-
BUCURESTI - 2 mai 2006
Maine, 3 mai 2006, in Music Club (Str. Baratiei nr. 31), incepand cu ora 19.30, se va desfasura cea de a treisprezecea editie AdBreak, prezentata de Orange. Moderata de catre Mihai Anton, reprezentant al “Liniilor aeriene anton”, aceasta editie aduce in fata participantilor la eveniment trei perspective asupra unor posibile/frecvente conflicte in munca unei agentii de publicitate: cele dintre departamentele de management, client service si creatie. O tema mereu actuala pe care o vor dezbate trei reprezentanti ai fiecarei tabere. Reprezentand managementul de agentie, din partea OgilvyOne and 141 Romania, Cristofor Iosub, Deputy Managing Director. Reprezentand departamentul de client service, din partea GMP - Mirela Angelescu, Client Service Director. Reprezentand departamentul de creatie, din partea Propaganda – Dan Moldovan, Creative Director.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 2 mai 2006
Agenţia Brandstalk a fost aleasă de Astek România să dezvolte identitatea noului brand de vopsea superlavabilă Maxweiss. Campania de promovare expune în mod simplu şi clar marelui public principalele motive pentru care aceştia trebuie să apeleze la vopseaua Maxweiss. Campania a debutat luni, 3 aprilie, şi va beneficia de spoturi TV şi susţinere pe outdoor.
comunicatul de presa
-
Slanic Moldova - 2 mai 2006
Reportaje, sondaje de opinie si interviuri televizate ce abordeaza problematica libertatii presei va constitui subiectul de baza al productiei televizate care va fi lansata pe parcursul lunii mai, curent, de catre Agentia Media IMPACT din Chisinau.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 aprilie 2006
Firma A&T DATA din Deva ofera servicii de publicitate de cea mai buna calitate.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 aprilie 2006
La scurt timp dupa ce Jurnalul National a fost desemnat “cel mai de incredere cotidian” in cadrul unui sondaj realizat de Reader’s Digest, SNA confirma pozitia de lider a Jurnalului pe piata cotidianelor de calitate din Romania.
Pe 26 aprilie, Biroul Roman de Audit al Tirajelor a comunicat cifrele ultimului val al Studiului National de Audienta (SNA). Potrivit rezultatelor, Jurnalul National se mentine pe primul loc in randul ziarelor de calitate din Romania, cu un total de 801.800 de cititori in fiecare zi.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 aprilie 2006
In data de 9 mai, la JW Marriott Bucuresti se desfasoara prima editie a evenimentului Marketing 360°, eveniment dedicat disciplinelor marketingului si comunicarii, gandit pentru a aduce valoare adaugata profesionistilor din companii dinamice, agentii de advertising si PR. Peste treizeci specialisti in marketing si comunicare vor sustine 8 conferinte si seminarii. Organizatorii evenimentului sunt companiile Evensys Consult si New Media PR.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 aprilie 2006
Cele mai interesante titluri din noul numar PREZENT !
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 aprilie 2006
In mediul online, vizitatorii websiteurilor percep publicitatea pe internet cel putin la fel de bine ca reclamele TV, se simt atrasi de publicitatea virtuala si o considera un factor care ii influenteaza in luarea deciziilor. Un sondaj realizat de ziarul financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro in perioada 16 martie - 23 aprilie 2006 a relevat toate cele de mai sus. La intrebarea 'Ce metoda/mijloc de publicitate de pe piata romaneasca considerati ca va influenteaza cel mai mult?', vizitatorii SMARTfinancial.ro au votat cel mai mult optiunea 'Bannere pe internet' - 36%.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 aprilie 2006
Irina Schrotter, Cristina Nichita, Irina Pacurariu, Matilda Pascal Cojocarita sunt doar cateva dintre nominalizatele din cadrul premiilor Ioana ce se vor desfasura la Iasi in 28 aprilie, ora 18:00 la Teatrul Luceafarul.
comunicatul de presa
-
Timisoara - 25 aprilie 2006
S-a incheiat editia I a primului eveniment de publicitate din vestul tarii,
Mind’s Art Shop! Creativii vestului s-au dezlantuit!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 aprilie 2006
Dupa Oltin Hurezeanu, Adrian Suciu este al doilea cititor care apare pe coperta editiei romanesti a revistei Men’s Health. Antrenor de inot, Adrian Suciu intruchipeaza perfect spiritul Men’s Health, fiind unul dintre finalistii concursului „Barbatul Men’s Health 2006”
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 aprilie 2006
Revista Men's Health porneste din nou batalia impotriva kilogramelor nedorite. Si nu impotriva oricaror kilograme, ci chiar a celor asezate cuminti pe abdomenele cititorilor sai. Pentru al doilea an, concursul 'DA JOS BURTA' promite castigatorilor premii frumoase si kilograme in minus.
Conferinta de presa : MIERCURI, 3 MAI, ORA 17:00 LA WELLNESS CLUB!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 aprilie 2006
Ieri, 20 aprilie, la Phoenicia Grand Hotel, Minimax a organizat evenimentul „Licitează pentru Talent!”.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 20 aprilie 2006
Saptamanalul PREZENT si revista Men's Health: oferta speciala pe 20 aprilie la doar 2 lei noi (20.000 lei vechi)
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 aprilie 2006
Music Media iti creaza coloane sonore ce comunica, inspira si adauga valoare, context si sentiment productiilor vizuale, fie ca sunt spoturi publicitare, filme, productii pentru televiziune, animatii, jocuri video sau proiecte multimedia.
Intra pe www.musicmedia.ro sau scrie-ne la contact@musicmedia.ro pentru a primi in mod gratuit CD-ul portfoliu cu muzica noastra.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 aprilie 2006
Camera de Comert si Industrie a Romaniei a gazduit marti, 18 aprilie, conferintele celei de-a doua zile din cadrul Olimpiadelor Comunicarii, editia a sasea.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 aprilie 2006
Bucureşti, 18 aprilie - Cititorii revistei Reader's Digest au ales cele mai de încredere 25 de branduri din România în urma studiului Trusted Brand efectuat de publicaţie în colaborare cu firma de cercetare Direct Marketing. Încrederea a fost definită drept raportul personal pe care fiecare dintre noi îl realizează în urma evaluării ofertei faţă de aşteptările noastre şi modul în care aceste aşteptări ne sunt împlinite.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 18 aprilie 2006
Revista Piaţa şi Metro România premiază cele mai bune magazine de până la 100 mp.
Pentru prima oară în România, revista Piaţa şi Metro cash&carry organizează un concurs pentru desemnarea celor mai bune magazine mici; comercianţii care operează magazine de maximum 100 mp sunt invitaţi să se înscrie în competiţia Premiile de Excelenţă ale Comerţului Tradiţional Românesc, dotată cu premii şi menţiuni în valoare de 27.000 de euro.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 18 aprilie 2006
Publicitate 'door to door', la rezidente, in Bucuresti
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 18 aprilie 2006
De ce sa te ascunzi in spatele unei metafore cind produsul tau este o metafora vie? De ce sa arati oameni frumosi gemand de placere muscand din produsul tau, cand ai putea sa arati cum il faci? Pentru prima oara in Romania, in cazul Salonta, comunicarea creata de CapNext, iti arata adevarul.
comunicatul de presa