-
BUCURESTI - 6 mai 2005
Posesorii unor celebre mărci, agenţiile de publicitate, reprezentanţii instituţiilor cu rol în protejarea mărcilor şi autorităţile vor analiza şi dezbate fenomenul contrafacerilor, care afectează atât mărcile străine cât şi cele autohtone, precum şi importanţa respectării drepturilor legitime.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 6 mai 2005
Licentiata a Facultatii de comunicare si relatii publice a Universitatii Bucuresti promotia 1997, Ileana Pescariu (30 de ani) a fost promovata in functia de Managing Partner al Publicis Dialog, agentia specializata de BTL a grupului Publicis Romania.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 6 mai 2005
Intr-un demers de succes, The Adgency improspateaza imaginea Montero Soft, companie de productie software. Noul brand se numeste PharmEc Software, si se adreseaza unei palete mult mai largi de clienti, depasind bariera aplicatiilor de gestiune farmaceutica - chiar daca, intr-un fel, numele mai aminteste inca de farmacii.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 5 mai 2005
Bucureşti, 26 aprilie 2003. Kandia-Excelent anunţă lansarea noii campanii de publicitate pentru batonul de ciocolată ROM.
comunicatul de presa
-
Iasi - 5 mai 2005
În mai puţin de o lună, Grapefruit a creat identitatea vizuală, şi designul de ziar pentru Gândul, cel mai nou şi cel mai aşteptat cotidian românesc de informaţie şi atitudine. Grapefruit va continua să sprijine Gândul în efortul de dezvoltare a unei identităţi de brand puternice şi consecvente.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 4 mai 2005
Joi, 28 aprilie, a avut loc in Club Escape a treia editie AdBreak, un eveniment prezentat de Carlsberg.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 4 mai 2005
Agentia Publicis Dialog parte a grupului Publicis Romania, a castigat doua pitch-uri in urma unei licitatii la care au participat alte 4 agentii pentru acelasi client.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 aprilie 2005
Zilele acestea, programele sociale desfasurate sub egida “Responsabilitate pentru Romania”, dezvoltate de catre compania JT International si destinate categoriilor defavorizate au implinit sapte ani.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 aprilie 2005
Evenimentul sprijinit de HP Romania - “People I know” si organizat de Publicis Romania, este expresia sub care s-a nascut una dintre cele mai nonconformiste si mai reusite expozitii de arta fotografica prezentata publicului autohton.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 aprilie 2005
Advertising, Business & Marketing Days, eveniment organizat de BOS în perioada 19-22 aprilie a oferit studenţilor sansa de a se informa si de a-si clarifica unele nelamuriri legate de mediul de afaceri din Romania.
ABM Days, aflat la a IV-a editie, a însemnat patru zile de conferinte, peste 700 de studenti participanti, 35 de speakeri, 18 companii partenere.
comunicatul de presa
-
Cluj Napoca - 26 aprilie 2005
Unicdesign, firma de creatie publicitara cu specializare si in 3D si design industrial, a incheiat saptamana trecuta contractul de creare si consolidare a identitatii vizuale pentru Supermarketul alimentar din cadrul Sora Shopping Center, Cluj Napoca. Amplasat la demisolul centrului comercial Sora, magazinul alimentar gestionat de compania Chais este cel mai vechi supermarket din Transilvania si are reputatia unei locatii ultra-centrale cu program non-stop si cu o ampla varietate de produse oferite (peste 15.000).
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 aprilie 2005
Carlsberg si IQads.ro, prezinta Joi, 28 aprilie, in Club Escape, incepind cu ora 19.30, a treia editie AdBreak. Evenimentul va avea un nou format, doua agentii din “big five” prezentind drumul de la brief pina la varianta finala a clipului TV.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 aprilie 2005
In urma unui pitch organizat in luna martie, compania farmaceutica F. Hoffmann - La Roche a desemnat castigatoare divizia de PR a agentiei Tempo Advertising.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 aprilie 2005
Ionuţ Gabriel Pătroi este câştigătorul maşinii Total FM oferită ca premiu în cadrul campaniei ZGÂRIE ŞI CÂŞTIGĂ organizată de Radio Total.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 aprilie 2005
Pentru al treilea an consecutiv, Mercury Promotions este agenţia care organizează Gala Pantene Beauty Awards, Oscarurile Industriei de Frumuseţe care recunosc talentul de excepţie al celor mai buni profesionişti din acest domeniu. Elita Industriei de Frumuseţe şi celebrităţi din lumea modei şi a show-businessului au participat în data de 7 aprilie, la Teatrul Naţional din Bucureşti la Pantene Beauty Awards 2004.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 aprilie 2005
TV5 propune o programare speciala consacrata Festivalului de la Cannes cu emisiuni, filme, documentare, scurt-metraje si un site internet dedicate acestui eveniment.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 aprilie 2005
Cea mai noua promotie pe care Hewlett Packard Romania o desfasoara in perioada 20 –30 aprilie a.c. prin Publicis Romania, vine in sprijinul acelora care vor sa daruiasca de Pasti un cadou cu totul special.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 aprilie 2005
Vineri, 22 aprilie, si luni, 25 aprilie, au loc la Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti prezentarile echipelor finaliste de la Olimpiadele Comunicarii. Evenimentele sunt cea mai buna oportunitate atat pentru companii cat si pentru agentiile de advertising sau de PR sa ii vada la lucru pe viitorii lor angajati.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 aprilie 2005
Uneori, productiile sociale nu sunt create de agentii doar pentru a le reprezenta in festivaluri. Se intimpla rar. Este si cazul spoturilor "Alege ce fel de viata va avea copilul tau! (Fa-ti gratuit testul HIV in primele 3 luni de sarcina!)", realizate de agentia CapNext. Campania ce poarta acelasi nume apartine Fundatiei Romanian Angel Appeal in parteneriat cu Fundatia Parteneri pentru viata, Unicef si Ministerul sanatatii si are ca obiectiv informarea femeilor gravide cu privire la riscurile infectiei cu HIV.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 20 aprilie 2005
Bucuresti, (19 aprilie). “Care sunt cliseele industriei noastre despre Cannes si cit sunt ele de eronate?”, “De ce nu merg romanii la cel mai prestigios festival de publicitate din lume?”, “Ce armura trebuie sa poarte delegatia Romaniei, in cusca Leilor, in iunie anul acesta?”, “ Cum trebuie rezolvat brief-ul competitiei nationale in urma careia 3 tineri romani vor pleca anul acesta la Cannes si, cine stie, poate se vor intoarce acasa cu un pui de leu in lesa?”
Iata citeva dintre temele care vor fi abordate la conferinta “ Tinara Romanie la Cannes, o poveste tangibila”. Conferinta va avea loc vineri, 22 aprilie, la Camera de Comert si Industrie ( Sala Al. Ioan Cuza), de la ora 10:30, in contextul “Olimpiadelor comunicarii”, unul dintre cele mai provocatoare evenimente anuale dedicate studentilor cu aspiratie.
comunicatul de presa