Comunicate de presa din domeniul Media / Publicitate

  • www.outextrem.ro- oportunitati de promovare neconventionala

    BUCURESTI - 19 mai 2005

    Comunicat de presa al Outextrem

    Outextrem va propune incepand cu aceasta luna noi posibilitati de promovare prin intermediul activitatilor de sport extrem.    comunicatul de presa

  • Marea provocare vine de la Publicis Relations

    BUCURESTI - 18 mai 2005

    Comunicat de presa al publicis

    Razvan Durlan (30 de ani), noul PR Manager al agentiei de publicitate Publicis Romania (agentie care incepand cu acest trimistru comunica si cu un departament specializat numit Publicis Relations), a inceput sa colaboreze inca din anul 2000 cu prima agentie specializata de relatii publice din Romania, pe vremea cand era angajatul unei reviste lunare si inca student in comunicare.    comunicatul de presa

  • Prin campania promoţională „Skol umple buzunare dintr-o alunecare”, Skol a acordat primele premii în valoare de peste 50.000 $

    Prin campania promoţională „Skol umple buzunare dintr-o alunecare”,  Skol a acordat primele premii în valoare de peste 50.000 $

    BUCURESTI - 17 mai 2005

    Comunicat de presa al Tempo Advertising

    Campania promoţională „Skol umple buzunare dintr-o alunecare” şi-a desemnat primii câştigători. Petru Călugărianu, Ionel Georgescu, Emil Sărăcuţu şi Petru Orăşanu au fost răsplătiţi pentru fidelitatea lor faţă de berea Skol.    comunicatul de presa

  • HBO ROMÂNIA VA DIFUZA 24 DE ORE DIN 24 ÎNCEPÂND CU 1 IUNIE

    HBO ROMÂNIA VA DIFUZA 24 DE ORE DIN 24  ÎNCEPÂND CU 1 IUNIE

    BUCURESTI - 17 mai 2005

    Comunicat de presa al HBO Romania

    Începând cu data de 1 iunie, canalul HBO va fi disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Această decizie este urmarea celor mai recente studii de piaţă, precum şi a solicitărilor exprimate în mod direct de către o parte a abonaţilor HBO.    comunicatul de presa

  • 515 se prelungeste de la Selgros Baneasa pana la Zoo Baneasa.

    BUCURESTI - 16 mai 2005

    Comunicat de presa al iSense Media

    NOU: Traseul liniei 515 se prelungeste de la Selgros Baneasa pana la Zoo Baneasa. Doar in weekend.




    Detalii pe web site-ul www.infomaxitaxi.ro

        comunicatul de presa

  • Revista online de marketing prin targuri si expozitii, www.targurisiexpozitii.ro a lansat serviciul de newsletter gratuit.

    Revista online de marketing prin targuri si expozitii, www.targurisiexpozitii.ro a lansat serviciul de newsletter gratuit.

    BUCURESTI - 16 mai 2005

    Comunicat de presa al Picant Events SRL

    Revista online de marketing prin targuri si expozitii, www.targurisiexpozitii.ro a lansat serviciul de newsletter gratuit.    comunicatul de presa

  • NET Marketing sarbatoreste 5 ani de activitate

    NET Marketing sarbatoreste 5 ani de activitate

    BUCURESTI - 14 mai 2005

    Comunicat de presa al Ioana Lucescu

    NET Marketing, agentie de BTL care a implinit recent 5 ani de activitate, are ca obiectiv pentru anul acesta informarea a peste 2 milioane de clienti, prin campaniile derulate pentru clientii sai.
    Serviciile principale oferite de NET Marketing se impart in doua mari categorii: Youth advertising (proiecte adresate tinerilor) si In Store Promotion. In cei 5 ani de activitate, NET Marketing a derulat prin divizia Youth advertising campanii pentru clienti locali si internationali in peste 700 de scoli si a interactionat prin divizia In store Promotion cu aproximativ 6,5 milioane de persoane.
        comunicatul de presa

  • Mercury Promotions este agentia desemnata sa dezvolte campania ATL pentru Ad’Or 2005

    Mercury Promotions este agentia desemnata sa dezvolte campania ATL pentru Ad’Or 2005

