre cei mai importanţi lideri mondiali, precum Tony Blair (care a mai fost prezent în studiourile MTV şi în 2003, la o discuţie pe tema războiului din Irak), Secretarul de Stat american Colin Powell (care a participat la o dezbatere în studiourile MTV US după 11 Septembrie 2001), fostul preşedinte american Bill Clinton.
Emisiunea “Cu ochii pe Tony Blair” va fi difuzată de MTV România pe 8 iulie 2005, începând cu ora 17:00.

Despre 4 ACE-pr&publicity

Despre MTV
MTV Networks International include unele dintre cele mai importante branduri multimedia la nivel mondial: Music Television, VH1, Nickelodeon, TMF (The Music Factory), Paramount Comedy şi Game One, care ajung în peste 411.7 millioane de case, din 164 de ţări, via 100 de canale TV locale şi 90 de site-uri. MTV reprezintă cel mai cunoscut post de televiziune care difuzează muzică 24h pe zi şi este un simbol universal, fiind ales în anul 2002, de Interbrand în cooperare cu Business Week, cel mai valoros interbrand media din întreaga întreaga lume.
Lansat pe 15 iunie 2002, MTV Romania face parte din portofioliul celei mai importante reţele muzicale europene, MTV Networks Europe, care îşi difuzează programele în peste 146 milioane de locuinţe, din 52 de ţări din întreaga Europa.
MTV România este organizatorul unor evenimente de mare amploare, cu un puternic impact în industria muzicală din România, cum sunt gala premiilor anuale MTV Romanian Music Awards, MTV Live, şi are o implicare prosocială activă prin promovarea de dezbateri şi forumuri pe teme de interes general, concerte şi documentare cu caracter social.
Pentru mai multe informaţii despre MTV, accesaţi www.mtv.ro

Tel: +40 (0)21 659 30 47 / +40 (0)31 402 27 39
office@4ace.ro