-
Timisoara - 26 octombrie 2006
Compania aeriana Carpatair mareste oferta destinatiilor oferite pasagerilor sai, odata cu incheierea unui nou acord cu operatorul aerian, MALEV. Conform acestui acord, Carpatair poate oferi in vanzare bilete pe numeroase alte destinatii europene decat cele proprii, dar si pentru Beijing , New York, Toronto etc. Toate zborurile vor fi cu plecare din Timisoara si cu escala pe Budapesta si se bucura de tarife speciale pentru intreaga perioada de lansare.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 octombrie 2006
CELE MAI IMPORTANTE TITLURI ALE ACESTUI NUMAR
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 octombrie 2006
Novotel. Men’s Health, revista pentru barbati, a pregatit o petrecere pe cinste. VIP-uri, oameni importanti din media si advertising au raspuns “prezent!” invitatiei! Peste 500 de oameni au fost partasi unui dublu eveniment: Gala Finala a concursului MH Model si anuntarea super concursului de la anul, Men of the YEAR 2007!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 octombrie 2006
Vineri, 27 octombrie este Ziua de Marketing si Advertising la Zilele Biz - World Trade Center Bucuresti. In cadrul acestei zile, va invitam la workshopul cu tema Publicitate traditionala vs Publicitate neconventionala, sala Seoul, ora 16:00, organizat de Elevate.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 octombrie 2006
Prezent intr-o noua formula!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 octombrie 2006
Luni, 23 octombrie, BRAT a anuntat cele mai recente date ale Studiului National de Audienta - SNA Focus. Potrivit acestora, Jurnalul National este lider de necontestat pe piata cotidienelor de calitate din Romania cu un total de 965.000 de cititori in fiecare zi, cu 189.000 de cititori mai mult decat Evenimentul Zilei.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 octombrie 2006
AXN, reţeaua internaţională de televiziune de acţiune şi aventură aparţinând concernului Sony Pictures Television International, împlineşte la sfârşitul lunii octombrie 3 ani de zile de când a intrat pe piaţa TV din România.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 octombrie 2006
Si in acest an webagentia 2Fresh a primit recunoasterea eficientei campaniilor online implementate
2Fresh, webagentia anului 2005 a participat si in acest an la Festivalul de Comunicare Digitala Internetics, unde s-a clasat pe locul 3 cu un scor de 210 puncte . Dintre lucrarile inscrise in concurs, campania Seat Leon a fost desemnata castigatoare la doua categorii: Campanii de e-bannere si Campanii Interactive.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 octombrie 2006
Divizia web a Senior Software a creat noul design si a dezvoltat noi facilitati de crestere a usurintei in utilizare pentru magazinul online www.fotoshop.ro. Gama variata de produse oferita de Fotoshop.ro este prezentata intr-o maniera simpla, oferind acces rapid si informatii detaliate, prin intermediul unor filtre vizuale intuitive de cautare avansata. Ofertele Fotoshop.ro pot fi accesate cu usurinta, prin intermediul unei noi vitrine virtuale.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 octombrie 2006
Daca ati experimentat vreodata rezistenta la schimbare a echipelor pe care le coordonati si ati simtit nevoia unor instrumente practice si cu efecte imediate de facilitare a schimbarii, cursul Change Management este pentru dumneavoastra.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 octombrie 2006
Relansata in 20 iulie 2006, revista saptamanala “femeia de azi” are vanzari medii de 72.037 copii pe editie, pentru primele 10 numere (20 iulie 2006 – 1 octombrie 2006).
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 24 octombrie 2006
Saptamana PR-ului Romanesc lanseaza teme tabu in cadrul Congresului International 'Comunicare pentru reputatie si profit. Responsabilitate si credibilitate & Etica in Comunicare', eveniment care se va desfasura in perioada 6-7 noiembrie 2006, la Athénée Palace Hilton.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 24 octombrie 2006
Luni, 23 octombrie 2006, a fost lansata cea de-a V-a editie a targului de productie publicitara ADVERTISING SHOW, ce se va desfasura in perioada 19 - 22 septembrie 2007 in Pavilionul Central din cadrul Complexului Expozitional ROMEXPO.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 octombrie 2006
Cele doua personaje principale ale revistei SuperOK,
Seve si Miry, aduc toturor copiilor noi provocari: jocuri logice, distractie, concursuri cu premii si multe multe informatii despre cele mai interesante sporturi.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 octombrie 2006
Cotidianul naţional de informare şi atitudine CRONICA ROMÂNĂ are începând cu 15 octombrie a.c. un nou director de publicitate în persoana domnului Dan Olteanu.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 20 octombrie 2006
Cultura romana se conecteaza la trendurile tehnologice actuale. Scriitorul Kiki Vasilescu a lansat primul video blog din Romania, care are o cadenta de cate o video-emisiune de 5 minute pe saptamana, la adresa www.kikivasilescu.ro/video.html
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 20 octombrie 2006
'Piccolo, Saxo et Co.', primul lungmetraj de animaţie 3D realizat în România, ca rezultat al unei colaborări cu producători francezi, va avea avanpremiera sâmbătă seara, la Cinema Glendale, în cadrul Festivalului 'Where is the love?'.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 octombrie 2006
In cadrul celei de a doua editii a evenimentului ADextravaganza, doi dintre specialistii care au facut performanta in domeniul publicitatii radio, au dezbatut, la invitatia Splendid Media, o tema mai putin discutata de profesionistii romani ai domeniului – creativitatea si eficienta publicitatii radio.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 octombrie 2006
Bursadeprint.ro este un spatiu de legatura intre serviciile de tipografie, fotografie si obiecte promotionale si clienti, companiile care au nevoie de aceste servicii intr-un timp foarte scurt.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 octombrie 2006
Media Direction a fost desemnata agentia ce se va ocupa cu derularea activitatilor de media ale companiei Vel Pitar pentru urmatoarea perioada. Licitatia a avut loc in luna septembrie, fiind prezente agentii ca Initiative Media, Starcom, Zenith, Tempo, Grey sau Odyssey. Serviciile Media Direction vor include planificare strategica de campanii si achizitie de spatiu media, monitorizare si cercetare.
comunicatul de presa