    BUCURESTI - 13 mai 2005

    Comunicat de presa al Mercury Promotions

    Mercury Promotions va dezvolta campania ATL pentru festivalul de publicitate Ad’Or de anul acesta în urma câştigării licitaţiei organizate de RAAA. Mercury Promotions va asigura atât conceptul creativ al campaniei de promovare, cât şi execuţia şi promovarea în mass media, respectiv machetele pentru presă scrisă, spoturile radio şi tv.    comunicatul de presa

  • SPORT TOTAL – un nou cotidian sportiv intra in joc

    BUCURESTI - 13 mai 2005

    Comunicat de presa al gmp / MAP Romania

    Peisajul publicistic romanesc se va imbogati cu un nou cotidian de sport, incepand cu 26 mai, odata cu lansarea ziarului SPORT TOTAL, care va aminti cititorilor ca exista si alte sporturi si ca sportul inseamna mai mult decat fotbal.    comunicatul de presa

  • Publicis Romania a lansat primul cotidian popular din Romania

    BUCURESTI - 12 mai 2005

    Comunicat de presa al publicis

    Averea este cea mai noua publicatie din peisajul romanesc al mass-media pe care agentia de publicitate Publicis Romania a lansat-o incepand cu data de 11 mai a.c in prezenta Presedintelui tarii si a Primului ministru al Romaniei.    comunicatul de presa

  • McCann semnează campania pentru revista BIZ

    BUCURESTI - 11 mai 2005

    Comunicat de presa al McCann PR

    McCann a lansat noua campanie de publicitate pentru revista BIZ, sub sloganul “Vrei sa fii mereu primul”. Campania va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media – TV, radio, presa, outdoor şi Internet.    comunicatul de presa

  • Agricola Bacău, liderul pieţei româneşti de carne de pui, lansează campania de imagine „Sigur, pe gustul tău”

    Agricola Bacău, liderul pieţei româneşti de carne de pui,  lansează campania de imagine „Sigur, pe gustul tău”

    BUCURESTI - 11 mai 2005

    Comunicat de presa al Tempo Advertising

    Grupul de firme Agricola Bacău, liderul pietei româneşti de carne de pui, lansează, începând cu luna aceasta, campania de imagine dezvoltată sub conceptul mărcii: „Sigur pe gustul tău”. Campania de imagine a mărcii Agricola Bacău se desfăşoară în două etape: prima, în perioada 13 mai – 26 iunie, iar cea de-a doua în perioada septembrie – octombrie, fiind susţinuta prin spot TV în variante de 30 şi 20 de secunde şi campanie de presă.    comunicatul de presa

  • Adobe celebreaza filmul la Festivalul International Cannes

    Adobe celebreaza filmul la Festivalul International Cannes

    BUCURESTI - 10 mai 2005

    Comunicat de presa al new media Agency

    Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) a anunţat recent că sponsorizează Pavilionul American la Festivalul de la Cannes, cel mai mare festival de film care se desfăşoară în perioada 11-22 la Cannes, Franţa. Ca şi dovadă a devotamentului faţă de comunitatea filmului, Adobe va găzdui prezentări de tehnologie şi paneluri de discuţie pe suport digital de înaltă definiţie (HD) care vor fi conduse de profesionişti în post producţie şi tehnică de animaţie.    comunicatul de presa

  • Simplitate si mestesug in constructii. Materiale si solutii moderne pentru casa. Decoratiuni si medicina traditionala. Simplu si pe intelesul tuturor. A aparut numarul pe mai al revistei SELECTIV în Constructii şi Amenajari

    Simplitate si mestesug in constructii. Materiale si solutii moderne pentru casa. Decoratiuni si medicina traditionala. Simplu si pe intelesul tuturor. A aparut numarul pe mai al revistei SELECTIV în Constructii şi Amenajari

    BUCURESTI - 10 mai 2005

    Comunicat de presa al SELECTIVE INTERNATIONAL S.R.L.

