Comunicate de presa din domeniul Media / Publicitate

  • 'Conflictele' din agentii in direct la AdBreak

    BUCURESTI - 2 mai 2006

    Comunicat de presa al IQads.ro

    Maine, 3 mai 2006, in Music Club (Str. Baratiei nr. 31), incepand cu ora 19.30, se va desfasura cea de a treisprezecea editie AdBreak, prezentata de Orange. Moderata de catre Mihai Anton, reprezentant al “Liniilor aeriene anton”, aceasta editie aduce in fata participantilor la eveniment trei perspective asupra unor posibile/frecvente conflicte in munca unei agentii de publicitate: cele dintre departamentele de management, client service si creatie. O tema mereu actuala pe care o vor dezbate trei reprezentanti ai fiecarei tabere. Reprezentand managementul de agentie, din partea OgilvyOne and 141 Romania, Cristofor Iosub, Deputy Managing Director. Reprezentand departamentul de client service, din partea GMP - Mirela Angelescu, Client Service Director. Reprezentand departamentul de creatie, din partea Propaganda – Dan Moldovan, Creative Director.    comunicatul de presa

  • Meseriaşii Brandstalk prezintă motivele pentru a cumpăra vopseaua Maxweiss

    Meseriaşii Brandstalk prezintă motivele pentru a cumpăra vopseaua Maxweiss

    BUCURESTI - 2 mai 2006

    Comunicat de presa al MediaInterview

    Agenţia Brandstalk a fost aleasă de Astek România să dezvolte identitatea noului brand de vopsea superlavabilă Maxweiss. Campania de promovare expune în mod simplu şi clar marelui public principalele motive pentru care aceştia trebuie să apeleze la vopseaua Maxweiss. Campania a debutat luni, 3 aprilie, şi va beneficia de spoturi TV şi susţinere pe outdoor.    comunicatul de presa

  • ZILELE LIBERTATII PRESEI IN AUDIOVIZUALUL LOCAL DIN REPUBLICA MOLDOVA

    Slanic Moldova - 2 mai 2006

    Comunicat de presa al Agentia Media

    Reportaje, sondaje de opinie si interviuri televizate ce abordeaza problematica libertatii presei va constitui subiectul de baza al productiei televizate care va fi lansata pe parcursul lunii mai, curent, de catre Agentia Media IMPACT din Chisinau.    comunicatul de presa

  • Spatii publicitare in orasul gimnasticii romanesti.

    BUCURESTI - 28 aprilie 2006

    Comunicat de presa al iSense Media

    Firma A&T DATA din Deva ofera servicii de publicitate de cea mai buna calitate.    comunicatul de presa

  • Jurnalul National - numarul unu, detasat!

    Jurnalul National - numarul unu, detasat!

    BUCURESTI - 28 aprilie 2006

    Comunicat de presa al Jurnalul National

    La scurt timp dupa ce Jurnalul National a fost desemnat “cel mai de incredere cotidian” in cadrul unui sondaj realizat de Reader’s Digest, SNA confirma pozitia de lider a Jurnalului pe piata cotidianelor de calitate din Romania.
    Pe 26 aprilie, Biroul Roman de Audit al Tirajelor a comunicat cifrele ultimului val al Studiului National de Audienta (SNA). Potrivit rezultatelor, Jurnalul National se mentine pe primul loc in randul ziarelor de calitate din Romania, cu un total de 801.800 de cititori in fiecare zi.    comunicatul de presa

  • Nu rata Marketing 360 !

    Nu rata Marketing 360 !

    BUCURESTI - 28 aprilie 2006

    Comunicat de presa al new media Agency

    In data de 9 mai, la JW Marriott Bucuresti se desfasoara prima editie a evenimentului Marketing 360°, eveniment dedicat disciplinelor marketingului si comunicarii, gandit pentru a aduce valoare adaugata profesionistilor din companii dinamice, agentii de advertising si PR. Peste treizeci specialisti in marketing si comunicare vor sustine 8 conferinte si seminarii. Organizatorii evenimentului sunt companiile Evensys Consult si New Media PR.    comunicatul de presa

  • A aparut noul numar al saptamanalului PREZENT !

    BUCURESTI - 27 aprilie 2006

    Comunicat de presa al Prezent

    Cele mai interesante titluri din noul numar PREZENT !    comunicatul de presa

  • Publicitatea pe internet tinde sa intreaca in eficienta publicitatea TV

    BUCURESTI - 26 aprilie 2006

    Comunicat de presa al SC Smart Press SRL

    In mediul online, vizitatorii websiteurilor percep publicitatea pe internet cel putin la fel de bine ca reclamele TV, se simt atrasi de publicitatea virtuala si o considera un factor care ii influenteaza in luarea deciziilor. Un sondaj realizat de ziarul financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro in perioada 16 martie - 23 aprilie 2006 a relevat toate cele de mai sus. La intrebarea 'Ce metoda/mijloc de publicitate de pe piata romaneasca considerati ca va influenteaza cel mai mult?', vizitatorii SMARTfinancial.ro au votat cel mai mult optiunea 'Bannere pe internet' - 36%.    comunicatul de presa

  • Ioana te premiaza la Iasi

    BUCURESTI - 26 aprilie 2006

    Comunicat de presa al Burda Romania

    Irina Schrotter, Cristina Nichita, Irina Pacurariu, Matilda Pascal Cojocarita sunt doar cateva dintre nominalizatele din cadrul premiilor Ioana ce se vor desfasura la Iasi in 28 aprilie, ora 18:00 la Teatrul Luceafarul.

        comunicatul de presa

  • Coca- Cola si Kaloderma au premiat ‘creativii vestului’ la Mind’s Art Shop!

