Afacerea ta face parte din categoria întreprinderilor mici și mijlocii? Află 3 modalități ieftine pentru a atrage mai mulți clienți

BUCURESTI - 6 iunie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Monden / Lifestyle, Retail

Ești în căutarea unor modalități interesante de a atrage mai mulți clienți către business-ul propriu? Atunci ai nimerit exact la locul potrivit: ești pe punctul de a afla cele mai eficiente strategii pentru a-ți dezvolta afacerea conform așteptărilor.

Stiloul Poenari Classic Pearl

Stiloul Poenari Classic Pearl

 "Stiloul Poenari este deosebit, prelucrat manual cu o precizie uimitoare, materiale excepționale cu linii fine și elegante. Un cadou extraordinar." 

Iulia

De cele mai multe ori, ne întrebăm cum reușesc marile companii să facă bani. Ei bine, nimic mai simplu: acestea vând produse sau oferă servicii clienților lor principali, pentru un anumit tarif, acumulând profituri semnificative.

Așadar, în afaceri, un lucru este esențial: indiferent cât de bun este produsul sau serviciul pe care îl oferi, afacerea ta va câștiga doar dacă vei identifica tipurile de clienți interesați de acestea. Fără clienți, acel business nu se poate dezvolta, nu poate crește și nici nu poate exista pentru o perioadă îndelungată de timp.

Cu toate acestea, majoritatea întreprinderilor de dimensiuni reduse se confruntă cu dificultăți, dar nu pentru că nu ar exista clienți interesați de produsele sau serviciile lor, ci pentru că potențialii consumatori nu au de unde afla, în primă fază, de existența acestora pe piață.

În cadrul acestui articol, ți-am pregătit cele mai eficiente 3 strategii prin care te poți poziționa în topul preferințelor clienților tăi:

1. Implementarea unui website

Într-adevăr, chiar dacă este vorba doar despre o pagină web de prezentare sau despre un magazin online, întreprinderile mici și mijlocii trebuie să își fundamenteze prezența în mediul online.

Având în vedere influența semnificativă a internetului în ziua de astăzi, societatea în care trăim este mai conectată ca niciodată la resursele sale. De fapt, atunci când vor să găsească un produs sau un serviciu, majoritatea oamenilor accesează direct internetul, fără a se mai obosi să cutreiere magazinele fizice.

Așadar, implementarea unui website nu mai este un lux de care doar companiile mari se bucură, ci și o modalitate excelentă pentru afacerile mici de a se impune pe piață.

2. Oferă reduceri și oferte promoționale periodic

Cum poți atrage mai mulți clienți către business-ul tău? Ei bine, ce poate funcționa mai bine decât reducerile și ofertele promoționale oferite periodic?

Deși campaniile promoționale nu reprezintă pentru afacerea ta o pierdere semnificativă, în mintea clienților acestea sunt adesea considerate drept mijloace esențiale de a economisi și de a se bucura de mai multe produse sau servicii, de care poate nu au neapărat nevoie în acel moment.

3. Oferă-le clienților mici cadouri gratis!

Cine nu iubește, pur și simplu, lucrurile care sunt oferite gratuit? Ei bine, campaniile bazate pe oferirea de cadouri corporative reprezintă strategii deosebit de eficiente atât în ceea ce privește promovarea afacerii și creșterea notorietății sale, cât și din prisma câștigării încrederii clienților săi.

În primul rând, prin intermediul cadourilor corporative personalizate cu detaliile firmei tale (așa cum sunt: denumirea afacerii, logo-ul său sau datele de contact), le transmiți potențialilor clienți faptul că exiști pe piață și că le poți furniza exact produsul sau serviciul pe care îl caută. De asemenea, le transmiți acestora că sunt importanți pentru afacerea ta și că le prețuiești părerea.

Totuși, în materie de cadouri corporative, este indicat să te orientezi asupra acelor produse care transmit profesionalism și care sunt utilizate zi de zi. Un bun exemplu în acest sens este gama de stilouri de lux POENARI. Pe www.poenari.rogăsești o colecție diversificată de stilouri lucrate manual, unice pe piață. Ce anume asigură unicitatea stilourilor POENARI? Ei bine, astfel de articole sunt confecționate din lemn, debordând de rafinament și de eleganță.

 

Ție care strategie ți se pare mai eficientă? Indiferent de decizia pe care o vei lua, cu siguranță afacerea ta se va bucura de un impuls major spre o dezvoltare armonioasă!