    Construieşti? Amenajezi? Îţi redecorezi casa? NU prea ai timp de vrajeala? Vrei să îţi păstrezi sănătatea mentală ca să te bucuri de casa ta şi după ce lucrările s-au terminat? Revista “SELECTIV în Construcţii şi amenajări” îţi aduce, odată cu număr pe mai al acestei primăveri, noi informaţii pe înţelesul tuturor despre construcţii şi amenajări. Concepută într-o manieră pragmatică şi elegantă, revista “SELECTIV în Construcţii şi amenajări” este un sprijin real pentru oricine porneşte pe drumul aventuros al construcţiei şi amenajării unei case.    comunicatul de presa

  • Mtv.ro: o nouă interfaţă, mai multe categorii, mai multă viteză, mai multă informaţie!

    Mtv.ro: o nouă interfaţă, mai multe categorii, mai multă viteză, mai multă informaţie!

    BUCURESTI - 10 mai 2005

    Comunicat de presa al 4 ACE-pr&publicity

    Site-ul oficial MTV România a îmbrăcat „haină nouă” la mijlocul lunii martie, odată cu începerea votării pentru MTV Romanian Music Awards 2005. Traficul site-ului a crescut spectaculos de la relansare, fapt datorat atât sistemului de voting pentru RMA 2005, cât şi noilor secţiuni: chat şi forum, accesat pentru subiecte legate de muzică şi emisiunile MTV.    comunicatul de presa

  • Revista Noroceii pe Mai vă întâmpină cu o rubrică nouă ce se adresează copiilor cu multă imaginaţie: Inventica.

    Revista Noroceii pe Mai vă întâmpină cu o rubrică nouă ce se adresează copiilor cu multă imaginaţie: Inventica.

    Oradea - 9 mai 2005

    Comunicat de presa al MEDIA CONTACT

    Noroceii – universul copilăriei tale!
        comunicatul de presa

  • Andrei îţi prezintă în revista pe luna Mai “Cel mai dibaci călăreţ”.

    Andrei îţi prezintă în revista pe luna Mai “Cel mai dibaci călăreţ”.

    Oradea - 9 mai 2005

    Comunicat de presa al MEDIA CONTACT

    Joaca-te si invata!    comunicatul de presa

  • Direct din Hamburg, URBB aduce în România berea Holsten, una din cele mai apreciate mărci de bere germană

    BUCURESTI - 6 mai 2005

    Comunicat de presa al Tempo Advertising

    Compania United Romanian Breweries, lansează pe piaţa românească berea germană Holsten, o bere de o fineţe inconfundabilă. Holsten este unul dintre cele mai importante branduri de bere germană, un produs premium renumit în întreaga lume datorită calităţii şi originălităţii reţetei, gustului unic şi purităţii desăvârşite.    comunicatul de presa

  • Website dulce - www.ciocolataleonidas.ro

    BUCURESTI - 6 mai 2005

    Comunicat de presa al iSense Media

    M'BEI Business si iSense Media lanseaza web site-ul www.ciocolataleonidas.ro.
    In premiera pentru Romania, consumatorii de produse din ciocolata pot accesa primul web site dedicat special pralinelor belgiene - Leonidas.
    Cei care isi fac "cont" in clubul web site, vor avea posibilitatea sa vizioneze spoturile video Leonidas, sa voteze pentru topul pralinelor si sa participe la concursul online.

    Scrieti o scurta poveste vizuala, folosind trei cuvinte: praline, primavara si excursie. Cel mai bun scenariu va fi premiat de catre Leonidas.

    De asemenea, web site-ul www.ciocolataleonidas.ro iti ofera sansa sa afli mai multe despre lumea pralinelor, accesind toate sectiunile din clubul online.

        comunicatul de presa

  • Compania Nationala Imprimeria Nationala a sprijinit Ziua Libertatii de Exprimare

    BUCURESTI - 6 mai 2005

    La 3 mai a.c. a fost sarbatorita Ziua Libertatii de Exprimare, sub genericul careia au avut loc o serie de evenimente organizate de Agentia de Monitorizare a Presei “Academia Catavencu”, Centrul Roman de Jurnalism Independent, Centrul Roman pentru Jurnalism de Investigatie si Asociatia pentru Protejarea si Promovarea Libertatii de Exprimare.    comunicatul de presa