    Coca- Cola si Kaloderma au premiat ‘creativii vestului’ la Mind’s Art Shop!

    Timisoara - 25 aprilie 2006

    Comunicat de presa al sphera communication

    S-a incheiat editia I a primului eveniment de publicitate din vestul tarii,
    Mind’s Art Shop! Creativii vestului s-au dezlantuit!

        comunicatul de presa

  • Al doilea cititor roman pe coperta Men’s Health

    BUCURESTI - 25 aprilie 2006

    Comunicat de presa al Burda Romania

    Dupa Oltin Hurezeanu, Adrian Suciu este al doilea cititor care apare pe coperta editiei romanesti a revistei Men’s Health. Antrenor de inot, Adrian Suciu intruchipeaza perfect spiritul Men’s Health, fiind unul dintre finalistii concursului „Barbatul Men’s Health 2006”

        comunicatul de presa

  • Trasnitii in Nato vor da jos burta cu Men's Health!

    BUCURESTI - 25 aprilie 2006

    Comunicat de presa al Burda Romania

    Revista Men's Health porneste din nou batalia impotriva kilogramelor nedorite. Si nu impotriva oricaror kilograme, ci chiar a celor asezate cuminti pe abdomenele cititorilor sai. Pentru al doilea an, concursul 'DA JOS BURTA' promite castigatorilor premii frumoase si kilograme in minus.

    Conferinta de presa : MIERCURI, 3 MAI, ORA 17:00 LA WELLNESS CLUB!    comunicatul de presa

  • Liciteaza pentru Talent !

    Liciteaza pentru Talent !

    BUCURESTI - 21 aprilie 2006

    Comunicat de presa al Minimax Romania

    Ieri, 20 aprilie, la Phoenicia Grand Hotel, Minimax a organizat evenimentul „Licitează pentru Talent!”.    comunicatul de presa

  • A aparut noul numar al saptamanalului PREZENT !

    BUCURESTI - 20 aprilie 2006

    Comunicat de presa al Prezent

    Saptamanalul PREZENT si revista Men's Health: oferta speciala pe 20 aprilie la doar 2 lei noi (20.000 lei vechi)

        comunicatul de presa

  • Ai nevoie de muzica pentru productiile tale vizuale?

    Ai nevoie de muzica pentru productiile tale vizuale?

    BUCURESTI - 19 aprilie 2006

    Comunicat de presa al Music Media

    Music Media iti creaza coloane sonore ce comunica, inspira si adauga valoare, context si sentiment productiilor vizuale, fie ca sunt spoturi publicitare, filme, productii pentru televiziune, animatii, jocuri video sau proiecte multimedia.
    Intra pe www.musicmedia.ro sau scrie-ne la contact@musicmedia.ro pentru a primi in mod gratuit CD-ul portfoliu cu muzica noastra.    comunicatul de presa

  • Profesia de comunicator – intre show si “interes public”

    Profesia de comunicator – intre show si “interes public”

    BUCURESTI - 19 aprilie 2006

    Comunicat de presa al Ethos Relatii Publice (Selenis)

    Camera de Comert si Industrie a Romaniei a gazduit marti, 18 aprilie, conferintele celei de-a doua zile din cadrul Olimpiadelor Comunicarii, editia a sasea.    comunicatul de presa

  • Cititorii Reader's Digest au ales: Branduri de incredere ale anului 2006

    BUCURESTI - 19 aprilie 2006

    Comunicat de presa al Reader's Digest

    Bucureşti, 18 aprilie - Cititorii revistei Reader's Digest au ales cele mai de încredere 25 de branduri din România în urma studiului Trusted Brand efectuat de publicaţie în colaborare cu firma de cercetare Direct Marketing. Încrederea a fost definită drept raportul personal pe care fiecare dintre noi îl realizează în urma evaluării ofertei faţă de aşteptările noastre şi modul în care aceste aşteptări ne sunt împlinite.
        comunicatul de presa

  • Premii mari pentru magazine mici -Revista Piaţa şi Metro România premiază cele mai bune magazine de până la 100 mp

    BUCURESTI - 18 aprilie 2006

    Comunicat de presa al Business Publishing Group

    Revista Piaţa şi Metro România premiază cele mai bune magazine de până la 100 mp.
    Pentru prima oară în România, revista Piaţa şi Metro cash&carry organizează un concurs pentru desemnarea celor mai bune magazine mici; comercianţii care operează magazine de maximum 100 mp sunt invitaţi să se înscrie în competiţia Premiile de Excelenţă ale Comerţului Tradiţional Românesc, dotată cu premii şi menţiuni în valoare de 27.000 de euro.    comunicatul de presa

  • AdPack - Advertising Package

    BUCURESTI - 18 aprilie 2006

    Comunicat de presa al Dark Times Multimedia

    Publicitate 'door to door', la rezidente, in Bucuresti    comunicatul de presa

  • Pentru prima oara in publicitatea din Romania, CapNext si Salonta au curajul sa arate adevarul

    BUCURESTI - 18 aprilie 2006

    Comunicat de presa al NextCap

    De ce sa te ascunzi in spatele unei metafore cind produsul tau este o metafora vie? De ce sa arati oameni frumosi gemand de placere muscand din produsul tau, cand ai putea sa arati cum il faci? Pentru prima oara in Romania, in cazul Salonta, comunicarea creata de CapNext, iti arata adevarul.    comunicatul de presa